hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - 30.- shabrackene!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 30.- shabrackene!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Ina_R

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  17:46:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Er det ikke rundt 100 tilsammen for porto og postoppkrav?
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 24/05/2006 17:55:42 Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  17:51:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
kr 45 i porto og 50 i frakt, såvidt jeg husker :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  17:57:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Sjekket på Høøks sine sider jeg, 49 i porto og 45 i postoppkrav
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  22:57:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke troen på disse shabrakene.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 24/05/2006 :  23:40:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Holder en knapp på disse fra Stall Frisk jeg heller da http://www.stallfrisk.no/bilder/saltilbehor/stort/Bilde%20938.jpg Ok, noe dyrere, da de koster 150,- men MYYYYYE finere!!! Og de selges i både allround og dressur-modeller!
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  23:43:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var innom å tittet på de schabrackene idag etter å ha lest her.. Bra til den prisen, grei passform så det ut til, men var ganske tynne, så spørs hvor mange vask de tåler.. Så konklusjonen ble vel at jeg handlet ikke for 150 kr der for å få kjøpt de schabrackene billig..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 24/05/2006 :  23:53:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Var innom å tittet på de schabrackene idag etter å ha lest her.. Bra til den prisen, grei passform så det ut til, men var ganske tynne, så spørs hvor mange vask de tåler.. Så konklusjonen ble vel at jeg handlet ikke for 150 kr der for å få kjøpt de schabrackene billig..

Opprinnelig postet av picazzo

Stall Frisk sine eller Høøks sine???

Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  00:08:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hööks sine.. De fra Stall Frisk så jo ikke så værst ut. Selv om jeg kan styre meg litt for sånn krussedull mønster, så syntes jeg hvertfall den svarte så veldig fin ut
We`re just out of controll
Redigert av - picazzo den 25/05/2006 00:11:00 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 25/05/2006 :  00:53:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hööks sine.. De fra Stall Frisk så jo ikke så værst ut. Selv om jeg kan styre meg litt for sånn krussedull mønster, så syntes jeg hvertfall den svarte så veldig fin ut

Opprinnelig postet av picazzo

Den er navy, ikke svart, men veldig fin likevel =)

Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  10:46:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Den er navy, ikke svart, men veldig fin likevel =)
Hehe.. Ja, farger er en fin ting..
Igrunn så var igrunn alle fine - litt untatt den rosa, har veldig ikkerosautstyrhest

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  11:05:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Greit nok at de koster kr. 30, men frakt og alt det der da.. Blit fort hundre kroner ekstra, da må man i såfall kjøpe de i butikken!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 25/05/2006 :  20:44:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Neeh, du MÅ ikke. Jeg kjøpte 2 x 10pk med vaskesvamper, hakekjedetunnell i gummi (den til hele 12,-), et leietau til 29,- og ett par beinreflekser til 59,- Jeg bestilte selvsagt 3 shabracker og 3 sett med krus. Men, når jeg kom til kassen så var de utsolgt for svamper. Jeg lot være å fjerne dem, dem slik at prisen fortsatt sto i totalbeløpet. Jeg er litt "blånn" så jeg får ikke med meg alt nemlig Vips, så hadde jeg handlet for 150,- og fikk lov å kjøpe på tilbud. Kanskje du kan kjøpe mange pakker med svamper, og refleksgrimen kanskje - den er de også utsolgt for. Hihi

Opprinnelig postet av Kajsa

Selv om de er utsolgt nå, kommer de jo i posten senere...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  21:35:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
hvis noen skal bestille?? kan de slenge på et sett kopper til meg da??? hehe.. skal så klart betale porto og sånn.. kan ikke komme på noe annet og kjøpe...

jeg trenger INGEN ting.... litt trist..

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 25/05/2006 :  21:54:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Koppene var jo helsjønne!
Må kjøpe meg et sett. Så har jeg kopp på jobb som e lett å kjenne igjen:)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  22:38:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Garantert ikke flere igjen når jeg endelig får kommet meg til butikken
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.