hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Barefoot cheyenne
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Barefoot cheyenne
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Molly

» VIP

Skrevet - 24/05/2006 :  22:11:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
åja! Bare jeg som har schabrak nærmest hesten da jeg tror det er lettere å vaske schabrak enn pad med innlegg
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  00:07:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Underlaget jeg bruker under bomfri-salen er en HAF pad. Liker den veldig godt! Den er av et gummiaktig materiale som ikke blir vått og klissete etter en hard tur, og gjør at salen ikke sklir så lett.

Bildet er stjålet fra hjemmesiden til dem som selger slike pader:
http://www.stallvra.com/Welcome.htm
Gå til toppen av siden

Milda+Tilla

Norway

Skrevet - 28/05/2006 :  11:06:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMilda+Tilla  Svar med kopi av melding
Hei!
Er barefoot Cheyenne noe for meg og hesten min? Vi har en Griffin sal i dag, men denne sklir framover. Tilla har en rund rygg, og lite markert manke, kort sagt et dårlig salleie. Jeg vil ikke ri med en sal som ikka passer (har ikke brukt den siden oktober, fordi hun har vært drektig), og begynner derfor å se meg om etter en annen.

Jeg er klar over at man ikke skal hoppe med bomløs, men jeg er villig til å ofre det for å finne en sal som passer. Så derfor lurer jeg som sagt på om denne salen vil passe til hesten min. Vet dere om noen andre saler enn denne som kan passe?

Klem
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 28/05/2006 :  11:25:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei!
Er barefoot Cheyenne noe for meg og hesten min? Vi har en Griffin sal i dag, men denne sklir framover. Tilla har en rund rygg, og lite markert manke, kort sagt et dårlig salleie. Jeg vil ikke ri med en sal som ikka passer (har ikke brukt den siden oktober, fordi hun har vært drektig), og begynner derfor å se meg om etter en annen.

Jeg er klar over at man ikke skal hoppe med bomløs, men jeg er villig til å ofre det for å finne en sal som passer. Så derfor lurer jeg som sagt på om denne salen vil passe til hesten min. Vet dere om noen andre saler enn denne som kan passe?

Klem

Opprinnelig postet av *~milda~*

Bomløse saler skal, så vidt jeg har forstått, passe alle hester.
Jeg har ikke prøvd en selv ennå, men venter på en barefoot cheyenne som jeg skal låne fra bomfri sal norge. Betaler da et depositum på salens verdi, ca 7000 tror jeg, og så får jeg låne salen i ca en uke. Får så pengene min igjen når jeg sender salen i retur. Jeg må selvsagt dekke frakt og oppkravsgebyr, men tror ikke det blir så forferdelig dyrt.
Legger ved link så kan du jo inn og lese litt om det selv:

http://www.bomfrisal.no/

Det er også bilde av barefoot london, dressur-modellen til barefoot under denne debatten her:

http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=13271
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.