hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Alle staller i NORGE!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Alle staller i NORGE!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Beverly Hoff

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  22:10:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeverly Hoff  Svar med kopi av melding
Stall T.T. i rogaland Stallen våres
Besøk min hjemmeside! http://www.rosamulle.piczo.com Gå til toppen av siden

ked

Skrevet - 30/05/2006 :  09:10:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes faktisk dette var litt lurt. Kansje man får vite om noen staller i nærheten man ikke viste om fra før. Skal srive ned de som er rundt Kristiansand ,som jeg vet om, som har ridehest oppstallet...

Epona Ryttersenter (med oppvarmet ridehall)
Åros ridesenter (med ridehall)
Hestemannen (på jegersberg) (tilgang til å låne ridehall, skal bygge tror jeg)
Stall Rosseland (skal bygge ridehall)
Vennesla Hestesportsenter (med ridehall)
Tveit ponnisenter (ute bane og fantastisk tur terreng)
Søgne vgs (ute bane, og ovalbane til islandshest med rettstrekk, og bra tur terren)
Hestehagen

Vet det er ett par mindre steder også, men ikke hva de heter... Kom gjerne med de hvis noen her vet det...
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  12:32:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bratsberg, Bruråk, Reppe, Hårstad, Vaadan, Torp, Øysand.. Er vel de største i/ved Trondheim. Må dessuten nevne Leinløkken (Ida rideskole) hvor jeg holder til. Super stall :D

Opprinnelig postet av Linda B.

Fortsetter jeg da: Ragnhilds/Nidelven ridesenter, stall nypan, stall c...(kom visst ikke på flere).

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 30/05/2006 :  12:55:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Slenger meg på med noen av stallene i distriktet "mitt":Stall Sandberg&Hollerud(der hvor vi har hestene våre,ikke et offisielt navn,men det heter det her), Stall Myhre, Stall Tajet, Stall Monserud, Ringerike Ridesenter, Lisletta, Haflingersenteret, Buller'n(Bergsund) osvosv...er så heldig å ha et stort hestemiljø rundt oss,med alt en kan tenke seg fra barokk til trav.

Edit:Området mitt er Ringerike og Modum, som ligger i Buskerud fylke.

Ride with the wind
Redigert av - LinnMerethe den 02/06/2006 15:50:00 Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  20:21:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Sandnes og Jæren rideklubb<3
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  21:56:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Søremsstallen & Smedsmostallen. Stall Jotunheimen (stor travstall) blir vel snart lagt ned tenker jeg, men kan jo nevne den her likevel.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  13:19:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Sørum Fritidsgård(i Lillestrøm, står oppstallet der)
Jølsen Gård
Lilleputt stallen
Wærhaug gård
Slogum Gård

alle er på Romerike

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  13:20:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Glemmte Ellingsrud Ridesenter
FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  14:15:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Losby Ridesenter, Nordre Hauger Gård, Losbyveien Islandshestsenter, Stensrud, Norum, Skårerødegården, Hovelsrud, alle disse også på Romerike.
Siden jeg har fjordhest må jeg også nevne Norsk Fjordhestgard og Norsk Fjordhestsenter.

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

samor

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  16:42:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesamor  Svar med kopi av melding
Stall Valle:D
Si Hei og vær glad

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  17:32:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
På Eid har vi Norsk Fjordhestsenter, Ivar Os og Evas Ridesenter som "store staller". Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  20:38:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Synes faktisk dette var litt lurt. Kansje man får vite om noen staller i nærheten man ikke viste om fra før.

Ja netopp. Og da er det veldig lurt å skrive hvor stallene befinner seg, folkens, så blir det ihvertfall et poeng med tråden ;)

Gå til toppen av siden

meandmyhorse

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  10:56:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
her i tomter er den bare to store staller og det er stall gt og brødholt.. men så har vi mange små staller rundt her da
smil til verden så smiler den til deg :) Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  19:15:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Alvøen
Sletten (er ikke helt sikker på om den heter det?)
Moldegaard
Hjortland (?)
Epona
Os Hestesportsenter
Børve gård
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 02/06/2006 :  22:27:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen travstaller:P
I Larvik, Stall Halle (Tor Olaf Halle)(Har oxo stall på Jarlsberg travbane)
I Ramnes, Stall Kihle (Geir Kihle)(oxo stall på jarlsberg)
På Skoppum, Horten: Lørge, Teppa, Førsund.
I Sandefjord: Granum (Hans Petter Tholfsen)
Andre staller:
Eikstallen, Horten
Stall Skauen, Tønsberg

Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.