hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Barfot i distanseritt
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 Barfot i distanseritt
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Corino

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  10:47:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCorino  Svar med kopi av melding
[red]Hvilken erfaringer har dere ved bruk av barfothester ved distanseritt?
Eventuelt hvilken boots anbefaler dere som kan brukes?[/red]

frkelin

Skrevet - 21/05/2006 :  09:45:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei, her er en link som kan være til nytte:
http://www.easycareinc.com/KarenChaton.aspx

Ellers har jeg lest masse historier om folk som rir hesten barfot i distanseritt som får ned pulsen med 10 slag fordi høvene hjelper hjertet med blodsirkulasjonen. Ved jevn trening og mye bevegelse har høvene best mulighet til å holde seg friske. Utfordringen er å gradvis venne dem til så hard belastning, og til det trenger man boots. De nye Easyboot Bare høres veldig interessante ut, men det er nok en utfordring å få dem riktig tilpasset før bruk og så lære seg teknikken med å ta dem av og på.
Gå til toppen av siden

Maju
» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  14:04:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har kjøpt de nye Easyboot Bare, og jeg er veldig fornøyd med de. Har ridd noen turer nå på så og si all slags underlag, og de sitter som støpt. var vanskelig å ta de på første gangen, de var så stive. Men nå er det mye lettere å ta på, da de har formet seg litt etter hoven. Gjelder å ha riktig teknikk, at man plasserer hoven godt mellom knærne slik at man har begge hendene å hjelpe seg med. Da går det greit. Det tyngste synes jeg er å få til å rette gaitersene skikkelig ut, men det går også bedre for hver gang. Har også easyboots av den gamle typen, men så langt så synes jeg at Bare er best, disse har også tykkere såler enn de gamle. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.