hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - 30.- shabrackene!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 30.- shabrackene!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  14:46:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Ble litt i lykkerus i dag! Har lenge lett etter en Lattè farget shabrack, eller en dueblå/lyseblå farget. Og rett som det er; Høøks dukker opp med begge to i de rette fargene, til kun kr.30,-! Hva syns dere om det? Syns de va skikkelig fine jeg, og bestillte begge to! Så nå blir Gina så freesh når hun kommer hjem til sommeren! Spot får også en voilock i shetlandstørrelse, istedet for den han har i ponni str., stakkaren holder jo på å drukne i den..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  15:11:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Blei skikkeleg irritert eg! For eg hadde bestilt masse utstyr, å så leggjer dei ut billige shabrakar dagen etter! Grr.... sende e-mail til Hööks å spurte om dei kunne sende med 3 stk, men har ikkje fått noko svar. Eg treng eigentleg nye shabrakar, for me har nesten berre slitte shabrakar, og ingen som er Regina sine. jaja, kjem der ikkje med denne bestillinga, bestiller eg seinare..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  15:28:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Synes de var kjempefine.. Knallpris og..!
Gina blir sikkert kjempefin=)

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  15:38:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
får heller bestille i en fart!!! Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 23/05/2006 :  15:38:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Blei skikkeleg irritert eg! For eg hadde bestilt masse utstyr, å så leggjer dei ut billige shabrakar dagen etter! Grr.... sende e-mail til Hööks å spurte om dei kunne sende med 3 stk, men har ikkje fått noko svar. Eg treng eigentleg nye shabrakar, for me har nesten berre slitte shabrakar, og ingen som er Regina sine. jaja, kjem der ikkje med denne bestillinga, bestiller eg seinare..

Opprinnelig postet av Oxhovds Victoria

Da avbestiller du da vet du. Ikke må du hente pakken på posten heller.
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  21:21:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Da avbestiller du da vet du. Ikke må du hente pakken på posten heller.

Korleis eg avbestiller då?? Skulle eigentleg ha gjort det, då ei vennine også ville bestille, men eg var litt rast ute med å bestille Går det då eg bestilte på søndag?

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  23:46:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
oxhovds victoria: prøv å ring inn å oppgi mrdlrmsnummeret?
Shabrackene er knallfine, ha lyst på sånne selv;)

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  00:30:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
ring de så fikse de det..gjort det til meg..
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  07:50:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Oi, 30 kr? *Må sjekkes ut*
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  08:05:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Jeg har også bestilt en av hver, de er knallfine =) Også den ridbuksa til 130 kr, den bestilte jeg også :P *billig-billig* :P
Haoli <3 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  08:24:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
huff.. det var jo kun kombinert jo!!! passer ikke da. *skuffet* Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  11:14:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
man må jo kjøpe for minst 150 kr i andre ting da.. jeg har lyst på de koppene jeg.. de var fine.. jeg digger hun lena furberg...
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 24/05/2006 :  14:09:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Neeh, du MÅ ikke. Jeg kjøpte 2 x 10pk med vaskesvamper, hakekjedetunnell i gummi (den til hele 12,-), et leietau til 29,- og ett par beinreflekser til 59,- Jeg bestilte selvsagt 3 shabracker og 3 sett med krus. Men, når jeg kom til kassen så var de utsolgt for svamper. Jeg lot være å fjerne dem, dem slik at prisen fortsatt sto i totalbeløpet. Jeg er litt "blånn" så jeg får ikke med meg alt nemlig Vips, så hadde jeg handlet for 150,- og fikk lov å kjøpe på tilbud. Kanskje du kan kjøpe mange pakker med svamper, og refleksgrimen kanskje - den er de også utsolgt for. Hihi
Prøv min quiz om de kule gule HER

Redigert av - Kajsa den 24/05/2006 14:10:20 Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 24/05/2006 :  14:46:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
*må ha* Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  15:01:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
skal kanskje til butikken på skedsmokorsett til fredag eller lørdag...da skal jeg ha både kopper og krus:D og shabracker
Redigert av - Itago den 24/05/2006 17:33:36 Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  17:10:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm, tør jeg og vente med å betille :S Er så greit å dra til hooks og handle, men har ikke mulighet før fredag/lørdag... Hadde visst godt veldig mye av shabrackene sa hun som jobbet der så er redd det er tomt når jeg kommer. De var jo kjempefine. Og fordelen med å reise dit er jo at jeg får det med en gang og slipper porto. Noen som vet hva portoen er der?
~*~ Lill ~*~
Redigert av - lillings den 24/05/2006 17:10:55 Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.98 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.