hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Typisk...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Typisk...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

.::[(Hanne)]::.

Skrevet - 23/05/2006 :  16:15:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Før satt jeg å kikket på alle de perfekte og fine hestene som var aventert for salg, for å "drømme meg bort" å late som jeg fikk kjøpe hesten(e)
NÅ skal jeg kjøpe meg hest, og da finner jeg ingen.... Typisk!

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  16:21:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Slapp av, du finner nok drømmehesten en dag! :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

.::[(Hanne)]::.

Skrevet - 23/05/2006 :  16:28:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
*Leter*
=)
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  16:44:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
2 sek... Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  16:47:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/hest/vis/106502/1/
Denne er så nydelig at jeg lurer på om jeg skal selge Lopke.. (kødda)
Har du litt penger hadde jeg 100% gått for henne her...
se videoklipp!!! fancy jente altså :)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  16:53:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Veldig fin, men kostet noen lapper ja... :|

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 23/05/2006 :  17:36:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
ikke forhast deg i hvertfall... ikke ta den første og beste, men prøv heller noen forskjellige, for selv om du tror du har funnet drømmehesten, kan det hende han ikke er noen drøm etterhvert alikevel... sjekk dem ut, let på alle hestesider og se om du finner en virkelig drøm. den er nok der ute ett sted:)
lykketil med letingen!

wow Lopke, den hesten var nydelig!

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  18:47:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Fortell litt om hva du ser etter da! Ca alder, høyde, nivå, pris osv. Kanskje noen vet om en hest for deg? Ellers syns jeg det er veldig gøy å se etter hest da, men jeg har ingen å lete for!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  19:06:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Du kan lete for meg :p Er lei :|

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  22:35:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Leita i 2 månader, fann ingen. Var bestemt på å kjøpe varmblods, og såg mange, men dei fleste var avdanka travarar. Eg snakka med vennar og søsken, og alle frafåra meg, og sa eg burde vente. Då eg hadde gitt opp, og var innpå dataen for å ta den "daglege runda over nye annonsar" var der ei ny på varmblodsar. Dette viste seg å bli drømmehesten min Blei 3.premiert i haust, og no har ho også fått verdas finaste føl Er ikkje verdas beste sprang- eller dressurhest, men det held til mitt formål..

Brukt tida du har, og finn den hesten du VIL ha, ikkje den du berre "må" ha for der er ingen bedre..

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  23:13:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg prøvde 10 hester som jeg fant selv, to i norge, og åtte i sverige. Men så fant treneren min (Ann Cathrin) to hester hos Hasse Hoffmann som jeg kunne komme ned å prøve. Vi dro ned, bodde hos Ann C og Tor, og kvelden før vi skulle prøve hestene fortalte de at den ene var etter Midt-West Ibi-Light og den andre var etter Don Schufro, med MWIB som morfar! Tror dere jeg fikk sove den natta eller? Niks, og når vi kom fram til det utrolig fine stedet, med alle proffekvipasjene ble jeg livredd! Hadde krampe i leggen pga en støvel som ikke satt helt som den skulle siden det var 20 grader og jeg hadde sittet i en bil i to timer, men det fikk jeg ordna mellom hestene, og jeg falt pladask for Kenzo! Høres rart ut nå, men det første jeg la merke til (og det som fikk meg til å bli forelska først) var at han var så "god" å se ned på (selv om jeg ikke skulle ha sett ned da). Merkelig, men sant!

Så hvis du har mulighet kan du jo evt få hjelp av treneren din, kanskje h*n vet om noen hester til salgs som ikke er avertert!

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Tonje-og-Czardasz

» VIP

Skrevet - 01/06/2006 :  16:04:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har samme problemet! Finner jo aldri noen som jeg liker 100% så er jeg usikker på om jeg skal kjøpe ponni eller hest å greier:/ Er ikke lett å finne hest nei.. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  16:17:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg lette aldri. ;-) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  16:36:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, og når man endelig har funnet drømmehesten - da kommer det noe i veien. Grrr.. *sint*

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  16:40:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Huff, og når man endelig har funnet drømmehesten - da kommer det noe i veien. Grrr.. *sint*

Opprinnelig postet av Mari^_^

Gikk det ikke gjennom, Mari?
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  17:05:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Gikk det ikke gjennom, Mari?

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Jeg er ikke ferdig med saken enda, og jeg skal ikke gi meg. Men jeg er en smule fortviler.

Jaja, verden er sikkert full av flotte hester, men det blir uansett ergelig om jeg ikke får tak i denne.

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.