hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hesten foran en person?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 hesten foran en person?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Torpedo

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  08:06:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Hesten min betyr alt i verden for meg! Men om jeg hadde kommet opp i en slik bizarr situasjon at jeg måtte velge mellom hesten og kjæresten, hadde det blitt kjæresten. Det betyr ikke egentlig at jeg er mindre glad i hesten, men han kunne jeg kommet å besøkt der han ville stått (hos tideligere eiere) og han ville hatt det kjempe bra, jeg hadde kunnet trent han som om han var min egen om jeg ønsket det, så det hadde nok blitt kjæresten. Om jeg ikke hadde hatt muligheten til å se og trene hesten mer om jeg valgte typen, så ville jeg alikevell valgt kjæresten.

Men jeg føler jeg er like glad i dem begge :)

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  12:22:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Hvis mannen min kom og sa jeg måtte selge hestene antar jeg at han hadde hatt en VELDIG god grunn til det.. så da hadde jeg nok vurdert det..

men jeg ville nok valgt mannen hvis det var et ultimatum..

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  13:16:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Før gikk alltid hestene først siden de er de eneste jeg har kunne stole 100% på, men etter at jeg fant han jeg er sammen med i dag, vet jeg egentlig ikke.

Har fått erfare det siste året hvor ålreit han er å ha, og hvor kjipt det egentlig er å ha hest.

Så nei jeg vet ikke hvem jeg skulle ha valgt.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  13:25:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Håper jeg aldri mp velge hest eller kjæreste, vært sammen med samboeren i 3 år den 26 mai, samboere i nesten 1 år, ja hadde det ikke vært for garsy hadde jeg ikke vært her, hun har vært der hele tiden, nå i det siste har det vært mye hest, mye tårer ang dårlig økonomi og ikke hatt mulighet til å ha hest, men da stiller mamma opp, kjæresten støtter meg når garsy har vært sjuk, trøster meg og han lytter, men hesten sier verken for eller i mot, hadde ikke klart å velge, å håper jeg slipper...

Ang den hestesport siden, klapper vel kjæresten på skuldra på tull å sier dyktig hest, eller det med fjertinga, gliser hvis hesten fjerter mens jeg tar hovene eller bøsrster den lille halen, men om kjæresten fjerter er det æsj å litt "kjefting" hehe

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  15:42:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
For meg går nok hesten først. Samme med Balder. Kan ikke leve uten noen av dem. I liket med noen av dere andre er disse to en god grunn til at jeg fortsatt lever i dag. De er der når alle andre vender deg ryggen. Det er godt å tenke på. Men om jeg hadde hatt kun dem, og ingen andre venner hadde nok livet blitt litt stusserlig i lengden.
Glag jeg har mange venner. De holder deg også oppe i vanskelige tider.

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.