hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pannelugg
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 Pannelugg
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  15:05:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg vil prøve og se om jeg får gjort noe med panneluggen til Gina når hun kommer hjem.

Helt siden jeg møtte henne har hun hatt kort pannelugg, og helt siden jeg har eid henne, har jeg prøvd å få den til å vokse seg lang. Men den holder seg nøyaktige like kort hele tiden!

Utrolig plagsomt for henne om sommeren, da må hun gå med fluepannebånd hele tiden pga. fluene. Panneluggen når ikke ned.

Hva kommer det av? Prøvde å stusse den engang for lenge siden, men da skjedde det heller ingenting. Fjordinger er jo "født" til å ha lang pannelugg, hennes er tykk og fyldig, men blir altså ikke lengre.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

nn

Afghanistan

Skrevet - 23/05/2006 :  15:36:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ta henne med til frisøren og sett på hairextention... Gå til toppen av siden

kari anne
» VIP

Skrevet - 23/05/2006 :  15:53:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei hei Anne!

Har du prøvd å gi henne ekstra B-vitaminer? Kan hjelpe henne og sette fin sommerpels i tilegg.

Har det gått greit med aromajo i skogen forresten?

Zhazha var så forelska vettu!
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  16:04:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hei :D

Hair extention blir vel litt i dyreste laget ;)

Kunne jo ha prøvd B-vitaminer! Det har jeg ikke tenkt på!

O.T: Det går visst kjempefint med gutten i skogen! Han har jo alltid vært så betatt av Zhazha! Synd han kanskje reiser avgårde neste uke... :/ De to er jo meant to be!!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  16:57:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Hårlengden er faktisk genetisk bestemt (hos oss msk også), noen hester får laaaaang pannelugg (og man), mens andre får det ikke. All verdens tilskudd vil ikke hjelpe på dette, men selvsagt kanskje på kvaliteten av håret.

Hair extention derimot, vil selvsagt virke

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  19:14:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Å? det visste jeg faktisk ikke.. Jeg trodde at panneluggen hennes ble klippet kort engang, og så ble den bare ikke lengre.. Hun har nemlig kort pannelugg helt tilbake til begynnelsen av 90' tallet i følge gamle bilder, så da kan det jo stemme at hun er født slik!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

inaw

» VIP

Skrevet - 23/05/2006 :  23:31:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseinaw  Svar med kopi av melding
Hun kan låne noen lokker av Påldin!

Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 24/05/2006 :  12:54:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Anne: er Gina etter Bronse? Min var det, og hun hadde bare en liten fluffy pannelugg som så vidt dekkte noe av pannen...har sett en annen en etter han som også hadde kjempekort pannelugg... Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 24/05/2006 :  14:15:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var vel det det lå i svaret mitt. Har hesten din lite med lugg, hjelper det ikke med tilskudd av noe slag. Det er bare noe du må innfinne deg med. Noen har mye hår, andre har mindre Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  16:48:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Anne: er Gina etter Bronse? Min var det, og hun hadde bare en liten fluffy pannelugg som så vidt dekkte noe av pannen...har sett en annen en etter han som også hadde kjempekort pannelugg...

Opprinnelig postet av Weingi

Ja! Det er hun! Hun har bare en liten pelsdott i pannen.. dakars!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  16:49:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hun kan låne noen lokker av Påldin!

Opprinnelig postet av inaw

Tror jeg ville ha passet ekstra godt på den mørke lokkene hans nå.. Gina hadde nok blitt flott med panneluggen hans!!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lene&Dagmøy

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  20:38:22  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLene&Dagmøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene&Dagmøy  Svar med kopi av melding
Dagmøy har akkoratt den same korte luggen,nokon klyppte den av ein gang i tida.
men ho får eit skjønt og åpent ansikt av det.
men det hadde vore kjekt og hatt den lenger ja så ho kunne vifta flåger vekk frå augene

Du kan ikkje trene en hest med høye rop og så forvente at den skal lyde når du kviskrer Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  09:23:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
varmblodshoppa mi har også bare en liten fjert av en pannelugg. man og hale vokser som bare det og er ganske tykk,men panneluggen? å nei da. har til og med prøvd å stusse den jevnlig,men resultatet ble bare noen lengre fjon.. hun har "ridehestman" da så det vises ikke så godt. Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2006 :  09:12:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
nardosan (et ku-produkt) får hårene til å tyte ut med en gang! har hesten et sår og du smører det på, er det hår der etter 2/3 ganger Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 02/06/2006 :  08:34:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
får man kjøpt det på fk? *må ha* Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.