hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Eksamen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Eksamen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  18:16:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Vi fikk servert mat på skolen vi.. Melk og gooode brødskiver fra kantina (hun som jobber der er kjempeflink til å lage mat!!).

Elenion: Man burde jo kladde det meste sånn at man vet at man har rett.. Har alltid kladdet hele prøven først, også ført inn. Null problem.

-Marte Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  18:17:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Så jeg har ikke lov til å ha med ark skrevet ut fra data'n? Uups... Håper ikke de sjekker det...

Opprinnelig postet av Mari^_^

Er 98% sikker på at sensor og de vaktene som sitter der kommer til å bla gjennom regelboka di en eller annen gang i løpet av eksamen :s

Våres regelbøker blir i allefall sjekket i løpet av den første halvtimen på dagen har vi fått beskjed om..

Opprinnelig postet av Ane,Blida&Brana

De fleste i min klasse har iallefall utklipp & div ting limt/stiftet inn i regelbøkene..

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  20:02:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Så jeg har ikke lov til å ha med ark skrevet ut fra data'n? Uups... Håper ikke de sjekker det...

Opprinnelig postet av Mari^_^

Vi MÅ ha med ark som er skrevet ut på data, fordi vi skal finne ut info om en forøyelsespark. Så jeg kommer allefall til å ha med data-ark..
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  20:06:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
De datapapirene med den informasjonen har jeg skrevet inn på et word dokument og skrevet ut :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  20:53:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Da har jeg smurt meg DEN matpakka :P Masse brødmat, banan... "Nødpose" med nøtter, pastiller, tyggis, druesukker og hodetabletter + vann og saft :) Jeg har faktisk alt under kontroll! Hehe

amadeus+

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  21:52:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
^Jeg har og druesukker :p En hel boks med tabletter! Tjohei.
Er såå spent nå!

Vil bare ønske alle sammen masse lykke til, jeg! Gjør deres beste, så er jeg sikker på at det går strålende med alle sammen :)

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  06:36:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Takk det samme! *Gruer seg litt*

Bustetrollet

Skrevet - 22/05/2006 :  12:38:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ferdig

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  13:09:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hvordan gikk det da X-tine? ;D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  15:50:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Ja da var endelig matte-eksamen over for denne gang

Har nå sittet hele skoledagen med nesa nedi oppgaveheftene og hatt full fokus på kun matte.. Ble som jeg trodde ingen tid til spising.. Har heller aldri før spist så lite godteri på en slik dag før heller..

Rakk ikke å bli helt ferdig, men satser på at mye av det som ble gjort ikke er helt feil *håpepå*

Så da er det bare å vente på dommen..

Dere andre, synes dere oppgaven var vanskelige eller var det helt greie?
Fikk høre at eksamenssettet skulle være mindre i omfang i år, men synes ikke det i det hele tatt.. Satt like lenge nå som jeg satt med tentamen før påske..

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  15:54:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg spiste ingenting, regnet for harde livet fra kl. 9 - 14.35. Gikk 5 min. før vi måtte gå, fikk ikke gjort helt ferdig del 1. Er helt surrete nå, føles som at det flyr masse små tall rundt i hodet på meg. :P

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  16:02:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg rakk heller ikke å spise noen ting, regnet alt jeg kunne fra 09.00 til 14.15. Syns ikke akkurat oppgavene var lette, det tok lang tid, ble ikke ordentlig ferdig...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  16:08:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Jeg spiste faktisk mer enn jeg pleier på heldagsprøver! Spiste bare på druer da..
Jeg syns ikke oppgavene virket så vanskelig, men av en eller annen grunn fikk jeg det ikke skikkelig til likevel.. Jaja, vi får se når resultatene kommer..
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/05/2006 :  16:27:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen oppgaver var alt for enkle, andre var pissvanskelige.

Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 22/05/2006 :  17:28:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes det gikk greit, jeg :) Er allergisk, så jeg fikk sitte til halv fem
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.