hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gjett hvilken blanding denne hesten er!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Gjett hvilken blanding denne hesten er!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Molly

» VIP

Skrevet - 02/06/2006 :  23:24:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Små hingster har sine knep for å komme til på større hopper som å bite dem i hasene slik at hoppa legger seg ned....
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  15:28:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg fant en pen blandingshest. Det rykket litt i kjøpefinger'n! Akk, den som hadde penger..

Bildene er tatt fra www.heste-nettet.dk.

Hvilke to raser tror dere han er blanding av?

Raving madness suits me fine

Redigert av - Ullsokken den 05/06/2006 15:34:41 Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  15:38:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tinker og hannoveraner sikkert xP
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  16:01:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg vet, jeg vet Ullsokken. Men fy flate så dyr! *Silje har snoket* Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 05/06/2006 :  16:07:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til dere som liker pino-blandinger, så fant jeg denne som også er til salgs http://www.piczo.com/buffydhf?g=5508972&cr=4 Tror den er blandet med Tinker og Dansk Varmblods om jeg ikke husker feil...
Gå til toppen av siden

smjr

Skrevet - 12/08/2006 :  23:59:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
ehum.. hørte jeg noen kommentere hesten min her inne?? For noen sider siden? Kjendishest?? hehe - noe spesielt måtte det nok være med "gullet".. Stall Norums Shit Happens går under det glade navn Happy Jeg skulle aldri kjøpe meg hest.. Jeg var lykkelig som fôrrytter.. Men så skulle Happy selges, og jeg døde litt hver dag. Noen grep må man tross alt gjøre for å holde seg i livetnå er hun min for alltid alltid! Hun er det vakreste som noensinne har pustet inn jordens atmosfære... Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  13:57:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Tinker og Sportsponni? Skjenner 2 sånne blandinger
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  14:02:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
tinker/pinto og frieser Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 13/08/2006 :  14:11:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Hesten ser ganske svær/kraftig ut, samtidig som ansiktet er veldig "blods". Vet at slike krsyninger er ganske populære på den der øya uti dammen (GB), og at enkelte slengere kommer seg over dammen og hit til lands også.

Gjetter clydesdale/ thoroughbred eller shire/thoroughbred?

Ved litt nærmere ettersyn, på gangartene ser det jo kanskje ut som om det er noe mer renavlet ridehest i også.. Svensk varmblod/paint?

eh...
Gå til toppen av siden

-karolinegh-

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  11:59:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-karolinegh-  Send %s1% en ICQ melding-karolinegh-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-karolinegh-  Svar med kopi av melding
Connemara/araber araber/welsh? hehe.. ehem:P fin hest i alle fall:D
You got me deeper than deep.. Gå til toppen av siden

edel900

» VIP

Skrevet - 18/08/2006 :  19:09:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
araber/conemara?? Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2006 :  03:21:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Til dere som liker pino-blandinger, så fant jeg denne som også er til salgs http://www.piczo.com/buffydhf?g=5508972&cr=4 Tror den er blandet med Tinker og Dansk Varmblods om jeg ikke husker feil...

Opprinnelig postet av TORHILD

Å, den kjenner jeg litt (amigo på linken) Var til salgs da jeg skulle kjøpe hest, og hun som eier den nå ville kjøpe hesten jeg endte opp med å kjøpe, var og prøvered cheri og sånn dagen før meg (litt kronglete setning)... Pen hest, står ikke så langt unna meg (men har aldri sett den i virkeligheten, bare vet hvem han er)
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.