hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan fant dere hesten dere har på hel/halvfor?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Hvordan fant dere hesten dere har på hel/halvfor?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Julie_Satelitt

Skrevet - 02/06/2006 :  23:18:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvordan fant du hesten dere har på hel/halvfor idag? Har alltid sett masse interessante annonser,men nå som jeg leter etter en helforshest selv finner jeg ingen som passer:S Sjekker daglig det som er av annonser osv men.. Hva gjorde dere? og hvor lang tid tok det før dere fant riktig hest?

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  11:28:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Lete, lete og lete. Let mange steder. Hør med staller i nærheten også. Dra og prøv mange, glem hvordan annonsene er skrevet, og svar på alle som kan virke interessante. Regn med å bruke tid, kanskje opp til flere måneder. Lykke til! Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  11:29:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg skulle ikke ha hest på fòr jeg. Hadde allerede en egen på den tiden, og derfor var enda en uaktuelt. MEN så ringte telefonen en dag. Jeg ble spurt om jeg hadde lyst til å ri inn en ponni, og jeg sa ja. Jeg har hatt Miss Viola siden. Den andre skikkelige fòrhesten min fikk jeg etter å ha kommet i snakk med eieren.

Jeg har nok vært heldig fordi jeg har fått tilbud om å ri/stelle hester i nærmiljøet.
Bare fortsett å let - du finner nok noen snart!

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 03/06/2006 11:29:45 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  11:42:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kikket på annonser. Fant egentlig en forhest, men så ble det noe rot med den. Så da var det bare å begynne å lete på nytt igjen. Så ca 1-2 mnd etter jeg begynte å lete så hadde jeg fått meg forhest.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  12:12:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Fant gjennom kjente, en venninne av meg eide ponnien jeg hadde på halvfor og helfor. Tror det er den beste måten å få seg forhest på egentlig, gjennom folk du kjenner. Lette en stund i annonser i avis og internett, men det lykkes ikke helt. Så trengte venninne ny forrytter og jeg "meldte meg frivillig" og der hadde jeg hest på for i 3 år fremover. :P Så jeg anbefaller at du spør alle du kjenner med hest som de trenger forrytter, eller om noen som står på stallen gjør det. Helforshest kan være litt tricky, folk er ofte skeptiske ikke sette bort hesten sin til fremmede, så da blir de ekstra glad hvis det er noen de kjenner som vil ta hesten sin. Folk som nettopp er ferdig med skolen og skal begynne å studere eller jobbe er ofte tilbøyelige å sette vekk hesten hvis de finner den rette personen, så den aldergruppen er en fin plass å begynne. ;)

edit pga skriveleifer

Redigert av - Eva V den 03/06/2006 12:13:41 Gå til toppen av siden

Ray_og_meg
» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  16:14:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRay_og_meg  Svar med kopi av melding
La ut annonse selv og fikk ganske fort flere svar. Ellers kan du jo abre dra rundt å se på/prøve flere hest. Du finner nok den rette til slutt Gå til toppen av siden

Freja-ponni

» VIP

Skrevet - 05/06/2006 :  19:46:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg satte inn egen annonse, etter at jeg hadde lett i flere månder. Jeg fikk ett par svar. Så hadde jeg endelig fôrhest tilslutt Men etter ca 5 månder ble han halt, så han ble sendt bort. Da spurte jeg en på stallen om trengte fôrytter, så jeg ble forytter på den.

Enig med Eva V, hør med de du kjenner først. Så vet du vertfall hva du går til.

Lykke til!!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  22:33:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Her på Hestemarked

Var på leting etter helfôrshest i høst. Satt inn annonse selv, og lette i de som ble lagt ut. Fikk henvendelse på annonsen jeg la ut, men hesten passet dessverre ikke mine kriterier. Da jeg nesten hadde gitt opp, dukket annonsen på hesten jeg har på helfôr i dag opp. Fullklaff!

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  10:20:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Lette ikke engang jeg

Ridde på tur med søskenbarna mine da vi/de kom i snakk om ei vennine som kansje skulle overveie og passe på hesten hennes mens hun skulle til amerika en vending. Vi gikk da en stund da mens de snakket og jeg bare lyttet. Plutselig sa kjersti(hun som skal til amerika)"Vil ikke du ha Tanita da Astrid?" Jeg som trudde hun tullet, hvem overlater en hest til meg liksom svarte: ja hvorfor ikke.
Da kommer det fra Anne: "JA da vet vi at du greier og passe på Tanita!"

Jeg ble ganske paff da jeg sjønte at de mente det for og si det sånn, så nå venter jeg spent på hvordan det skal gå og gleder meg SYKT til hun skal komme

Er ordentlig fornøyd for jeg hadde faktisk planlagt og lete etter en ny fôrhest, en litt mer krevende hest så jeg kan komme meg videre fra 40cm nivå..Vips så var hesten der

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Linn/Celine

» VIP

Skrevet - 16/06/2006 :  22:01:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg så på annonser daglig etter hest å ha på fôr. Jeg var ute etter en selskaps hest til min hoppe, den måtte være innridd og snill å håndtere.
Var å prøvde en hest som ikke var helt det jeg så etter. Så ble jeg anbefalt å spørre en som driver med fjellridning om han hadde en hest å låne bort. Jeg sendte en mail og han hadde en hest jeg kunne låne fra høsten 06 til sommeren 07. Gleder meg veldig for han er en flott Frederiksborger vallak på 14 år. Fin å ri på bane og en trygg turhest. Akkurat en slik hest jeg var ute etter. Håper at han kan være en fin leder og lærer for min tre år gamle Frederiksborger hoppe Celine som jeg driver å rir inn. Unghester trenger gjerne en hest som kan være med å vise dem at verden ikke er så farlig

Vennlig hilsen Linn
Gå til toppen av siden

_Frizzie-Jenta_

» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  19:26:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det strata for noen år siden dah jeg skulle ha hest på fòr. Men det ble ikke noe av. Så par tre uker før påske spurte jeg mamma igjen og dah var det greit. Så på annonser på hestemarked og andre heste sider. Fant først to og satt inn egen annonse. Så dro jeg for og se på den ene hesten og prøve den. Og det er den jeg endte opp med. En varmblodstraver på 14 år som erverdens beste hest. Så etter at jeg fikk den hadde jeg fått ca 8 andre mail på bare kaldblodser. Så jeg måtte slette annonsen. Så jeg fant drømme hesten ved første møte<3 Gå til toppen av siden

MartineMoor

Skrevet - 24/06/2006 :  09:30:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg la ut annonse på hestemarked, og dagen etter så ble jeg mailet om en 5 år gammel varmblodshoppe, og vi ble enige om at jeg skulle dra opp i stallen der den sto og prøve den om 2 dager... Og jeg kom og prøvde, hesten var jo så kjempefin, men hun gikk barfot og det var lett å skli på det glatte føret så vi avtalte å prøve en gang til når hun hadde fått sko. Og hesten passet kjempefint til meg, så jeg avtalte at jeg skulle ha en "prøve uke" der jeg red hesten helt aleine.. Og det funket kjmpefint, så nå er jeg forrytter for hesten
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  12:12:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Svanen fant jeg her på Hestemarked. Eier hadde lagt ut annonse.
Donna stod som salgshest da jeg red i rideskolen. Hun som kjøpte henne spurte meg om jeg ville bli forvert. Har etter det fått tilbud om flere forhester, alle sammen gjennom bekjente i stallene der jeg rir.

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

-Kristina-

» VIP

Skrevet - 25/06/2006 :  15:21:31  Vis profil  Send %s1% en ICQ melding-Kristina-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kristina-  Svar med kopi av melding
Jeg fant hun jeg hadde på helfòr på hestemarked:)

Jeg hadde lagt ut en annonse om at jeg ønsket islending på helfòr.. jeg lette dagen lang hele tiden. og til slutt fant jeg en annonse om at ei islandshoppe ble satt ut på fòr, og da slo jeg til

Hadde hun i 4 måneder. jeg selv om leverte henne tilbake, fordi jeg klarte ikke å være i stallen hver eneste dag, mange timer.. eller, jeg klarte det jo, men fikk ikke gjort lekser, noe som gikk utover karakterene mine.. så derfor gikk det sånn..

Nå rir jeg en haflinger på 4 år, er med å trener han.
Eieren hans "fant" meg.. hun så annonsen min, og ringte meg...

er bare å fortsette å lete masse, så finner du nok en

Smil til verden, og verden smiler tilbake :) Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  19:57:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Jeg satte inn en annonse i avisen.
Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Julie_Satelitt

Skrevet - 02/07/2006 :  15:33:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har satt inn annonse på hestemarked for noen uker siden nå, og fått endel svar, pluss at jeg har funnet et par hester gjennom venner og kjente. Så nå skal sommeren brukes til å prøve hester=) Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.