hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Planer for sommeren?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Planer for sommeren?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  10:55:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Har dere noen planer for sommeren?
Selv skal jeg og min mann til Danmark på 4 dagers utstilling med hund, skal på araberhetsutstilling neste helg (juu-huuu, gleder meg ) og så blir det forhåpentligvis et par tre distanseritt i sommer

Ellers så blir det og være hjemme og male stall, hestegjerder, vognen til gamlegutt og fikse opp hele huset +++... Sistnevnte er kjedeligt da.. Så det håper jeg at min mann ordner med selv, hehe.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -

Bustetrollet

Skrevet - 02/06/2006 :  11:20:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal delta i ponnigaloppen om noen dager og drar til London om ei uke.

Ellers skal jeg passe et par hester(de skal ha ferie her) ink. mine egene.
Prøve å få slanka Rosita
Sy hodelag og grimer(jehuu, skal være med en salmaker på en martna, skal få selge enkle hodelag og grimer).
Delta på sentrert ridning kurs med Marte Teigen..

Ellers: RELAX.

Redigert av - Bustetrollet den 02/06/2006 11:21:26 Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  11:27:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Hmm...veeldig lite:(

Skal ikke til utlandet i år, men satser på noen shoppingturer til Oslo og Bergen, pluss reise litt rundt på stevner hvis Don blir frisk igjen. Så er det jo Fjordhest-NM her i juli, og har kanskje tenkt på å få meg en sommerjobb(begynner kanskje å bli litt sent??;p)

Eller ri, sole meg, slappe av, være med venner, Malakoff Rockfestival i august...Også har vi kanskje planer om å ri over fjellet og overnatte med hestene på hytten
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  11:38:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Tjah. Nå i juni satser jeg på å få jobbet en god del; hest skal betales og enda mer med den. Ellers skal jeg på ferie hos svigers fra rundt 1. juli og der blir jeg nok værende til månedsslutt, da reiser jeg hjem til Otta en veldig snart tur for å dra opp til Lom og hilse på Tindretingen - etter det (puh) skal jeg en kjapp helg til pappa og regner med å være nede i Oslo igjen rundt 7. august - og da er det jobb og skole, jobb og skole ;-) Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  11:49:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp, her er planene klare.

Blir en litt kort men intensiv ferie da.
Full fart 200 mil nedover Sverige til Høør, for å få med årets arabershow på Blommerød.
Desverre uten hest, men likevel kjekt å få med seg.
Skulle gjerne fått med meg showet på Linnesvollen, og national championchip på samme sted.
Men det ene er lenge før skoleslutt, det andre etter skolestart.

Børjes ligger ikke så ille langt fra Blommerød.
Så dit går ruta garantert!

Så til danmark for 1 ukes opphold på et feriesenter.
Forhåpentligvis med litt innbakt hest, min datter har i hvertfall lyst å få ridd litt.
Kanksje vi klarer å finne et sted der hun an ri på frisere.

Etter ei uke i Danmark, blir det Danskebåten til Bergen.
Der har vi et hyggelig ærend, for så å starte turen hjem etter 2 dager.

Gleder meg til ferien, men ikke til å dra fra dyra mine.
Sånn er det hvert år.
Men de er i trygge hender, den ene hestepasseren min skal bo her sammen med dem.
Til og med hunden blir hjemme i år.
Det er over 20 år siden sist jeg var på ferie uten hund...

Anette Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  12:04:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Skal til Spania (kjøpe ny sal ) , Hellas, Trondheim (slags marked der) også skal jeg kanskje besøke gamlehesten min
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  12:21:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg reiser på interrail på onsdag (rett etter eksamen). Blir borte i nesten 3 uker, så drar jeg tilbake til Trondheim og henter hestene, så de får ut på sommerbeite. Skal jobbe på sykehjem resten av sommeren, og trene hestene, skal begynne tømmekjøring med Tora, det blir spennende.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 02/06/2006 :  12:24:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Stor sett bare ri og være med venner
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  12:49:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
I Juli skal jeg ha Løkken, så blir vel tilbringt en del tid sammen med han, så første uka i August skal jeg på Landsskytterstevne. Som i år er i Målselv, så blir en lang kjøretur. Og da var ferien nesten ferdig.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  13:31:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Forhåpentligvis så skal jeg jobbe..

Ellers skal jeg på tredagerstur i Ringsakerfjellet(bare mog og Blida), ha Brana til gangsetting, sole meg, sove og ordne alt det jeg ikke har hatt tid til å ordne før nå her hjemme..
Tror ferien kommer til å gå som en føyk.. :|

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  13:41:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja,om vi begynner nå er det Pinsestevne i Seljord,holde 2-dagers kurs på Geilo (islandshest) onsdag/Torsdag,Hrimnirstevnet i Drammen helgen,St Hans stevnet i Seljord igjen...Ha rideleir på Geilo (Ja,jeg VET at jeg sa jeg ikke skulle ha det mer,men jeg harlitt vondt for å si nei...) en uke Oh ja,glemte det skal være et kurs m Unn innimellom der en plass...Ta imot et par hopper,hente Embla etter endt sexferie på Sørlandet,Ta inn en hest i trening ("sommerskole"...) Undervise litt smått og stort...Puh. Frem til Over rideleiren i Juni ser det hektisk ut,faktisk.
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 02/06/2006 :  13:46:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til sommeren skal jeg:

Gå en tur langs kanalene...

Kanskje en liten tur innom en kirke?

Eller en kveld på ball?

Og blir det for varmt, kan man alltids ta seg en tur i parken...

..eller se på vakker kunst...

Ta metroen...

...til en fin restaurant og spise god mat..

..og etterpå tusle gatelangs...

..Og more meg over språk:

GLEDER MEG TIL SOMMEREN!!!

Renate

Redigert av - Ildfuglen den 02/06/2006 14:17:35 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  15:19:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg skal ikke på ferie. Ha'kke tid. Skal jobbe, jobbe, jobbe og ikke minst jobbe. Hele sommeren. ;)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  15:57:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
skal fint lite i sommer.
pusse opp stallen og sette opp nye gjerder.
en uke til Haugesund.
jobbe:(

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 02/06/2006 :  16:09:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg drar til Agia Marina,Kreta den 25 juni,skal være der i 2 uker sammen med kjærsten min og bestekompis.Det blir bra...
Når jeg kommer hjem derfra blir det bare noen dagsturer til Bø i Sommarland og Sverige kanskje.Ellers så skal jeg kose meg i kassa på Coop og lese pensum i pedagogikk og norsk.Yeey,det var de 2 mnd ja..

Ride with the wind Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  16:36:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen av planene er klare ihvertfall. I slutten av juni drar jeg og venninna mi på en 4-dagers tur, Nordmarka rundt, med hestene våres.

Så skal jeg mest sannsynlig være en ukes tid på norefjell(uke 28) der venninna mi skal jobbe i no fjellridning. Regner med å ha med meg hest.

Så skal jeg også jobbe endel, men har tatt meg 4 uker ferie i år, blir godt =)

resten av planene er ikke klare, men har lyst å dra til tusenfryd en dag og ta en dag eller to og gå i fjellet. Jeg og ei anna venninne har pratet om å ta en helg på hytta hennes og gå i fjellet, bade og kose oss(i fint vær forhåpentligvis)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.26 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.