hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilket fag kom du opp i i skriftlig-eksamen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvilket fag kom du opp i i skriftlig-eksamen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Ina_R

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  10:09:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Dæ, det er rart å tenke på at om et år er det jeg som sitter her. Enten fornøyd eller misfornøyd med hva jeg fikk.. Men akkurat nå kunne jeg tenkt meg matte, men så er det enda et år til jeg skal ha eksamen. Mye kan forandre seg til da.

Men lykke til alle sammen ;D

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 17/05/2006 :  10:28:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå går jeg på høyskole,men på ungdomsskolen kom jeg opp i matte,fikk 4(yeey) og på videregående kom jeg opp engelsk,der fikk jeg også 4.Nå, på høyskolen, driver jeg med eksamen i KRL(går lærerskolen),skriftlig og muntlig.Bare 1400 sider å lese....men ellers så går det bra
Ride with the wind Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  11:44:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Jeg kom også opp i matte.. På vår skole er det også sånn at vi kommer opp klassevis. A og B kom opp i norsk, C og D i matte, og E og F i engelsk..

Jeg var garantert den minst misfornøyde i klassen :P
Gå til toppen av siden

malinas

Skrevet - 17/05/2006 :  15:40:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kom opp i engelsk:D
Hele klassen jublet da vi fikk vite det. Det var nok litt fordi vi får fri hele neste uke også da;P

Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  16:31:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Vel,nå er det lenge siden den tid,men på ungdomsskolen kom vi opp i muntlig kristendom....Noe av det værste faget som fins
Jeg kunne jo ikke en dritt,så karakteren ble deretter

Gå til toppen av siden

Lukka, Solfari og Greta

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  16:34:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
kom opp i matte buuhuuu..
Greta Lind, Lukka og Solfari<3 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/05/2006 :  20:33:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Matte.

Fantastisk glad, med min 6'er i boka.

Gå til toppen av siden

TempoPim

Skrevet - 17/05/2006 :  20:41:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ska ikke ha eksamen enda:P Men broren min kom opp i matte Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  21:13:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Når jeg gikk på ungdomsskolen kom jeg opp i engelsk både skriftlig og muntlig.. Fikk 5 på begge, og 5 i faget Og det var engelsk jeg ønska meg! Og jeg kom ikke opp i noen eksamen på grunnkurs, men i år må jeg ha enten muntlig eller skriftlig.. Håper på geografi muntlig, men jeg tviler på at jeg er så heldig! Med min flaks (uflaks) kommer jeg vel opp i matte skriftlig og kjemi muntlig
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  21:27:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kom opp i Norsk jeg:( er skikkelig misførnøyd, ville helst ha engelsk jeg..
Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  22:57:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg kom opp i engelsk, læreren sa at hun forventet at alle skulle klare en karakter bedre enn den de hadde på kortet, hun forventer altså at jeg skal få en 6:|

har allerede hatt muntlig prøveeksamen som jeg fikk 6 på da, håper at det går like greit på den ordentlig også=P

i muntlig så er alt greit bortsett fra matte!

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  09:14:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
kom opp i matte i fjor jeg og. I år skal jeg ha matte og Studieretningsfageksamen. Må ha matteeksamen siden det er avsluttende i år(skal ikke ha det neste år).veeeldig kjett med matte da:( så føler med dere! Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  13:12:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Engelsk :D Juhu! Da blir det fri hele neste uke pga. andre eksamener og kristi himmelfart. Gjett om det blir godt da! Sukk, ville verken ha kommet opp i matte eller norsk. Kondolerer folkens :P
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  15:26:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
På ungdomsskolen kom jeg opp i matte skriftlig, og naturfag muntlig (fikk henholdsvis 5 og 6).

Som mattetentamen det året hadde vi eksamen fra året før, den fikk jeg 6'er på, og var ferdig etter halv dag, mens vår eksamen brukte jeg dobbelt så lang tid på og fikk en karakter dårligere. Det heter at det skal være samme nivå på eksamensoppgavene hvert år, men det stemmer ikke helt

Nå tar jeg forkurs til ingeniørutdanning, og skal ha eksamen i matte og fysikk om to og tre uker. Har alltid lekt meg gjennom matten før, men dette året er jeg glad om jeg bare står...
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  16:13:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kom opp i engelsk skriftlig (og samfunnsfag muntlig) da jeg gikk på ungdomsskolen jeg, har aldri likt språk (ville helst opp i matte, men det gjorde jeg jo på vgs istedet), men det gikk da bra likevel.

Lykke til da folkens

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.98 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.