hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Spesiell sang for deg
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Spesiell sang for deg
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 02/06/2006 :  23:33:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
En god venn som forlot meg oss så alt for tidlig: Alan Jackson - Drive. Og jeg er 110 % sikker at vi tenker på samme person, Ingvild

Min kjæreste kjære, som jeg fortsatt elsker over alt på jord. Han er det siste jeg tenker på når jeg legger meg, og det første jeg tenker på når jeg står opp, og har vært det i snart fire år: Nickelback - Far Away

Sangen ¨min¨: Slipknot - Vermilion pt. 2

Sangen til min kjære Ibrahim. Sangen utstråler så kraft og den minner meg sånn om han. Har en drøm om å ri kür etter denne sangen; Klaus Badelt - He's a pirate (Pirates of the carribean theme)

Redigert av - Kristine-Ibrahim den 02/06/2006 23:42:40 Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  23:40:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Han rørte ved så mange, han var så utrolig.. Det kommer aldri til å gå opp for meg at det er sant, det er helt ufattelig. Han vil alltid være i mine tanker..

Og jeg visste ikke at du kjente ham engang.. Der er beviset på hvor mange mennesker han rørte ved.

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 02/06/2006 :  23:43:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Der ser du Ingvild. Verden er er liten. Han bodde jo her før han flyttet, vet du. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  23:56:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvem prater dere om?? samme ex?? Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  00:21:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Der ser du Ingvild. Verden er er liten. Han bodde jo her før han flyttet, vet du.

Opprinnelig postet av IbrahimK

Ja, og han bodde her først! Fra han var bitteliten i barnehagen til ca 5 klasse, og så kom han tilbake i 9 klasse. I min klasse hele tiden. Min første kjærlighet..

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  02:11:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
En sang av Hooters (argh, husker bare ikke hva sangen heter!! ).
Men den minner meg om min første store kjærlighet, og hvordan han knuste meg sønder og sammen...
Blir enda trist og lei meg når jeg hører den, selv om det er 16 år siden og jeg er lykkelig gift nå.

Jan Teigens "Vakreste som fins" - min kjære Pritty... (min første hund).. Hun var alt for meg, hadde det vanskeligt på skole og med venner, og så mistet jeg henne pga sykdom Hun var nemlig det vakreste som fantes for meg..

"I`m to sexy" (vet ikke hvem som synger) - passer perfekt til Etanec, så denne sangen er "hans", hehe Han tror han er såkul han skjønner dere..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  12:06:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Did you ever love somebody med Jessica Simpson. Refrenget er veldig meg om dagen..*sukk*

Song to Benjamin med Mr.Milo, Lil Dannu&Friends. Sangen ble skrevet etter at Benjamin ble drept og den ble sunget i begravelsen hans(han som ble drept pga av hudfargen, hvis dere husker)
Gikk på barneskolen da, men husker det gikk veldig inn på meg. Teksten er utolig sterk, har grått mange tårer til den. Minner meg også om nære folk jeg selv har mistet.

Hero med Mariah Carey(?). Husker ikke hvem som har orginalen, men det er en sang de fleste hadde trengt å høre teksten på iblandt. Har hjulpet meg gjennom veldig tunge tider..

Don`t laugh at me med Brad Paisley. Sier seg selv..

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 03/06/2006 :  12:53:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hvem prater dere om?? samme ex??

Opprinnelig postet av Lopke

Jeg for min del har aldri vært noe annet en god venn med han ;-) Ikke helt min type på den måten, men en veldig god venn!
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2006 :  16:30:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
hvem prater dere om?? samme ex??

Opprinnelig postet av Lopke

Jeg for min del har aldri vært noe annet en god venn med han ;-) Ikke helt min type på den måten, men en veldig god venn!

Opprinnelig postet av IbrahimK

Samme med meg ja, bare en god venn! Men vi var jo "sammen" i 2 klasse da..! Han skulle egentlig besøke meg en dag også, men han kunne ikke komme for han hadde ikke penger til blomster og konfekt Han var så søt..

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

mighty_spin

» VIP

Skrevet - 03/06/2006 :  20:25:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
How do i live med lean rimes og everything i do med bryan adams.

Begge sangene er både de beste og de værste jeg vet om.

De værste fordi de bringer frem sorg og triste minner samtidig som gode minner

gamle vipen min er mullert Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  09:13:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Når jeg er nedfor og lei meg pleier jeg høre på "Don`t ever loose that light in your eyes" av LeAnn Rimes. Den er så fin.

Og jeg er veldig glad i "Stand by me", for den "fikk" jeg av bestekameraten min, fordi han alltid tenkte på meg når han hørte den. *rørt*

Nå er bestekameraten min på sjøen, og en av de sangene jeg hører på når jeg savner han som mest er "Please Remember" av LeAnn Rimes.

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  14:02:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
åååh! har mange "minnesanger" jeg:D Desverre også noen tirste:(

De som gir meg gode minner:

-Den finaste eg veit - Hellbillies, som jeg fikk av ei god venninne. Den minner meg om at jeg betyr mye for andre personer når jeg er nedenfor. Sendte den også til bestevenninna mi, så hun også vet at hun er den fineste for noen:D (meg)

-I'll stand by you - the Pretenders. Min og bestevenninna mi sn sang. (Vi har mange sanger sammen) kosli

- Listen to you'r haert - DHT. Enda en av våre sanger. Denne holder vi på å øve inn til UKM neste år:D

- Danse mor vår, minner meg om Bestevenninna mi. Og konfirmasjonen min der hun sang den for meg:D Hun sa at hver gang hun hørte den tenkte hun på meg. kosli:)

- Phil Collins - On my way. Min og ei venninne's sang som vi sang på UKM i fjor samt konfirmasjon:)

- Jeff Buckley - Haleluja, som minner meg om en kompis. Han sang den for meg noen ganger før;)

Har mange flere men kommer ikke på i farta. Skal skrive om jeg kommer på flere.

De jeg har triste minner fra:

- Here whitout you - 3 doors down. Minner meg på at jeg bør ta vare på de rundte meg. En dag er de kanskje ikke her.

- Sail away - Aljeandro Fuentes. Den ble spillt i minnestunden til Line, som døde fra oss da hun gikk i 8. klasse.

Har nok flere her også...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  14:52:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
sanger som har betydd mye må være:
savage garden- truly madly deeply..
groove coverage- 7 years and 50 days

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  18:28:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Pink Floyd - Wish You Were Here...

Min og eksen sin sang. Jeg savner han ikke som kjæreste eller noe, men jeg får så triste følelser i meg når jeg tenker på hvordan jeg faktisk hadde det da det ble slutt. Noe av det verste jeg har opplevd ever!

Derfor klarer jeg ikke å høre på den sangen, selv om jeg også blir litt glad av å tenke på gamle minner.

Btw, var på klassetur og våkna til den sangen.. Måtte bare be venninnene mine om å skru av...:
Har sikkert flere sanger, men jeg kommer ikke på noen nå.

-Marte Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 06/06/2006 :  11:09:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Av en eller annen grunn så er Bjørn Eidsvåg's "Eg ser" spesiell.Den får meg til å tenke,og den har en spesiell greie over seg som jeg ikke klarer å beskrive..
Ride with the wind Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.