hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan fant dere hesten dere har på hel/halvfor?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Hvordan fant dere hesten dere har på hel/halvfor?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Wintherpijah

» VIP

Skrevet - 02/07/2006 :  22:25:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den første fôrhesten min var en rideskolehest som gikk i rideskolen der jeg red. hadde han på fôr i to år og er kjempeglad i han, men vi fikk bare ri på tur så jeg ville ha en hest jeg kunne lære litt mer på.
La ut annonse her på hestemarked og fikk snart svar fra ei som hadde en hest på en stall i nærheten. Hun holdt på å omskolere han og prøvde å lære han litt sprang,kunne nok lært mye på det, men det ble til at jeg ikke begynte med ham fordi han ikke virket som den rette hesten og dessuten var han alt for stor for meg.
Hesten jeg har på for nå fikk jeg tilbud om å ha på for. Ei som gikk i klassen min eier henne, og siden fôrverten hennes skulle slutte spurte hun meg. Jeg skal likevel slutte med henne etter sommeren, reiser til England for et år. Så hun er nok en gang på utkikk etter forvert...
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2006 :  02:30:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg skal ut og se på en kaldblods nå de nærmeste dagene, den fant jeg ut av en annonse her på hestemarked:) Den er som perfekt for meg, så får se hvordan det utvikler seg..:) Så jeg hadde egentlig bare rååflaks!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 17/07/2006 :  20:26:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Den første hesten jeg hadde på fôr fant jeg på dyrenett.no
Den andre fant jeg i lokal avisen.
Den tredje hesten stod på samme stall hvor bestevenninen min hadde hest på fôr og hun kjente eieren til hesten litt. Så jeg fikk nr. og ringte.
Den fjerde hesten fant jeg ved at jeg la ut annonse, så tok eieren til hesten kontakt.

Nå til høsten skal jeg ha en kaldblods og den fant jeg gjennom venninen min. Siden hun har hest på fôr der den står. Skal kanskje ha en til og den fant jeg via tanten min. Hun har en kamerat som ksal skaffe seg hest.

Det er bare å stå på og lete vidre, så finner du nok en tilslutt

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  21:54:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Hesten jeg har på for nå var det ei venninne som hadde før meg, men siden hun skal få seg helforhest *forsåvidt fra en rideleir, noe andre sikkert også kan gjøre.. :)*, så måtte han ha ny.. Så, der var jeg..
R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

Ingvild.

» VIP

Skrevet - 12/08/2006 :  18:25:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var heldig, fikk ha hesten jeg har hatt på halvfor i over ett år på helfor ^^ Gå til toppen av siden

prinsesseronja

Skrevet - 14/08/2006 :  13:33:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da jeg hadde ponni på helfor for et par år siden var det etter at eieren hadde sett meg ri en annen hest på ridetime og mente jeg passet fint til ponnien hennes. Jeg red han tre ganger før de hjemme hadde avtalt jeg skulle få ha han på helfor.. Det var en hyggelig overraskelse :-) Gå til toppen av siden

Ali_Julianne

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  22:26:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var i stallen og hang opp lapp, også møtte vi en som hadde hest på Dalbo da vi hadde det så da ble det bare til at jeg skulle komme å prøve hesten hennes Calluna tirsdagen etter...
og det ble til at jeg fikk meg verdens beste fôrhest!
så det lønner seg og henge opp lapp i en stall ikke så langt unna eller seff går det ann å finne hest her da!

lykke til med letingen....
Gå til toppen av siden

Eliss

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  22:26:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg rei/rir på rideskole der de egentlig ikke satt ut hester på halvfor, men så en dag spurte jeg og ei venninne 'tror du ikke at vi kan få ha Lille Grå og Jane en dag i uken sånn at vi kan ri da?' og vips var det gjort ;p Nå låner ridelæreren bort ponniene ^^, vi skapa trend ;P hahaha! Den andre hesten som jeg og venninna på en måte hadde på helfor heter Teaky, og da var det ridelæreren og en kjenning av henne som satt opp en plan. Først skulle vi ha henne noen dager, dager ble til uker, uker ble til månder ;p Ridelæreren vår er dermed KONGE<3 Gå til toppen av siden

christinepipine

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  22:43:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressechristinepipine  Svar med kopi av melding
Fant den på hestemarked jeg, la også ut en annonse, fikk mye respons, men har nå en hest på halv-for jeg daa<3 =D....*Huff for en lang setning*
Pyngja JENTA mii <3
Ååå ,, Drifandi & Ronja ! Savner dere !!
Gå til toppen av siden

_Frizzie-Jenta_

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  11:13:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sist nå som jeg skulle fine meg en ny forhest satt jeg inn annonse på hestemarked og noen andre steder. Jeg fikk mange henvedelser, det var mange jeg fikk i alle fall men er ikke sikker. Dro og prøvde de fleste hestene som ikke var for langt unna. Men det blei ikke en av dem. Fikk hesten til bestevennina mi som forhest. Men annonse hjelper mye! Gå til toppen av siden

Rigonicadeluxe
» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  16:16:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei, jeg rei på en hest i nesten et år, møtte den igjennom kjente.
Når jeg ville og når det passet meg pga, jeg var den eneste som turte eller ville ri på den hesten.
Jeg ble veldig godt kjent med denne hesten, som jeg endte opp med å ha på helfor.
Vurdere å kjøpe henne nå også, det skjer når du minst venter det.
Se i annonser, kjente og i hestemiljøet der du bor :)

Marte
Gå til toppen av siden

T-L-G-CM

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2006 :  20:37:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseT-L-G-CM  Svar med kopi av melding
Jeg fant fôrhesten min, fordi venninna mi tilfeldigvis flytta hesten sin til en liten privatstall.
Og der var det ei araberhoppe som trengte halvfôrrytter

Nå har jeg henne på helfôr, og har drivi 3 år med henne.
Er kjempefornøyd!

-Tine. Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  19:00:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Jeg fant Evita gjennom veninna mi! Hun fikk Evita på halvfor, så ble jeg hestepasser for Evita og Dille (Dille er den andre hesten til eieren av Evita..). Så ble veninna mi redd for Evita og slutta, så spurte eieren om jeg ville ha Evita
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Kikki+Asterix

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  20:30:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKikki+Asterix  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKikki+Asterix  Svar med kopi av melding
Jeg har vært hestepasser/forrytter for Asterix i ett helt år nå, også har jeg blitt god venn med eiern det er sånn jeg har fått verdens beste<3:D
Asterix<3 Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2006 :  21:55:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Da jeg skulle finne ny hest å dulle med satte jeg inn annonse her på hestemarked :) Fikk svar og nå skal jeg begynne å ri en friser oppi lia her. Yay! Kjekt med hest igjen etter... eh, litt over en måneds hestefri *glis* Fikk abstinenser ganske fort.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.