hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Favorittdekken?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Favorittdekken?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

JeanetteMari

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  23:55:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJeanetteMari  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJeanetteMari  Svar med kopi av melding
Har dere her inne noen favorittdekken?
hvilke dekken vil dere anbefale til andre og hvorfor?
Det kan være veldig nyttig å høre andres mening før man bruker tusenvis av kroner på det,hehe...(brent meg på det der..)
Si åsn hest du har og hvilket dekken du anbefaler da vel:):)

*Jeanette & Siborino*
www.weeitsme.piczo.com

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  00:06:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Som innedekken om vinteren har jeg et svart Horsepower Stable Cosy (skrives det slik?..). Det er kanongodt, varmt og har en høy og god hals. Det er passe langt og har en god passform.
Dessverre klarer jeg ikke finne dette dekkenet i str.115 cm enda.. Men satser på at Hööks selger dem til høsten igjen, for jeg skulle så gjerne hatt et slikt til gamlegutt også, som har lett for og fryse..

Utedekken har jeg ikke noen favoritter enda, har kjøpt fra Hööks men er ikke fornøyd med noen enda. Enten har de vært for tynne eller de har ikke holdt regn o.l. godt nok ute for ordentlig Vestlandsvær...
Så jeg håper noen andre her har gode erfaringer og komme med med tanke på utedekkener (Kunne trenge noen tips ja...)

Av tynnere dekken liker jeg veldig godt dette dekkenet fra Skoies :
http://www.skoies.no/shop.asp?p=1005478
Kanongodt dekken rett og slett!!
Og dette ulldekkenet har jeg brukt kjempemye :
http://www.skoies.no/shop.asp?p=986234
Kan anbefales på det sterkeste. Det er tykt og ordentlig varmt!!

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  00:07:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Horseware dekken *sikle* Skamdyrt, men fine og knallgod kvalitet. Også liker jeg Shires og Bucas ganske godt. Anbefaller alle de merkene, men de er ganske dyre. Thermo Master har (hatt) en del veldig gode dekken, men de nyeste som selges nå har jeg ikke vært borti. Ellers er Finn Tack sine ulldekken kjempefine.
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  00:08:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Min yndling er HL equipment sine dekken
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  00:19:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er kjempefornøyd med horse comfort sitt tykke ulldekken de selger det på www.travutstyr.no Ellers så er jeg fornøyd med horseware dekkena. Et godt tips er å legge flere penger i et godt dekken du kan ha i mange år istede for å bytte det ut hvert år, det blir dyrere;) jeg har bare kjøpt litt dyre dekken med god kvalitet, ubtatt et dekken for lenge sia. Det kosta ca 400 eller noe og er ikke vantett. litt OT dette men...
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  09:57:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Horseware sine Rambo-dekken er mine desiderte favoritter, men generelt har horseware gode dekken. De er ihvertfall utrolig slitesterke! Hesten min har ødelagt en haug med stalldekken, men Rambo-stalldekkenet er fortsatt like helt. Rambo har også kjempegode sommer- og utedekken. De er dyre, men så holder de også i årevis
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  10:47:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg liker Heimer dekken veldig godt, da de har en passform som passer hesten min, ikke mange andre merker har det
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  12:55:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Horseware Rambo er mitt favorittmerke. De sitter som støpt på hesten min,og jeg får str.140 cm.

Ellers liker jeg veldig godt Heimers vinterdekken,veldig slitesterkt og har god passform til dyret mitt.
Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  13:40:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
ULLDEKKEN, trenger ikke mer!
Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 20/05/2006 :  15:44:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Utedekken : Weatherbeeta klar favoritt.

Fås i ulike tykkelser både med høy, halvhøy og vanlig hals.

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  18:58:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg sverger til HL (fleece, ull, dyne og vinterdekken med hals), Horseware (svettedekken, regndekken og dyne) og Bucas (regndekken, svettedekken).
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 20/05/2006 :  21:15:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes Horseware dekknene er desidert favoritten! Sitter godt på de fleste hester (ved riktig str), og ikke minst så har de endel mellomstr som er supert for oss som har hester som passer best i disse mellomstr. Og de er utrolig holdbare!
Ellers så har jeg endel Bucas dekken, pluss til de nyere ute-dekknene, med en annen "patent" på feste forran. Mye mere holdbart!
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  00:32:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pessoa vinterdekkenet mitt er jeg veeeldig glad i! litt høy hals og ligger supert på ponnin ;)
Ellers så er Bucas Smartex regndekkenet også høyt elsket :)

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  03:29:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
He he -slipper billig unna, da hesten min ikke kan fordra dekken overhodet!

For en del år siden - etter storbrann i stallen, da alt utstyr gikk tapt, skaffet jeg - for ordens skyld et helsetrøye-dekken - i en grusom farge, fordi det var nesten gratis. Dette dekkenet har jeg enda, men det er lappet sammen flere ganger fordi hesten HATER å ha noe slikt på seg. Hun ruller det av seg så fort hun kan.

De få gangene jeg har hatt bruk for dekken - på kolikk-hester, som har vært syke i 20 minusgrader - så har jeg bare brukt helt vanlige ulltepper, festet med en strikk-gjort.

For å si det sånn: Dekken-produsenter vil dessverre ikke tjene mye på meg.....

Kanskje flere kunne begynne å vurdere hvor mye de vil spare på å ikke "kle på" hestene sine alt mulig. De ALLER fleste hester trenger faktisk IKKE dekken......
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  12:56:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Horssaver Vinterdekken, strikken ble ødelagt etter noen år men den passer perfekt på hesten min,finner ikke slike mer, men men, regndekkenet til horssaver er no dritt, samler seg dritklomper i stoffet.....

Å som stalldekken en kald vinterdag så kjøpte jeg dekkenet fra jysk, passet perfekt på min hest, men betalte 100 kr for det dapå tilbud så er vel ikke sååååå solid, har i alle fall ikke blitt ødelagt ved neon bruk...

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

inaw

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  14:14:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseinaw  Svar med kopi av melding
Horseland sitt vinterdekken er det desidert beste dekkenet jeg noen gang har hatt. Samme med dynen. Et stort pluss at de er kjempefine også!!!

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.