hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hest på för?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 hest på för?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2005 :  23:19:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
hei...
jeg lurte på om du skulle sette bort hest/ponni på för??
fra mankehøyden 120cm-135(kan også opp til 140,men helst under det)
f.eks:sportsponni,islandshest,nordlandshest,welsh.m.m!!
om meg:
jeg heter julie anne salte og er 11år,jeg har gått på rideskole snart 2 år men kjempe god erfaring fra før,har aldri hatt hest på för før så dette blir første gangen!=)
jeg har hoppet ca 60cm og kan godt galoppere,,,,,
det må være en hest som kan hoppe fint og kan galoppere,hvis d er islandshest så trenger den ikke kunne tølt og pass for det kan ikke jeg!
men bare hesten har god galopp og er snill og kan hoppe så er jeg fornøyd=) =) =)
jeg bor i rogaland så det er best om hesten bor i rogaland den og..
og jeg må få kunne prøveri den før jeg får den på for....
og strigle den,hente den på beite og sånne ting
den må ikke være hingst men en hoppe eller en rolig vallak...(siden det er første gangen)
så hvis du kjenner noen somskal sette bort hesten sin på för eller hvis du skal så ta kontakt her på forummet eller på mail julie_salte@hotmail.com hesten må heller ikke være eldre enn 15år er den eldre så må den være i god form,,,,
hvis du lurer på noe så bare ta kontakt:)

så håper jeg at noen vil sette bort hesten sin på för=)=)=)=)=)

mange koser fra julie anne (horses girl)=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) !!!!

Elsker deg, Felex ! (L) <33

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2005 :  23:40:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kanskje det hadde vært en ide å legge ut en annonse eller henge opp lapper i forskjellige lokale staller?
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  22:47:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
takk for svar!
Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Lizzie91
» VIP

Skrevet - 14/07/2005 :  16:00:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg for min del syns kanskje at du er litt ung til å ha hest på helfor.. Men om du har eldre mennesker rundt deg som kan hjelpe deg med hesten tror jeg dette vil gå kjempebra!

Jeg er 13 år og på leting etter min første hest på helfor. Har hatt hest på halvfor i snart ett år=)

Lykke til=)
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  21:43:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
takk for svar du og...
jeg skal ha hesten hos en venninne som har 6hester så d skal nok gå bra!

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

christinepipine

Norway

Skrevet - 08/07/2006 :  23:13:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressechristinepipine  Svar med kopi av melding
Julie, du sier at hesten ikke må være over 15 år.. Men det er jo mange spreke hester der ute som er over 15 år!...
Har selv en islandshest på halv-for 2-4 ganger i uka, og den er 14 år og kjempe sprek..

Men Lykke Til Da!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.