hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Reflex!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Sikkerhet
 Reflex!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

belinda1982

» VIP

Innlegg: 212

Skrevet - 16/05/2006 :  00:07:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Må bare ta opp en liten(men livsviktig)sak.
Hvor flinke er dere til å bruke reflex i mørket?
Jeg treffer altfor ofte på ryttere som enten har droppa reflexen eller kun har på seg en stakkarslig liten reflexvest.
Hvor langt (eller kort..)tenker egentlig folk?Selv om man har vest på seg er det fremdeles umulig å se hesten dersom den tar seg en løpetur hjem alene i mørket!(åhhh..lang setning der ja..)Enkelte tror også at reflexen på varmdressen er god nok..

Jeg blir stadig vekk "ledd" litt av fordi jeg bruker mye reflex.Blir gjerne omtalt som:Ho som lyser opp skauen.

Pakker på hesten min og meg selv mye rart: bein,bryst,hodet,hale,stigbøyler,vest og hjelm.
Har skaffa meg lendedekken også,men risikerer livet mer med det på Men heller føre var..

Hva mener dere?Er folk flinke nok der dere bor?

Belinda

http://www.belinda1982.piczo.com

lino

» VIP

Innlegg: 1752

Skrevet - 16/05/2006 :  01:01:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg er ganske "ekstrem" på refleks selv, og er like overrasket som deg over at folk ikke har refleks både på seg selv og hesten. For min del kan det aldri bli for mye refleks..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

belinda1982

» VIP

Innlegg: 212

Skrevet - 16/05/2006 :  01:36:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Jaggu godt å høre om flere "ekstrem-reflex-ryttere"

http://www.belinda1982.piczo.com Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway
Innlegg: 778

Skrevet - 16/05/2006 :  02:34:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jaggu godt å høre om flere "ekstrem-reflex-ryttere"


Opprinnelig postet av belinda1982



Ja jeg hører vel også til der

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway
Innlegg: 2585

Skrevet - 16/05/2006 :  07:58:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Me to...
Jeg har reflekser overalt; på bena til hesten, refleksdekken, refleks på stigbøylen, refleksvest, refleks på hjelmen, refleks forstykke + reflesstriper på chapsen.. Ja, tror det var alt....

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 16/05/2006 :  12:40:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
vi ser ut som en eneste stor refleks vi...halerefleks,lendedekkenrefleks,refleks på stigbøyler og salhorn,vest til meg og lykt på hjelm.refleks på alle fire beina,refleks på brøste og hodelag og tøyler..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway
Innlegg: 1671

Skrevet - 16/05/2006 :  15:06:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Er nok ikke så ekstrem som dere jeg, har reflex på bena (2 eller 4), reflex-dekken (av og til), stigbøylereflex og reflexvest. I skogen rir jeg også med hodelykt.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway
Innlegg: 787

Skrevet - 16/05/2006 :  16:13:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en del refleks på jeg oxo, beinreflekser, refleksdekken, refleksvest, stigbøylerefleks, refleksfortøy, refleks på nesereima og hodelykt. Er selv også overrasket over hvor lite refleks enkelte har på hestene sine. Noen red på lånt hest i ca halv åtte tiden i vinter, uten refleks i det hele tatt! Å da på trafikkert vei! Noen eier ikke ansvarsfølelse
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!


- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway
Innlegg: 2320

Skrevet - 16/05/2006 :  16:24:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Bruker på bena(vanligvis alle 4, men noen ganger kun 2), refleksdekken (som oftest), refleksvest, og refleksfortøy. Og noen ganger hodelykt.
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 16/05/2006 16:26:49 Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway
Innlegg: 1925

Skrevet - 16/05/2006 :  16:53:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hodelykt, refleksvest, refleks på alle 4 beina, refleksdekken, bringerefleks, hjelmrekfleks & halerefleks.

Juletre? Ja

Therese
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Innlegg: 350

Skrevet - 31/05/2006 :  22:28:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hodelykt, vest, fortøy, 2 bein, hale, hodelag, stigbøyler
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway
Innlegg: 2077

Skrevet - 31/05/2006 :  22:57:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Hvor mye refleks.. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 31/05/2006 :  23:51:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg har aldri helt skjønt poenget med å enten bare pakke på seg selv med reflekser, eller å bare prakke på hesten. Det burde jo være kjent for alle at det ikke er hele tiden hest og rytter holder sammen ute på tur ;-)

Jeg bruker det de hestene jeg har drevet med har hatt til tilrådelighet, samt vekst og lykt på meg selv (samt varmedressen).
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 01/06/2006 :  00:35:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
rir noen med refleks om dagen forresten?
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 01/06/2006 :  00:54:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Sånn.. Nå om dagen eller på vinteren? På vinteren gjør jeg det. Man vet aldri når det begynner å snø. Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway
Innlegg: 1200

Skrevet - 01/06/2006 :  17:09:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Når jeg skal på tur i mørket om vinteren, bruker jeg alltid masse, men innrømmer at jeg slurver hvis jeg feks. bare skal skritte hesten ute på veiene rundt stallen etter en ridetime.

Prøver imidlertid da også å ha på litt, foreksempel beinreflekser og vest.
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.