hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ludwig
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Ludwig
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

mi@ K.

Innlegg: 54

Skrevet - 19/04/2006 :  09:21:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ludwig er jo blitt privathest. Står han fortsatt på Elveli eller han han flyttet et helt annet sted?

Han er født i 99 og er av typen "estisk mix" altså blanding av tori og hannoveraner. Ble brukt i rideskolen før.
Det var veldig mange som elsket ham, blant annet meg og jeg ville blitt veldig glad for svar =)

eligj

Innlegg: 1294

Skrevet - 19/04/2006 :  17:23:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei,

Ludvig står fremdeles på Elveli. Han brukes som middelalderhest og dressurhest og har det veldig fint.

Hilsen Eli
Gå til toppen av siden

mi@ K.

Innlegg: 54

Skrevet - 19/04/2006 :  19:26:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for svar! Det var fint å høre :)

Men han er blitt privathest ikke sant? Elveli eier han ikke fortsatt?
Gå til toppen av siden

eligj

Innlegg: 1294

Skrevet - 22/04/2006 :  23:05:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da Ludvig gikk i skolen var han eid av rideskolen og en privatperson. Nå eies han kun av denne samme privatpersonen, Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway
Innlegg: 908

Skrevet - 24/04/2006 :  17:07:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Ludwig står på Elveli hos en som heter Camilla Stuve. De har bl.a. vunnet LA og er klubbmestere for senior. (jeg er klubbmester for junior )
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

mi@ K.

Innlegg: 54

Skrevet - 08/05/2006 :  14:58:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for svar =) Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway
Innlegg: 908

Skrevet - 22/05/2006 :  15:09:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Her er forresten et bilde av dem på stevne forrige helg:

http://toolbox.n3sport.no/Downloads/62600/pics/LA_Camilla_lite.JPG

De fikk 8. plass og 53,043% i LA.

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

mi@ K.

Innlegg: 54

Skrevet - 28/05/2006 :  20:09:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fint bilde:D Og det er bra at han er en god dressurhest. Men jeg vil nok savne han... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.