hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - overtroisk
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 overtroisk
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  23:51:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
flinke meg prøvde søkefunksjonen,men en ting jeg ikke fant noe om...

men si alikevel i fra om det finnes da..
altså er du overtroisk?
det jeg mener med dette er spøkelser,gjenferd,småtroll,alver,hjelpere o.s.v.

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  00:02:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har vært en lignende tråd oppe før.. Det er jeg rimelig sikker på. Men nope, jeg er ikke overtroisk.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  00:16:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Eg er vel en smule overtroisk ja:P
Tror på spøkelser,eller dvs eg er litt usikker på om eg tror på de eller ikke.
Men vil så gjerne at det skal finnes spøkelser og alver og sånne vesener=)Liker tanken på det iallefall.
Må vertfall innrømme at etter eg så en tegnefilm i julen om at dyrene kan snakke kl 12 på julekvelden,går eg alltid innom stallen og hører etter:PHi hi;)

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  00:19:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har vært en lignende tråd oppe før..
Opprinnelig postet av Mari^_^

Mener å huske det samme ja

Men uansett; det er mer mellom himmel og jord enn det vi er klar over, det er helt sikkert. Utover det er jeg nok ikke såå overtroisk

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

siljeho

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  00:19:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig skeptisk til alt dette. For jeg tror det ikek før jeg opplever det selv. Vil veldig gjerne tro på det. Overasker meg ikke hvis det er noe åndelig der ute. Har sett på åndenes makt og det er overbevisendes. Har ei i klassen som har opplevd noe lignende, og ser ikke noen grunn til at ho skal finne det opp. Men er allikevel usikker:P Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  00:21:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=9976&SearchTerms=spøkelse

denne?

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  00:30:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mener å huske at den andre tråden het "mellom himmel og jord" Orker ikke søke nå...

Jeg vil være overtroisk, men er nok ikke det... Syns det er veldig spennende da

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  00:41:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Eg trur at der er folk som går att, som heimsøker og til og med kan skade folk. Ang småtroll og hjelparar, så trur eg ikkje på det, hehe.. Alvar har nydelege språk, og dei er sånne ein kan ønskje fins. Men om dei gjer det er eg ikkje sikker på. Har faktisk ikkje tenkt på det. hehe. Men eg er sikker på at der att folk, og heimsøkjer. På same måten trur eg på vampyrar. Og Busemannja.. hehe, den siste var ein kødd..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  00:44:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=9976&SearchTerms=spøkelse

denne?

Opprinnelig postet av kross

Lagde den etter at jeg hadde blitt overbevist om at det var et spøkelse i stallen Husker nå også at det har vært en annen oppe.

Men til topic. Ja, jeg er nok ganske overtroisk

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  00:53:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
jepp..kjempe:( jeg er livredd for spøkelser og troll og alt mulig sånt jeg. takler overhode ikke skrekkfilmer, for jeg er overbevist om at det er "ekte".
...:: ::.. Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  01:02:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Tror vel egentlig ikke på troll og sånt, det er liksom spøkelsene jeg er hellig overbevist om at finnes Dessverre ser jeg på skrekkfilmer uansett, og tror ganske lett på det som skjer
Sitter faktisk å ser på en akkurat nå :P *Mann som løper rundt i rød kjole*

-
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  01:06:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
sto mellom den og prosac nation jeg,så blir visst ikke enig med meg selv.
*skivtce skvice*

Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  01:11:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Jeg er litt overtroisk ja. Tror definitivt at det er mer mellom himmel og jord enn vi tror, men jeg er usikker på -hva-.. gjenferd.. ja. Jeg tror det. Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  01:11:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Prosac Nation?

-
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/05/2006 :  03:57:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eh, ja. Vi har hatt mange emner oppe om det ja!
http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=7331&SearchTerms=ånder

Så om noe skal diskuteres, ta det på den tråden. Den er lang og fin. Bedre og sammle det der spør du meg.

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  00:26:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Prosac Nation?

Opprinnelig postet av oOVictoriaOo

jepp,den gikk på tv 2 og villmark gikk på nrk.siden jeg regnet med det var den du siktet til?

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.