hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilket fag kom du opp i i skriftlig-eksamen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvilket fag kom du opp i i skriftlig-eksamen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  20:04:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Som overskriften sier, hvilket fag kom du opp i?
Er du fornøyd med utfallet?

Kom selv opp i matte Seff...
Vet ikke om jeg er fornøyd eller ikke, er vel litt i sjokktilstand enda

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  20:19:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Godt vi er flere som deler skjebnen, Ane... Matte her også

Jaja, jeg tviler på at vi DØR av det

www.hestene.no Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  20:56:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Engelsk....
-Marte Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  21:16:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Engelsk....

Opprinnelig postet av *littledevil

Det ønsket jeg meg... Buhuu..

Hehe :P Er vel noe man bare må igjennom, selv om man hater faget man får..

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  21:44:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kannoen forklare meg dette med eksamner? Hvor mange fag kan man komme opp i? Skønner ikke detta med eksamner jeg.
-BlondeMaja-

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 16/05/2006 :  21:46:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg savner matte, jeg. Da jeg gikk på videregående gråt jeg fordi jeg ikke kom opp i matte.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  21:54:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kannoen forklare meg dette med eksamner? Hvor mange fag kan man komme opp i? Skønner ikke detta med eksamner jeg.
-BlondeMaja-

Opprinnelig postet av MajaPeWs

I skriftlig eksamen kan man komme opp i norsk, engelsk eller matte. Nytt av året er at alle kommer opp i et eller annet fag(sa lærerene da.. )
Hos oss kom hele klassa opp i samme fag.

Muntlig eksamen har flere alternativer. Fagene man kan komme opp i der er norsk, matte, engelsk, natur&miljø, samfunnsfag, krl.

Så alt i alt kan man faktisk ende opp med feks tre mattekarakterer på vitnemålet(stanpunkt, skriftlig eksamen og muntlig)

Ble du litt klokere?

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  22:44:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Kom opp i Engelsk.. Har litt delte meiningar om det då, men greitt nok eigentleg.. Håpte norsk, men det var der berre 1 av 5 klasse som kom opp i. Fleire i dei to klassene som kom opp i matte begynnte å grine!
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  22:51:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Fleire i dei to klassene som kom opp i matte begynnte å grine!

Opprinnelig postet av Oxhovds Victoria

Jeg fikk litt sjokk jeg.. 'Neineinei, dette hender IKKE meg.' Men matte er egentlig ikke såå 'gæli' da, tross alt.. *Tenker positivt*

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  22:53:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg kom opp i matte, det jeg håpet jeg ikke skulle få.. *blæ*
Hadde håpet på engelsk eller norsk, har drevet og forbredt meg på stil lenge jeg nå. Visste hva jeg skulle skrive om og greier. To klasser hos oss kom opp i engelsk, og en i norsk.

Så nå er det bare å lese og lese til vi blir blå i trynet :P Lykke til folkens

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 16/05/2006 :  22:55:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Matte Fornøyd også!
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  23:07:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg hadde norsk på ungdomsskolen jeg, helt greit. Hadde naturfag muntlig, og det var <3 (Fikk 5,6,6). Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  23:07:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Jeg kom opp i engelsk Gjett om jeg ble glad da?
Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  23:28:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kom opp i matte..! D var d eneste faget jeg IKKE ville opp i!
Grrr,ikke fornøyd
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  23:40:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Matte;D Ønsket meg det jeg, der er det rett eller feil og greier du det ikke går du videre. Enkelt og greit! Går ikke ann å bomme på oppgaven eller stå fast, du går bare videre;D
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  09:57:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ville ha kommet opp i matte, men desverre kom dette årskullet opp i akkurat det, noe som betyr at vi får enten norsk eller engelsk. Desverre.. :( hadde ønsket meg matte, jeg.. Men sannsyneligvis får vi norsk, siden vi er en liten klasse, noe som er et bra andrevalg
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.