hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - er det uvanlig mye aktivitet her nå?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 er det uvanlig mye aktivitet her nå?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  16:26:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kanskje folk begynner å bli ferdig med eksamen og slik?
Jeg er i allefall det.. Men er utrolig lett å gro fast her inne når man egentlig skal lese

Opprinnelig postet av Eikdokka

Eller kanskje folk øver til eksamen, og prøver å finne en finfin unnskyldning for å slippe å øve... Jeg blir ofte så frustrert, og sliter skikkelig med konsentrasjonen av og til, så da havner jeg her. Man skal jo øve til eksamen, og kan liksom ikke forlate huset...men da får man finne noe å bedrive i huset, som likevel får en vekk fra eksamensøving

Opprinnelig postet av batta

Hehe, var det første jeg tenkte også, at folk egentlig driver og øver till eksamen. Hver gang jeg har noe viktig og forberede meg til er jeg ekstra mye på mixen. Rart det der, hehe...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  17:39:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er nok sikkert fodi mange sitter hjemme og øver på eksamen ja :P
www.hestene.no Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  17:54:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Sommerferie!

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Jeg og! Feiret med kanelboller og en laang tur med hesten i skogen.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  11:11:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Uff, heldige dere er. Sommerferie og greier. *sukk*

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  12:16:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Fortsatt en mnd igjen vi Men er heldigvis bare muntlig igjen, så er vi ferdig med prøver
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  12:37:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Vi har 7 skoledager igjen=D
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  12:40:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg ble ferdig med eksamen for to uker siden jeg...:)
men nå studerer jeg ikke på lik linje med andre da... har 6 helgekurs fordelt over 1 år... og 15 hunder, helst forkjellige mellom hvert kurs...

men eksamen var vanskelig uansett... og jeg begynte først å lese 2-3 uker før eksamen... og å lære seg hundens muskelfysiologi, med alle prossesene som skjer når en muskel kontraheres, og latinske navn på en del viktige celler, hinner, ledd, knokler, muskler,muskelfester, musklenes funksjoner, indikasjoner/kontraindikasjoner osvosv...

på eksamen skrablet jeg bare ned etterhvert som ting poppet opp i hodet mitt jeg får hjernteppe, så når jeg plutselighusker noe må jeg bare rable det ned før jeg glemmer det, jeg begynte å renskrive papirene da jeg plutselig oppdaget at tiden holdt på å renne ut... så det var noen spørsmål som jeg ikke svarte på, og mesteparten av papirene jeg leverte inn var "kladden"/tankekartene mine... jeg sa til læreren/sensor at hun burde ha en hodepinetablett i nærheten når hun skulle rette min... for der var de mye kluss, med piler, "siv"-ord, forkortelser og merkelige setninger og mange stikkord overalt!!
jeg var overbevist om at jeg kom til å stryke...
papirene kom i posten for en uke siden og jeg sto!!!! med over 50%!!! 56 av 92 mulige poeng!
jippi!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  13:04:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Heh.. Har vel hatt ferie de siste 2 årene jeg.. Er jo mest kos det jeg holder på med nå, så jeg vil ikke akkurat kalle det jobb, selv om det er det.. Men når hoppa vår kommer hjem! Da blir det andre boller!!
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  13:05:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Vi har avsluttende prosjekt igjen, så har vi sommerferie... Det blir deilig det!
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  18:29:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vi har igjen 3 dager, og alle de dagene er lesing + eksamen. Resten er klassetur, noe jeg ikke akkurat regner som skole, mer som ferie! ;)

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  20:34:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
har 3 uker igjen jeg:S Gørr!!

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.24 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.