hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Welsh??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Welsh??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  08:35:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Andre her på forumet som er stolt eier av welsh?? Vil gjerne se bilder! Det er en nydelig rase=D Har selv en welsh cob jeg er glad i;)

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  09:11:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har en herlig welsh Nå skal det være usagt om han er helt ren siden jeg ikke har noen papirer på ham da..
Dette er Kelly the Kid (23 år) :

Og her er broren hans; Skippy (en ganske så skitten sådan...) Han er et år yngre enn Kelly (22 år) :

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  10:06:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg er stolt fòrrytter til en 7 år gammel Welsh Mountain hoppe, Valhall Miss Viola.

Har utrolig mye bilder, men jeg skal styre meg fra å legge ut flere..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

viblaa

Skrevet - 28/05/2006 :  08:22:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideviblaa  Svar med kopi av melding
Er og welsh fan.. men uten welsh :( *sukk*
Den welshen eg var mest glad i er nok kjære Wilma, som no er solgt.
(Winmark Mair, e. Nebo Daniel, mf. Derwen Replica):

Turpause

Utstilling Jarlsberg

Rideprøve Jarlsberg. Savne go-jenta :(

Vibeke
Gå til toppen av siden

marcello

» VIP

Skrevet - 31/05/2006 :  05:52:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har 8 welsh.7 sec d og en A.

Marcello er hingsten på stallen.

Hoppene er Storhaugs Lady Lorraine,Storhaugs Magic Victoria og sec A er Dorthealyst Wee Georgie.

Har en 2 åring som heter Moslåttas Lady Lorina(palomino) og en åring som heter Moslåttas Magical Ffion(dun).

Har fått et hingsteføll etter Victoria som er Strawberry Roan og et hoppe føll etter Lorraine som er palomino.Georgie er drektig med Twyford Nightstar men føller ikke før om 14 dager.
Siden jeg har så mange welsher er noen av disse gullklompene klare for nye hjem(sukk)
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  14:42:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg har stelt og kjørt en welsh vallak, med navn Bazar, han sto på bratsberk ridesenter før han ble flyttet opp til nabogården hvor jeg stelte og kjørte ham endel... desverre har jeg ikke noe bilde av ham... han var hvit, litt lubben og med den mest konkave neseryggen jeg noen gang hadde sett!!! nesten 90-grader vinkel jo!!!
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  16:28:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
viblaa: Roxanne har også Nebo Danieli familen xP
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Lola

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  10:33:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLola  Svar med kopi av melding
Heisann

Jeg driver et lite stutteri med Welsh section A og så har vi en Section B.
Her er en kort presentasjon av welshene mine

Vår store stolthet er 2.premie hingsten Brierdene Nutcracker. Han er i mine øyne en fantastisk hingst som innehar alle de egenskapene jeg ønsker meg i en welsh. Han er vakker, rasetypisk, har meget gode bevegelser, supert gemytt og ikke minst meget gode bruksegenskaper.

I tillegg har han avlet flotte avkom både i Norge og i England
Vi har beholdt et selv nemlig Møllenes Ethan - en lovende unghingst vi er meget spente å følge i tiden framover.

Lyfni Duwies er 2.premier og to ganger Best in Show. I tillegg er hun er flott avlshoppe, kjøreponni, sprang og dressurponni og ikke minst en flott barneponni. Hun betyr mye for stutteriet vårt.

Åford Hallon er liten men knakende god. Hun ble beste bruksponni på NPAs utstilling på Linnesvollen i 2005 - en ubeskrivelig følelse. Hun er alle barns favoritt - snill og meget lettridd. Hun er også en meget god kjøreponni og en lovende ponnitraver(bare vi kommer oss på løp)

Møllenes Dina er datter av Duwies og Lanners Blackberry(vår forrige hingst som nå er solgt til Sverige) Hun er en spennende liten dame med masse fres i. Vi gleder oss til hun blir voksen Hun er to år i år men på bildet er hun bare ett år.

Lanners Lady Lisa er 3 år i år. Hun fikk sløyfe og ble nummer 1 i kvalitet på utstilling som 2-åring. En stor hoppe med godt eksteriør og et usedvanlig vennlig gemytt. Hun er nå lett innridd og det gikk helt uten problemer. En flott ponnidame for framtiden.

Til sist har vi vår section B hoppe - Hinders Millan. Hun er kjøpt til de jentene som har fått for lange ben til å ri section A. En flott hoppe med supre bruksegenskaper. Hun venter føll med Nutcracker i slutten av juni.

Det var litt om ponniene på Møllenes Welsh Mountain

Møllenes Welsh Mountain Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  12:08:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Så fantastisk kul flette det var på den ponnien på det andre bildet! Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  12:19:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Lola: Aww, du aner ikke hvor nydelig han lille Nuttis er... *smelte*
www.hestene.no Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  13:33:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Jeg hadde Welsh, en hingst sec. D som nå er 3år.
Etter Menai Sparkling Imperial u.Spirehøjgårds Emma.
Han ble kåret nå i år.
Solgte han i høst.

Bilder av han her:
http://www.hesteguiden.com/art_khingst.asp?action=visartikkel&raseid=23&id=0
Gå til toppen av siden

viblaa

Skrevet - 11/06/2006 :  14:39:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideviblaa  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
viblaa: Roxanne har også Nebo Danieli familen xP

Opprinnelig postet av Roxy_Gulle

Ja:) Han var ein nydelig og populær type. Kven er Roxanne etter?
Gå til toppen av siden

Hanne&RingRosa

» VIP

Skrevet - 15/06/2007 :  15:16:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eg hadde en Welsh cob en gang.
Utrolig snill og god </3 savner han sårt mye.
Vet noen om noen Welsh cob til salgs? som er inridde?
vil ha den rasen, bare elsker den.

<3Lønnings Tordensky<3
Han er etter Rhencullen Danny Boy, og under Meadow's Pink Lily. som er etter Nebo Crusader
Gå til toppen av siden

Musken

» VIP

Skrevet - 20/06/2007 :  13:09:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMusken  Svar med kopi av melding

Jeg er den heldige eieren av en welsh sec. B valakk!
Han heter Wänedals Musketeere (kalt Musken) og ble importert fra Wänedals stutteri i Sverige i -82.
Har hatt han i 14 år nå til sommeren og kommer aldri til å kvitte meg med han.
Musken er av den gamle modellen (ikke fullt så araber aktig som de nyere welshene er) og bærer sine 26 år godt!

På beite i sommer.

Han er en helt fantastisk ponni med utrulig mye personlighet! Skulle nesten tro han er halvt ponni og halvt menneske

http://www.freewebs.com/morgan_kane/ Gå til toppen av siden

guroteas

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2007 :  19:52:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
<hei
<har to welsher nå, og begge får føll til våren, så da blir de fire. En a og en d. Kjempetrivelige hester!
Hilsen Guro
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2007 :  21:14:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Roxanne er etter Aberaeron Idris :)
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.