hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - er det nokon som har bilder av desse fjordingane??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 er det nokon som har bilder av desse fjordingane??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

marinagj

» VIP

Norway
Innlegg: 9

Skrevet - 26/05/2006 :  23:28:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
har du bilder av desse hestane

Fjelldar
N-94-2535

Hågvard
N-90-2533

Rådar
1989FH

Tunfeld
1862FH

Monica
14495F

Blanka
N-86-2534

Fronar
1907FH

Bianka
14498F

Fjellmøy
N-89-2630

Dragmann
1938FH

Hovdaren
1835FH

Rosita
13931F

Molly
14867F

Ernarson
1843FH

Gullborg
13173F

Larstun Heidi
N-91-3004

Hildar
N-87-2513

Holar
1963FH

Ernarson
1843FH

Hilde
14306F

Tanja
14765F

Tunfeld
1862FH

Stjerna
13581F

Heidi
14161F

Runaren
1738FH

Soliden
1635FH

Vita
12882F

Lenda
13160F

Hardbagg
1641FH

Sylvi F. 1954
542514

vist du har bilder av noken av dei så blir eg kjempe glad vist du kan sende dei på e-post til meg.

e-post: cool_girl12d@hotmail.com

elsker hesten mi herkules over alt på jord
Redigert av - marinagj den 26/05/2006 23:56:56

marinagj

» VIP

Norway
Innlegg: 9

Skrevet - 27/05/2006 :  01:02:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
det kan verre den samme.
det er samme vist den der Molly er mor til Fjellmøy, mormor til Fjelldar.
ho budde her i Naustdal ein del år. Dei som hadde ho har fortsatt ei dotter av ho, som aldri har vore utstilt (Øvstegards Trone).
synd at du ikke hadde bilder av ho for det hadde vert kjekt å sit på.

elsker hesten mi herkules over alt på jord Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 27/05/2006 :  12:06:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du kan prøve å gå inn på www.fjordhest.no på bildegalleri å søke ;-)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

marinagj

» VIP

Norway
Innlegg: 9

Skrevet - 27/05/2006 :  17:52:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
oki da så.
synd at det ikke var molly, men folly

elsker hesten mi herkules over alt på jord Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 27/05/2006 :  18:32:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Du finner bilder av flere av disse på fjordhest.no. Både i bildearkivet og i medlemsgalleriet. Noen av disse hestene er relativt 'gamle', så det kan kanskje være litt vanskelig å finne bilder av dem.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway
Innlegg: 2372

Skrevet - 27/05/2006 :  18:36:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Du har vel fått se en del av dem på fjordhetsforumet også?
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 27/05/2006 :  19:43:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
OT: Helle og Mari, får jeg også lov til å reklamere for Syklubben? :-P
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 27/05/2006 :  19:53:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
OT: Helle og Mari, får jeg også lov til å reklamere for Syklubben? :-P

Opprinnelig postet av Ojdiis



Ja, om du er medlem så.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway
Innlegg: 2372

Skrevet - 27/05/2006 :  20:48:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
OT: Helle og Mari, får jeg også lov til å reklamere for Syklubben? :-P

Opprinnelig postet av Ojdiis



Ja, om du er medlem så.

Opprinnelig postet av Mari^_^



Og det er du jo, så ja

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 27/05/2006 :  21:15:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
OT: Helle og Mari, får jeg også lov til å reklamere for Syklubben? :-P

Opprinnelig postet av Ojdiis



Ja, om du er medlem så.

Opprinnelig postet av Mari^_^



Og det er du jo, så ja

Opprinnelig postet av -Helle-



Visst om jeg er :-D

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway
Innlegg: 1200

Skrevet - 29/05/2006 :  12:46:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg kjenner til Fjelldar, men har dessverre ingen bra bilder av han.
Hvis det er han som stod på Nordfjordeid før, hos Astrid Paulsen og Anders Skipenes? ca. 10 år gammel kjempesnill fjordhest, 147 cm på manken?
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 29/05/2006 :  12:51:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Marte: Det er Fjelldar ja.
www.hestene.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.