hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Enda ei som trenger litt støtte :'(
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Enda ei som trenger litt støtte :'(
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Flokus

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  16:13:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Men, jeg sverger til gutter jeg. De er forståelsesfulle og gode de

Opprinnelig postet av X-tine

Åh, jeg er så enig.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Viss det finnes forståelsesfulle gutter, er det kun pappa som er det ^^,

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  20:31:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Høres ikke ut som en ekte venninne, man kan vel ike bare slutte å være venner. Venner er for livet mener jeg. Så klart kan man ha uenigheter og slutte å stole på folk, men slutter ikke bare å være venner. Men folk har kanskje andre oppfatninger om vennskap en meg da

Opprinnelig postet av Eva V

Jepp det trodde jeg også.

Men nå har det seg sånn at vi faktisk har fårr skværa opp. Tro det eller ei. Vi skal prøve en siste gang for å se om vennskapet vil fungere.
Men mye tillit og en stor del av vennskapet har gått tapt av denne konflinkten, så om vi finner 100% tilbake til hverandre skal bli spennende å se. Uansett har jeg andre venner som jeg vet er mer stabil enn henne. Hun er vildig snill og fornuftig, men det er noe som gnager mellom oss. Får håpe dette blir bedre nå.

Huff, jeg personlig hadde ikke klart meg uten menneskevenner. At dyra er det er et STORT pluss men jeg synes ikke mennesker og dyr kan sammenliknes. Dyra er MYE bedre på en annen måte. De er det UANSETT hvordan èn ser ut, uansett personlighet, om man er feit eller tynn, flink på skolen eller ikke, mobbet eller ei. Dyra er der, så gennerelt skulle vel alle vært dyr

Mennesker igjen er det få du kan stole 220% på. Jeg har EI venninne jeg VET jeg kan stole 220% på, og da hun svikta var det som om alt sammen raste sammen for meg. Men jeg har nå funnet ut at dette kun var engangstilfelle og nå stoler jeg mer enn noen sinne på henne igjen.
Det e så godt å ha en så god venn! Tror det var skjebnen som gjorde av vi fant hverandre egentlig. :) Aldri hatt en sånn ENORMT god bestevenn før. Det er fint:) Vi deler alt! Sorger, gleeder, sjokolade, minner ja ALT! Til og med Daytona føler jeg er litt hennes. :)

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  20:33:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, dette har jeg opplevd opptil flere ganger. Er utrolig trist, man føler seg så forlatt, ensom og trist når slike ting skjer, og man får et slags tomrom som man ikke får fylt opp. Det sårer så veldig når venner sier slik, eller bare plutselig kutter deg ut. Men etterhvert som man blir eldre tror jeg man finner seg en venn eller har en venn som holder ut med deg uansett.

Har flere "venner" som er der når det passer dem, når de trenger støtte eller trenger noe du har(skyss, selskap på byen hvis ingen av de andre alternativene har tid). Men når du vil finne på noe med dem, eller trenger støtte er de aldri der for deg. De har jeg prøvd og kutte ut, de fleste har jeg klart og gjøre det med, men så er det jo noen som jeg er så glad i som jeg lar meg utnytte av. *dumme meg* Har fått høre noen ganger at jeg er dumsnill og jeg er vel det av og til.

Men man merker ofte hvem som er de beste vennene, de som aldri svikter deg. Jeg har nå to venninner som jeg føler at jeg alltid kommer til å ha og som aldri kommer til å svikte meg. De er bare så snille og greie og er alltid der for deg når du vil snakke. Så jeg tror at du vil merke hvem som er dine virkelige venner, bare man har litt tid. Håper det ordner seg for deg, og ta vare på dine bestevenninner, de er det beste beste du kan ha ;)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  01:45:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vært gjennom dette flere ganger, men kun en gang når jeg var litt eldre (en gang på barneskolen, en gang på ungdomsskolen, og en gang for rundt 2-3 år siden). Den første av dem har jeg ingen kontakt med lengre, den andre er jeg venner med, men ikke bestevenner. Det hadde vi nok ikke vært uansett hva som skjedde den gang, da vi har utviklet oss i svært forskjellige retninger.

Den siste er fortsatt min beste venninne. I motsetning til de to første episodene vokste vi ikke fra hverandre. Hun ble bare lei av meg. Jeg ble skikkelig såra, og følte meg veldig alene i en periode. Men etter hvert fant vi tilbake til hverandre, og jeg ser i ettertid at det kanskje bare var bra det som skjedde. I en lang periode var vi bare oss, det var alltid oss, og ingen andre, og i lengden blir det litt mye... Etter en pause innså vi at vennskapet vårt fortsatt var verdt å ta vare på, men at vi nok ville ha godt av å ikke bare være med hverandre hele tiden.

Blir litt trist av å høre om dere som mener dere ikke har noen ordentlige venner. Selv om dyr kan gi en mye, så er det ikke det samme å snakke til et dyr når man har problemer, og ikke får svar, som det er å snakke med en venn, som, om ikke annet, kan gi deg noen varmende ord. Jeg setter veldig pris på de vennene jeg kan snakke med om alt, og vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem...
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  12:01:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Mine aller beste venner holder nå på å gli fra meg. Vi møtes ikke så ofte som før, jeg føler ikke at jeg kan fortelle dem alt. Vi tre har vært venner siden vi var rundt omkring 1 år, og gikk i samme klasse på barneskolen. Men da vi kom på ungdomsskolen havnet vi i forskjellige klasser. De i en klasse og jeg i en annen. Jeg fikk meg noen nye venner, mens de fortsatt hang sammen. (Sitter til og med sammen). Men de nye vennene mine er ikke alltid der, om de ser jeg er trist eller lei kommer de ikke bort til meg og trøster meg, eller snakker med meg. De er ikke virkelige venner.

Gurimalla, for et rot :/

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 28/05/2006 12:03:09 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.