hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Surfe på vip'er med mozilla.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Surfe på vip'er med mozilla.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  22:18:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Bare et lite sukk fra ei som tilbringer masse tid på hestemarked for tiden (ikke jobb og mye fritid). Det er ikke meninga å være kranglete eller vanskelig, jeg synes bare det er utrolig tungvindt at vip-sidene ikke er kompatible med mozilla. Ting som skjærer seg:

* Teksten under bildene vises ikke, kun teksten fra det første bildet du så på vises, og blir stående.
* Teksten som vises får helt koko tegnsetting i forhold til hva man selv setter. Legger man inn en "enter" i bildeteksten vises ikke denne, og komma blir til bindestrek (noe jeg faktisk ser at det blir i IE også).
* Ikke alle bildene vises når man trykker på dem. For de som har mozilla kan de prøve å gå inn her (vipen min) og trykke på ett av de to bildene nederst til høyre. Får dere opp de bildene? Jeg gjør det ikke i mozilla, Silje gjør det ikke i mozilla, kjæresten gjør det ikke i mozilla. Slitsomt! Jeg vil jo kunne se på bildene mine!

Poenget er rett og slett at det er slitsomt å se på bilder på vip'er i mozilla, da det hele tiden er noe som ikke funker, og kommentarene ser ut. Burde det ikke vært slik at sidene var kompatible i litt mer enn IE (selv om jeg nå også fant ut at det ikke var alt som funka i IE heller)? Jeg synes iallefall det er veldig slitsomt å bytte nettleser hele tiden fordi jeg vil se på bildene, og lese kommentarene.

..og ja, jeg er klar over at man kan holde musa over bildene, så kommer kommentaren opp både over bildet og nede i vinduet, men det hender at kommentarene er lengre enn som så.

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  23:44:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Har samme problemet med Mozilla eg og,veldig irriterende,spesielt det der med bildene som ikke kommer opp(fikk heller ikke opp dine).
Og ja det er slitsomt,kan bli veldig lei av det til tider.Og den teksten som henger igjen-grrr.

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  17:10:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
komma blir til bindestrek i opera også.
...:: ::.. Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  22:49:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Bruk annen nettleser ;) Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  22:57:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg trives veldig godt (og da mener jeg faktisk veldig godt) med Mozilla av diverse grunner og har ikke lyst til å bytte. Dessuten mener jeg at sider som er såpass mye i bruk som hestemarked burde klare å være kompatible i andre nettlesere enn IE.. Mulig jeg som er vanskelig, men det er nå en gang slik utviklingen har blitt. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 29/05/2006 :  09:41:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker Mozilla selv, og synes ikke det er så stort problem. De er uansett ikke store nok til at jeg velger å bytte nettleser. Mozilla er superduper når det kommer til pop-ups og spam. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  10:44:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
For å legge til så bruker jeg Omniweb, den desidert beste for mac. Denne fungerer helt greit under VIP-surfing; ingen problemer alls. Problemene dukker først opp på forumet; jeg skriver en post, poster den og hm, hvor ble det av den gitt? Må refreshe for å se posten min og da er det helt tilfeldig om det blir dobbelt posting eller ikke. :-s Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 29/05/2006 :  12:01:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
For å legge til så bruker jeg Omniweb, den desidert beste for mac. Denne fungerer helt greit under VIP-surfing; ingen problemer alls. Problemene dukker først opp på forumet; jeg skriver en post, poster den og hm, hvor ble det av den gitt? Må refreshe for å se posten min og da er det helt tilfeldig om det blir dobbelt posting eller ikke. :-s

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Jeg må også reloade siden for å se innleggene mine, men det er da bare ett tastetrykk...
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  12:31:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det er et tastetrykk som ikke skal være til stede i en hvilken som helst funksjonell og brukervennlig side. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 29/05/2006 :  13:33:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er et tastetrykk som ikke skal være til stede i en hvilken som helst funksjonell og brukervennlig side.

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Jeg ser ikke helt problemet jeg da, men så har jeg skjeve hornhinner...
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  13:58:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
En side skal være brukervennlig, så lenge siden inneholder et tastetrykk folk ikke vanligvis er kjent med, så er den ikke brukervennlig. Så enkelt er det. ;-) Det å måtte refreshe siden er noe man må finne ut av selv, ikke noe som er standard.

Det er problemet.
(Jeg har også skjeve hornhinner, skjevere enn de fleste faktisk, men jeg ser det likevel ;-)
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  19:36:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
jeg har samme problemet formosissima, og ja, jeg er veldig enig med deg i at dette er utrolig dumt. det hender faktisk jeg må trykke refresh etter å ha gått inn på et emne for å se siste svar også. (jeg ser på forsiden at feks. du har siste svar i emnet, men når jeg går inn må jeg oppdatere for å se ditt svar)

å bytte fra opera er uaktuelt..hehe.

...:: ::.. Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  21:40:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg har samme problemet formosissima, og ja, jeg er veldig enig med deg i at dette er utrolig dumt. det hender faktisk jeg må trykke refresh etter å ha gått inn på et emne for å se siste svar også. (jeg ser på forsiden at feks. du har siste svar i emnet, men når jeg går inn må jeg oppdatere for å se ditt svar)

å bytte fra opera er uaktuelt..hehe.

Opprinnelig postet av Elenion

Det siste der skjer faktisk i IE og...tror ikke det har noe med nettleser å gjøre, men at hestemarked et litt treigt i seg selv...
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.