hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sutre, sutre, sutre
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Sutre, sutre, sutre
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

BirgitteG

Skrevet - 31/05/2006 :  20:40:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skriver nå et innlegg som ikke har annen funksjon enn at jeg vil beklage meg

Jeg har nå sittet på UNI i 12 timer...og kan glemme å gå hejm foreløbig. Det er bare SÅÅÅ herlig å lever prosjekt. Ikke når jeg ut til hesten heller. det gjorde jeg heller ikke igår...
Jeg nådde derimot ut til hesten i mandags. Da var hun småhalt

Ettersom durlegen skal komme (igjen! åjada, han var der fredag han) forventer jeg meg en regning på størrelse med Islands statsbudsjett.

Så har jeg fått sutret litt! Vær med du også! Det finnes ikke noe bedre enn å få medlidenhet

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  20:45:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Høøøøh...?

Skjønte ikke helt meningen med dette...?

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  21:04:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Føler med deg Birgitte, hehe.

Om jeg må sutre litt, så må jeg si at jeg er forbanna fordi jeg nesten hadde alt i boks med ny hest, men så kom det jammen flere som var intr. i han, og da ble det plutselig ikke så enkelt lengre. Grrr..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  21:06:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Skjønner hva du mener jeg, Birgitte. ;-)
Sitter her med en eksamen som så til de grader retter seg mot en bok - en bok hvis var så vanskelig å få tak i at vi unnlot å gjøre det. Jeg fant dog deler av boken på nettet, og nå viser den seg å være totalt uforståelig, så det sitter noen snille mennesker og prøver å oversette det ord for ord til norsk for at vi -kanskje- skal kunne forstå det og få skrevet noe om det ..

Jeg er rimelig fortvilet og aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har skikkelig lyst til å gi opp, men jeg er såpass streng og kravstor til meg selv at jeg må levere noe, selv om eksaminator kanskje kommer til å le seg skakk eller drukne i tårer, gud veit. (Den skal leveres på fredag).

Dessuten, når jeg er i god gang med å klage;
Jobben min er bare teit. Når jeg sier at jeg vil jobbe masse, og jobben blir glad for at jeg vil jobbe mer.. ja, da forventer jeg faktisk å bli satt opp så masse som de lovte at jeg kunne få arbeide da. Når jeg sier minimum 12 timer på en uke, og de sier at det er helt greit - da blir jeg sur når jeg ser at jeg er satt opp 10,5 timer. Det er 1,5 time for lite. Blergh.
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  21:08:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Silje og Tindra; hvilken bok...?
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  21:13:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
jeg føler med dere, og blir gjerne med på sutringen.. har eksamen på fredag og mente og trodde for en stund siden at jeg hadde allverdens tid til å lese. men neida! jeg hadde prosjektinnlevering forrige fredag som jeg trodde skulle gå glatt... jeg skulle bare finpusse det siste på tirsdag, også levere...gikk ikke fint. satt hele onsdag og torsdag også...:( og plutselig var det denne uken (hva skjedde med helgen??) og veldig kort til eksamen, og boken er såå kjedelig, jeg sovner hele tia. og 3 dager etter denne eksamenen har jeg ennå en, og 5 dager etter det har jeg en til som jeg iallfall ikke er forbredt til.

det værste er at alt er min feil..grr.

...:: ::.. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  21:26:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Dragon: Andreas Huyssen - After The Great Divide; Modernism, Mass Culture and Postmodernism. Den er fra 1986, har vært ute av trykk i Europa i en del år, så man måtte finne den på ebay eller amazon. Ei jeg kjenner bestilte den i januar og fikk den i går .. Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  21:28:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Ah, her var tråden for meg! :p

Sitter med samfunnsfag nå, skal være ferdig i morge men jeg har knapt begynt.. MIX er mye morsommere.. Problemet er det at stanpunktkarakterer settes i disse dager, så jeg bør jobbe for å få best mulig. Ellers hadde jeg driti lagt i det. Selvdisiplin?NOPE!

I morgen skal vi bade(!) i Mjøsa i gymmen.. Ligge uti der meg redningsvest og masse klær. Deilig...*ironi*

Har nå prøvd siden april å få sendt Brana til gangsetting, men gampen står her enda. Får ikke tak i folk over telefon, på mail eller meldinger. Megafrustrerende! Hadde håpet på å få henne hjem før sommerferien for å selv ri henne mest mulig mens jeg har ferie. Men neida, det ser ut til at det blir gangsetting i ferien og ridning da jeg skal starte på vidregående.. Hoho! Det kan bli rimelig travel med to hester+ny skole. Har heller ikke funnet forrytter til Blida. Så dette blir spennende.....:/

Og nå sitter jeg og glaner på mobilen min for å mane frem "melding motatt" på displayet. Noe som ikke skjer. ååå, utolmodig!
Får mark her jeg sitter..

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  21:29:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
*sutrer med*
Har eksamen neste uke, og har litt for mye pensum å pløye gjennom. kun min egen feil som ikke har lest nok tidligere, men likevel

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

BirgitteG

Skrevet - 01/06/2006 :  08:38:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei igjen.
Det er godt å se det ikke bare er meg som hyler! Eksamen(og spesielt store prosjekter) skulle forbydes!

Ja til sommerferie og sjokoladekake!
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  10:24:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg har sommerferie etter 14.00 i morgen, og jeg har sjokoladekakemiks på kjøkkenbenken. Bare å komme innom ;-P Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 01/06/2006 :  11:49:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har sommerferie etter 14.00 i morgen, og jeg har sjokoladekakemiks på kjøkkenbenken. Bare å komme innom ;-P

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Sånt må du ikke si.... Da kan det fort skje at jeg står utenfor og plinger på... Er så sjokoladekakesyyyk..

Sitter her med duste-ekle-vemmelige hjemmeeksamen og en like dusteekleidiotisk pc og synes veeeeldig synd på meg selv..

Edit for å legge til dagens parole:

Renate

Redigert av - Ildfuglen den 01/06/2006 11:53:28 Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 01/06/2006 :  11:51:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vil sutre litt jeg også ;-)

På søndag klarte jeg å skade meg (bilder her)

og det resulterte i en god stund uten ridning. Jeg klarer ikke å ikke ri så i går slengte jeg meg opp i salen for å ri litt i hallen. Det var vondt som et lite h*lvete, så det endte med at jeg måtte melde meg av LB klassene på D-stevnet 10 og 11 juni. Som jeg hadde sett skikkelig frem til! Får jo ikke ridd og trent noe, så da må jeg bare starte LC:2 siden det er innlært og vel så det.

Mandag fikk jeg influensa, så jeg hoster, nyser og snufser om hverandre. Moro!

Redigert for å legge til at jeg er aldri syk. I løpet av syv år på barneskolen var jeg borte 3 dager, hvor 2 av dem var sykdom. Når jeg er syk derimot dør jeg nesten

Redigert av - Kristine-Ibrahim den 01/06/2006 11:53:09 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  12:11:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Å, stakkar deg Kristine. Hørtes utrolig vondt ut. Du får ha god bedring, og lykke til med flytting til ny stall ;D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  12:24:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Buhuuu, jeg har matteeksamen (2MZ) i morgen, jeg har ikke akkurat gode karakterer i matte fra før, og jeg hater rett og slett faget! Klarer ikke å konsentrere meg, og jeg vil mye heller på stallen enn å lese.. Men dit skal jeg ikke i dag I tillegg har Kenzo fått en galle i høyre bak, som jeg bekymrer vettet av meg for, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den.. Den blir borte etter at jeg har ridd (gjerne med bandasjer, da blir den helt borte), men etter natta har gått er den på plass igjen.. Æsj og fysj! Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre??
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  12:55:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Auda, Kristine.... Det så utroligt vondt ut.... Men jeg må si jeg beundrersdeg som var så snartenkt!! Selv om det resulterte i knust kneskål...

Jeg var så uheldig og kjøre over en søt liten herlig vibe-unge i dag jeg....det sutrer jeg over i dag...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.