hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ekstra regndekken - trenger tips
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Ekstra regndekken - trenger tips
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

LilleMarie

» VIP

Skrevet - 22/05/2006 :  18:40:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå i disse regnfulle dager hadde det vært godt og hatt to regndekken.
Jeg har kun et bucas smartex rain, og vil gjerne ha et regndekken med netting inni som kan brukes på sommeren.

Grunnen til at jeg velger å sette på dekken da det regner masse, selv om det er sommer, er at han blir veldig øm i ryggen om han blir veldig våt.

Noen som har tips om et godt, ikke så dyrt dekken? Bør være ganske holdbart, helt regntett men puste og netting - ikke for på innsiden.

Takk på forhånd

Marie

- Marie & Lipdonn -

Chenok

» VIP

Skrevet - 22/05/2006 :  19:41:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har et regndekken fra shires (typhoon?) som har holdt seg utrolig bra. dekkenet har ikke netting inni, men bare helt tynt bomullsfôr.

har hatt mitt i snart 4 år, ennå like vanntett. tror det kostet ca 700...

dette bruker jeg når det regner skikkelig (og det gjør det jo av og til i bergen) om sommeren
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 22/05/2006 :  22:05:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Masta sine regndekken har netting inni. Det er jeg iallefall fornøyd med!
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 22/05/2006 :  22:57:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Horze har et tynt regndekken med netting inni, billig Rain Dance Rug tror jeg det heter
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  23:30:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sunshower dekknet til Bucas har også kun netting inni, og visstnok reflekterende tråder i overlaget sånn at hesten ikke skal bli for varm..:) Vanntett er det hvertfall..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  18:24:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Rain Dnace fra Horze! Super kvalitet, tynt, tørker raskt, bra passform, lett, kan kjøpe hals til, og suuper billig: 549 kr:)

Har hatt mitt i snart 2 år, og er kjempefornøyd med det=)
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2006 :  23:51:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg beklager, men Rain Dance er ikke vanntett.
Jeg skrev mail og klaget og lurte på om det var en gjennomgående svakhet eller en tilfeldig svakhet. Hvis det var tilfeldig ville jeg bytte det. De svarte med å anbefale meg å kjøpe et helt annet dekken! Det sier sitt...

Line.
Gå til toppen av siden

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  22:52:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg skrev mail og klaget og lurte på om det var en gjennomgående svakhet eller en tilfeldig svakhet. Hvis det var tilfeldig ville jeg bytte det. De svarte med å anbefale meg å kjøpe et helt annet dekken! Det sier sitt...

Line.

Opprinnelig postet av Cowgirlchris

Hmm..merkelig. Både jeg og søsteren min har dette dekkenet, og aldri slitt med at det regner igjennom.
Eneste er at det går såpass langt ned på manken, at de dagene det virkelig høljer, siger vannet inn der. Derfor har jeg kjøpt den halsen som hører til.
Gå til toppen av siden

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  22:52:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Line.

Hmm..merkelig. Både jeg og søsteren min har dette dekkenet, og aldri slitt med at det regner igjennom.
Eneste er at det går såpass langt ned på manken, at de dagene det virkelig høljer, siger vannet inn der. Derfor har jeg kjøpt den halsen som hører til (Don ser btw ut som et telt når han står med begge:p)
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  23:19:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Om du likar Bucas, så er Irish Turnout Light et supert dekken. Det har ikkje netting, men kjempetynt bomullsfor. Elskar det dekkenet!
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  23:45:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
for orienteringen så heter det regnsår,når hesten ømmer i ryggen etter høljing:P
thihi,mått bare.

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  00:12:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Rain Dnace fra Horze! Super kvalitet, tynt, tørker raskt, bra passform, lett, kan kjøpe hals til, og suuper billig: 549 kr:)

Har hatt mitt i snart 2 år, og er kjempefornøyd med det=)

Opprinnelig postet av Marte&Don:)

Kopi av melding:

Line.

Må si meg enig med Cowgirlchris jeg...Kjøpte dette i fjor, fy for ett dårlig dekken..tok inn vann som bare det, og det bare skle, lå dårlig på hesten ++...
Jeg ville heller lagt litt mer penger i ett dekken til...Kanskje sommerregndekkenet fra Bucas(Sunshower Turnout) kan passe deg? Har det ikke selv, man har hært mange gode ord om det...=)

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  00:50:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også et Bucas Smartex Rain, men skal kjøpe meg ett til. Er det skikkelig regnvær rekker det ikke tørke til dagen etter nemlig, så det er kjekt å ha to. Vurderte å kjøpe meg ett billig et, men endte opp med; Horseware Amigo Light eller Amigo Summer. Disse koster rundt 700 kr, men har veldig god erfaring med mine andre HW dekken, i tillegg til at flere på stallen har gode erfaringer med disse både når det gjelder passform og vanntetthet.

Redigert for å legge til at Amigo Summer er uten fôr, mens Light er med noe fôring ala. Smartex

Redigert av - Kristine-Ibrahim den 03/07/2006 00:52:14 Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  00:55:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
er det SÅÅ mange hester som får regnsår??
trodde dette hørte til skjeldenhetene i Norgen jeg:0

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  00:59:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min hest får ikke regnsår hvis det var min du siktet til? Hehe. Han er bare jålete :p Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  01:23:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg hadde besøk av veterinær her omdagen, og hun komenterte at hesten min hadde litt regnsår(hun kalte det regneksem) i manen(halsen)...hun står med dekken når det regner, så derfor har hun det kunn på halsen...ikke mye, men litt...;)
camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.