hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Halvför på Losby?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Halvför på Losby?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  19:57:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Hei =)

endelig fått låv til å få en ponni på halvför, men finner ikke en:S Har vært å prøvd en, men syns hun var litt gal, og eieren sa jeg kunne prøve på rideskoler. På rideskolen som jeg rir på kan man ikke bli forrytter, og så lurte jeg på om det gikk an på Losby?

Klem Gnyr2

Iiiihaa!

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  00:12:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Nå aner jeg ikke hvor/hva Losby er, men hva med å ta en telefon til dem og høre..? Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 02/06/2006 :  00:24:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var mulig å ha hest på fôr på Losby før i tiden hvertfall, antar det går nå også.
Ring Elin du ;-) Hun er veldig, veldig hyggelig.
Har ikke nummeret hennes nå, men hun heter Blyverket til etternavn, så kanskje du finner nummeret i telefonkatalogen?
Eller så kan du jo bare ta en tur innom stallen, hun pleier å være der..
Fantastisk flott turterreng i området der!

Renate
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  19:24:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Okei=) Skal ringe jeg Har vært der før, og vet er den er kjempefine turmuligheter
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  19:25:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Sorry, mente det, ikke den..

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  19:36:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Du kan redigere ved å trykke på den knappen med blyant over innlegget du vil redigere.. Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  20:06:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Det er flere staller på Losby, men er det Losby Ridesenter du lurer på? Siden du sier rideskole, så vil jeg tro du mener Losby Ridesenter, jeg står der, og vet alle forrytterne der nå, er jenter som også går i rideskolen. Men jeg kan sende deg en PM med nummer, så kan du jo ringe å høre :-)
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  20:30:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Ok, takk Rir du der oppe selv?

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  21:26:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Ja, har hesten der
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  13:59:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Okei

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  22:07:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Vet dere om noen andre rideskoler i nærheten? Ringte til Elin, men de hadd eikke noen osm trengte fôrrytter nå...

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  22:07:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Vet dere om noen andre rideskoler i nærheten? Ringte til Elin, men de hadde ikke noen som trengte fôrrytter nå...
Iiiihaa!
Redigert av - Gnyr2 den 07/06/2006 22:08:57 Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 20/06/2006 :  07:43:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
det er ingen andre rideskoler i nærheten: desverre ..
Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  22:12:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Okei=) Nå er jeg i tvil om hvem jeg skal velge :S Om jeg skal velge den nusselige shettisen jeg er så glad i eller en isis :S..

christinepipine

Norway

Skrevet - 09/07/2006 :  00:29:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressechristinepipine  Svar med kopi av melding
Elin På Losby skal flytte alle hestene sine til Gardemoen , ihvertfall skal noen av venninnene mine "flytte med henne" opp dit, liksom fortsette på Elin`s ridekurs..
Tror det var Nitor som skulle ta over der..

Pyngja JENTA mii <3
Ååå ,, Drifandi & Ronja ! Savner dere !!
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  17:39:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Ja, når vi ringte sa hun at det var ikke sikkert de fikk være der oppe, at de kanskje måtte flytte... Dumt at de ikke fikk være på Losby lenger.. )=
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.