hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - redd for å føde satans barn...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 redd for å føde satans barn...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 6

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  14:07:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
http://www.mozon.no/andre_saker/andre_saker/nekter_f_de_satans_s_nn

hvor hysteriske kan mennesker bli...?

damen har termin den 06.06.06 og er derfor kjemperedd for å føde satans barn... tallet 666 blir jo brukt som et satanistisk nummer...
men datoen hun har termin på er jo egentlig ikke 06.06.06, det er 06.06.2006, det 06 som årstall er jo egentlig bare en forkortelse for 2006...
dette ble vell litt i overkant hysterisk eller....?

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:)

Mari^_^

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  14:10:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hehe, er mange som tror på slikt.
Leste at det har blitt sendt ut en varselmelding til alle kirkekontor, slik at de skal være forberedte på å vokte kirkene denne datoen. Var jo sånne 'satanister' som fløy rundt å tente på kirkene en periode, og de fryktet at de kunne gjøre det igjen 06.06.06. Jaja.. :|

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  14:13:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
En smule hysterisk ja. Tror i grunn ikke det skjer noe på den dagen jeg ;D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  14:20:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
6 min og 6 sek over 6 om morran den 6 juni 06 sier noen at djevelen kommer å tar oss.. Gudameg! xD
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  14:30:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg skjønner at kirkene kan være litt ekstra på vakt denne datoen, fordi det er mange rare mennesker ute i verden som er truende til å tenne på ei kirke akkurat denne datoen...
men at mødre blir hysteriske for å føde satans barn...? det blir litt i overkant hysterisk syns jeg...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  14:34:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja. Selvom jeg må le litt, så lurer jeg virkelig på dette med 6 min og 6 sek over 6 om morran den 6 juni 06 virkelig har noe å si. BIG BANG laga jo jorda, sååe..

Nå er jeg på villspor, gitt.

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  14:46:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Dragon: Ja, enig der. Kirka i bygda vår måtte passes på hele døgnet i lange tider på grunn av slike trusler for ca. 10 år siden. Nå er den kirka en av de best sikrede kirkene i landet, i.o.m at den er 850 år gammel, men ting kan skje likevel.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  14:54:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
6 min og 6 sek over 6 om morran den 6 juni 06 sier noen at djevelen kommer å tar oss.. Gudameg! xD

Opprinnelig postet av Ojdiis

Det er den satans vekkerklokka det.. da er det opp på jobb etter langhelg :(

uff nei ekstremister er skumle.. uansett tilhørighet.
Det finnes jo dem som tror på verdens undergang (Harmageddon) men hi hi.. tenker jeg :)
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 31/05/2006 :  15:20:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
hehe, Mamma har "the number of the beast" i personnummeret. Men hun er som regel snill altså
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

maane

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  15:43:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, dama har tydeligvis sett en viss film (The Omen)... Og levd seg litt mye inn i den?

Red. fordi jeg kom på hva filmen het til slutt.

Redigert av - maane den 01/06/2006 00:21:18 Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 31/05/2006 :  16:02:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg gikk på kino for å bli skikkelig skremt av filmen "The exorsism of Emely Rose". Jeg var skikkelig skuffet etter filmen fordi den ikke var så skummel, den hellet heller litt mot det dumme. Helt til det kom opp etter rulleteksten at filmen var basert på en sann historie Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 31/05/2006 :  16:11:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding

Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  17:02:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hu må ha et forhold til satan da siden det enten er han eller mannen som er far til barnet så hun bør vel kanskje gå inn i seg selv haha
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  17:44:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Min mann og jeg har bryllupsdag den 06.06.06
Hm, i stedenfor og kose oss med en herlig middag kan vi altså vente oss verdens undergang formelig, hehe.
Nei jeg har ikke så god tro på at hun føder djevelens sønn, står der forressten noen plass at han skal få en sønn her på jord før han kommer igjen??
Har aldri hørt det jeg...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  18:07:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Min mann og jeg har bryllupsdag den 06.06.06
Hm, i stedenfor og kose oss med en herlig middag kan vi altså vente oss verdens undergang formelig, hehe.
Nei jeg har ikke så god tro på at hun føder djevelens sønn, står der forressten noen plass at han skal få en sønn her på jord før han kommer igjen??
Har aldri hørt det jeg...

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec

Joda. Satan har eller skal få en sønn.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  18:10:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

uff nei ekstremister er skumle.. uansett tilhørighet.
Det finnes jo dem som tror på verdens undergang (Harmageddon) men hi hi.. tenker jeg :)

Opprinnelig postet av Lopke

Tja, tror nå på både Harmageddon, Antikrist og dyrets merke, jeg da.. Mulig jeg er ekstremist? Vil vel ikke karakterisere meg selv som farlig, men det kommer vel an på øyet som ser

Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden
Side: av 6 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.59 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.