hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vinnikvikken
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Vinnikvikken
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Werven Mari

Innlegg: 7

Skrevet - 20/05/2006 :  14:30:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som kjenner han?
Noen som har bilder av dette vakre vesen? (Har sett på hesteguiden.com altså)

Skulle gjerne likt å visst mer om han, hvis noen hadde lyst å fortelle...

VictoriaTh

» VIP

Norway
Innlegg: 807

Skrevet - 20/05/2006 :  14:37:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Vet du hvem som er foreldrene hans?
Du kan prøve å søke på google, Vinniekvikken+hest

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 20/05/2006 14:38:23 Gå til toppen av siden

Werven Mari

Innlegg: 7

Skrevet - 20/05/2006 :  19:38:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Selvfølgelig vet jeg hvem som er foreldrene hans (har tenkt å bruke han på hoppen min), det er Bork Rigel og Vibergs Vinnie. Men det fins ikke noe på google som jeg har funnet iallefall.
Håpte kanskje noen hadde et privat bilde av han, eller hadde vært på stallen og kjente til han?
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway
Innlegg: 807

Skrevet - 20/05/2006 :  20:59:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Eneste bilde jeg fant, men det var jo minimalt da :/
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Werven Mari

Innlegg: 7

Skrevet - 20/05/2006 :  21:44:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for forsøket men det bildet du viser der er av en varmblods ;) Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway
Innlegg: 807

Skrevet - 20/05/2006 :  23:35:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Stussa litt over det, men da jeg så trodde jeg av en eller annen grunn at hesten din var en varmblods
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.