hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Eksamen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Eksamen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  12:48:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har mattekeksamen i morgen, og gruer meg veldig.

Mange av dere er jo eldre enn meg, og har sikkert vært gjennom noen eksamener.
Har dere noen tips?

Leste i Daily Mirror for noen uker siden at man burde unngå å spise før eksamen.. Det må jo være tull?

www.hestene.no

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  13:24:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror nå du burde spise, få i deg litt næring.

Ellers det som er veldig lurt for å sette hjernen i sving er noen små øvelser. som f.eks stryke deg på låret mens du beveger foten i sirkel.
Eller klappe med den ene hånda å stryke med den andre osv.

Hvis du kjenner at du blir trøtt eller mister fokus under eksamen kan du ta en liten puse og sitte på plassen din å gjøre disse øvelsene. Du føler deg virkelig opplagt etter en liten stund

Lykke til!

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  13:53:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Nå er jeg nok ikke rett person til å si dette (siden jeg aldri klarer å spise noe før eksamen, eller under eksamen...); men man bør nok spise før/under eksamen ja, hjernen trenger næring, ta med sjokkis!!! Lykke til
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  14:02:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
under eksamen bør du ha med deg druer!!! druesukkeret gjør at energinivået ditt holder seg nokså høyt oppe og du klarer å konsentrere deg, men ikke ta med godteri, da går blodsukkeret ditt rett opp og så rett ned igjen, da er du så godt som ferdig=P heh den delen visste du vel sannsynligvis allerede=P
når jeg har eksamen og tentamener pleier jeg å ha med meg mye forskjellig frukt!
også når du har gjort ferdig opg tar du en pause spiser foreks et eple og tenker på noe helt annent enn matte før du ser over igjen og retter feil, er ikke like lett uten å ha hatt noen pauser for da ser det ut som det er riktig, noe det egentlig ikke er=P

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  14:51:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åååå, Mari.. Vi er to! Jeg har også matte-eksamen i morgen!! Jeg gleder meg SÅNN til å få det hele overstått nå, er VELDIG lei av matte for å si det mildt

Vet du noe om hvor mange regelbøker man får ha med inn? Eller om vi får klippe ut forskjellige kopi-ark osv og lime inn?
Jeg har 7 regelbøker

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  15:08:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Line: Jeg har regekboken i en perm, så jeg har masse ark fra andre steder, det ble godkjent bare det hang sammen :)

Dere andre: takk for tips :)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/05/2006 :  16:32:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg gleder meg

Ellers: Unngå søte ting med mye sukker. Du blir daff av det.
Jeg skal ta med et eple eller to og Bris

Jeg har 1 regel bok, som er halv. ..heldige meg..

Redigert av - Bustetrollet den 21/05/2006 16:34:15 Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  16:35:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Line: Jeg har regekboken i en perm, så jeg har masse ark fra andre steder, det ble godkjent bare det hang sammen :)

Dere andre: takk for tips :)

Opprinnelig postet av Mari^_^

Dette får ikke vi lov til.. Vi kan ha med oss så mange regelbøker vi vil, men får ikke lov til å ha med noe annet (utenom notatarket da..).
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  16:42:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Har også matte i morra.. Jippi.. :p
Gleder med veldig til å bli ferdig :Dhehe
Det vi har fått beskjed om ang regelbøker at at så lenge det er selvprodusert(ikke kopiert fra andre engang!) og det henger sammen så får vi bruke det. Vet ikke hvordan det er på andre skoler, men det er rart om det skal være så store sprik på det. Har fire fulle regelbøker og to av disse er i permer. Den ene har jeg laget i samsvar med læreren(eller rettere sagt; læreren ville at alle skulle lage ei slik regelbok med "småpermer") så jeg regenr med den er "lovlig". Hvis ikke sliter jeg som F***..

Har aldri hatt tid til å spise under en mattetentamen så jeg regner med det blir lite næring i morra og.. Får ta med meg sportsdrikk og energibar/gel :p
God frokost tror jeg er viktig, så sant jeg rekker det om morgenen da.. Ikke alltid magan skriker etter mat så tidlig på døgnet :p

Sitter og gjør oppgaver nå, prøveer å være en smule forbredt til i morgen allefall :/ Skjønner ikke mye av det menne..*kremt*

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  16:42:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
du må da for all del spise før eksamen...viktig det.

ellers er det veldig fint å ha med frukt, noe ordentlig mat om du blir sulten, og drikke. jeg har hørt at man tenker bedre om man tygger..så jeg pleier å ha tyggis og pastiller :) greit hvis man er litt nervøs og stressa å ha noe å tygge på hele tiden. jeg har også alltid med meg hodepinetabletter, for jeg får lett vondt i hodet når jeg er nervøs, og klarer ikke tenke med hodepine. sånt er jo individuelt da....mulig jeg er rar.

for mye godteri er litt dumt men en sjokoladepause syns jeg da absolutt man skal unne seg :)

ellers er det bare å huske regelbok, kalkulator og gode penner så man slipper stress med sånt. matte er også greit på den måten at du gjør alle de oppgavene du føler du får til først, sånn at du har tid til å gruble over det andre etterpå.

det kan være lurt å kladde litt også, men ikke kladd ALT i matte....da kan det fort bli stress når man skal føre inn alt... har man skrevet no feil er det bare å stryke ut:)

lykke til! det går sikkert bra.

...:: ::.. Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  16:51:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Du har bare lo til å ha med egenproduserte regelbøker!! Viss ikke kan du bli bortvist tror jeg:/ Gjelder alle fag dette da. Men du har lov til å ha med så mange du vil + notatark.
Jeg har og kommet opp i matte.. Blæ, har ikke øvd noenting. Forberedelsen ble brut til å slappe av, og helgen da skjedde det så mye annet gØy:P Men øver aldri til matte, blir stresset avdet jeg! Selv om det ikke akkuratt er særlig lurt.

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  16:53:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
ÆÆææ, jeg har oxo matte-eksamen i morra. La meg få høre hvordan d gikk med dere andre når dere er ferdige da! Gruer meg...
Jeg er jo DEN mattenerden...
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  16:57:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Så jeg har ikke lov til å ha med ark skrevet ut fra data'n? Uups... Håper ikke de sjekker det...
www.hestene.no Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  17:00:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

ellers er det bare å huske kalkulator

Opprinnelig postet av Elenion

HYYYYYL! Jeg glemte helt ut kalkulator da jeg pakket penalet i sted! wOOh

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  18:03:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Så jeg har ikke lov til å ha med ark skrevet ut fra data'n? Uups... Håper ikke de sjekker det...

Opprinnelig postet av Mari^_^

Er 98% sikker på at sensor og de vaktene som sitter der kommer til å bla gjennom regelboka di en eller annen gang i løpet av eksamen :s

Våres regelbøker blir i allefall sjekket i løpet av den første halvtimen på dagen har vi fått beskjed om..

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  18:09:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

det kan være lurt å kladde litt også, men ikke kladd ALT i matte....da kan det fort bli stress når man skal føre inn alt...

Opprinnelig postet av Elenion

Dette gjorde en venninne av meg første gang hun hadde mattetentamen :P Hun ble ikke ferdig, men læreren godtok at hun leverte kladden..
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.