hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rubino og Randle...=)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Rubino og Randle...=)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

charlotteal

» VIP

Innlegg: 5

Skrevet - 12/03/2006 :  11:53:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Jeg lurte på om det er noen som veit noe om fortida eller stamtavla til en rødbrun svensk halvblodsvallak på 20 år som heter Rubino? Jeg har hørt at han skal ha stått litt på Skauen, og han gikk tidligere sprang..

Også lurer jeg på om det er noen her som steller/veit noe om Randle? Han er vel rundt 9-10 år nå, skimmel, varmbl.type... Eieren heter Tove..

Håper du veit no

Piffi

Innlegg: 1

Skrevet - 19/05/2006 :  14:20:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei, jeg er tidligere eier av Rubino, prøvde å sende en mail men det gikk ikke. Rubino er etter Urbino, det er det eneste jeg husker. når jeg eide han gikk han kun opp til 1.10 i sprang og jeg vant et dressur stevne på han i Lb.
det hadde vært veldig fint om du kunne kontaktet meg, har veldig lyst å komme å besøke han.
hilsen Elin
Gå til toppen av siden

Maria&Relief

» VIP

Innlegg: 11

Skrevet - 20/05/2006 :  14:52:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei, Randle stod på Østern Brug i Bærum for noen måneder siden, og da var det en som heter Fride som eide han(og hun eier han fortsatt, men vet ikke hvor han står hen nå) Vet bare at hun kjøpte han fra Stein Endresen. Hvis du vil kan jeg godt få tak i nummeret til Fride hvis du vil ta kontakt med henne.... Gå til toppen av siden

charlotteal

» VIP

Innlegg: 5

Skrevet - 20/05/2006 :  22:11:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei, Randle stod på Østern Brug i Bærum for noen måneder siden, og da var det en som heter Fride som eide han(og hun eier han fortsatt, men vet ikke hvor han står hen nå) Vet bare at hun kjøpte han fra Stein Endresen. Hvis du vil kan jeg godt få tak i nummeret til Fride hvis du vil ta kontakt med henne....

Opprinnelig postet av Maria&Relief



Hei! Ja, hvis du vil det så ville det vært fint
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.