hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Staller i Buskerud/Akershus?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Staller i Buskerud/Akershus?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

GPA

Skrevet - 15/05/2006 :  17:20:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som vet om noen staller i Buskerud/Akershus?
Tenker da på områdene asker, røken, blakstad, hurum ++ ?

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  21:08:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
send meg en mail! kjenner til en del staller i asker røyken hurum blakstad osv

ondkrabbe@msn.com

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  21:38:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Send meg en PM om du er ute etter stallplass i Røyken, vet om flere plasser som kan anbefales.
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  10:53:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hva er du ute etter av stallplass? Fasiliterer osv?
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  16:42:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
er vel bare en stall i røyken man skal holde seg unna!
eller hva susanne!

og en i sætre da haha

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  17:40:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare minner om forumregler ifht. uttalelser som kan føre til at personer blir uthengt.
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  21:29:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
sa ikke mer jeg !
hihi
bare står her og kikker over grensen jeg hihi

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 17/05/2006 :  04:25:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hallo GPA.

Se hva jeg skrev om stallen på Dalbo - i et tidligere innlegg (ref. til Østern).

Noe å tenke på? Hvis du vil ha mitt tlf.nr. eller e-mail, si ifra.
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  21:53:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
er vel bare en stall i røyken man skal holde seg unna!
eller hva susanne!

og en i sætre da haha

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Er vel flere staller både i Røyken og Hurum man bør holde seg langt unna har jeg fått inntrykk og erfaring av.

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  00:04:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
okei da men spes to !
uten og nevne navn!

vil trå varsomt om du skal se på stall i dette området!
snakk med de som vet hva det vil si og få hesten si ødelagt på et sånt sted

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  13:39:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
okei da men spes to !
uten og nevne navn!

Vil si iallefall 3, Både hesten din og mine har blitt syke av å stå på det ene stedet. Jeg fikk strptokokker selv også.

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  13:51:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
okei da men spes to !
uten og nevne navn!

Vil si iallefall 3, Både hesten din og mine har blitt syke av å stå på det ene stedet. Jeg fikk strptokokker selv også.

Opprinnelig postet av Roxira

Jeg ville vært litt forsiktig med sånne uttalelser Roxira.. Det finnes mange foskjellige streptokokkbakterier, dem kan man få gjennom sår, luftveier, underlivet/slimhinner og gjennom mat m.m. Fikk du påvist at det var fra stallen du fikk det av? og hvilken type var det? A-B-C osv?
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  18:45:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg fikk den mildeste heldigvis... Fikk den i halsen, var pga dårlig rengjort stall... Mye bakterier i lufta.

Araberen min fikk mugg fra hoven og opp til bak kneet, hoven som en tømmerstokk og vi fikk ikke skodd henne på flere uker for man kunne ikke ta på bakbeina hennes, så vondt hadde hun.
Steilet i veggen om man prøvde.
Så hun måtte gå på kortison for å få bukt med det.

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  18:50:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
uff da.. hørtes ikke bra ut... Gå til toppen av siden

reaching nirvana

Skrevet - 18/05/2006 :  20:07:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Unskyld Roxina at jeg reagerer her! Men om hesten din fikk mugg helt opp til bak kneet er det vel ene og alene din skyld! At du har hesten din stående på en stall hvor de ikke møkker ordentlig hva med å møkke selv da?? Og for hesten din mugg helt til knærne er det vel din skyld det og hva med å sjekke høvene vær dag??
Nå vil ikke jeg fornærme deg men er det ikke tilfelle da?
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  21:13:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Unskyld Roxina at jeg reagerer her! Men om hesten din fikk mugg helt opp til bak kneet er det vel ene og alene din skyld! At du har hesten din stående på en stall hvor de ikke møkker ordentlig hva med å møkke selv da?? Og for hesten din mugg helt til knærne er det vel din skyld det og hva med å sjekke høvene vær dag??
Nå vil ikke jeg fornærme deg men er det ikke tilfelle da?

Når man betaler for en "tjeneste" som i dette tilfelle inneholder bla. stallplass og paddock, må kunden evaluere om h*n syntes tjenesten virker bra. Om den er bra vet man jo ikke før tjenesten har blitt utført/utprøvd, og først da, etter skaden er skjedd, kan man klage. Vet ingenting om denne saken, men hesteeier kunne jo ikke forutse at hesten skulle få mugg pga av at det hun betalte for viste seg å ikke være bra. Susanne er veldig glad i hestene sine og hun har jo selvfølgelig ikke med vilje pådratt hesten sin sykdommer. Dette en risiko som alle kan utsettes for.

Å anbefalle stallplass er som å anbefalle alt annet av tjenester. Har man dårlig erfaring med tjenesten vil man jo fortelle andre om det, slik at det samme ikke skjer med dem. Selvfølgelig er det dumt å gi sted dårlig rykte pga en engangstilfelle, men det er noe som alle bedrifter må regne med. Dårlig utført jobb gir dårlig rykte, sånn er det bare. Man trenger ikke fare med sladder, men syntes man at en bedrift gjentatte ganger ikke leverer godt nok, burde man få lov til å si ifra. Men da helst ikke med store bokstaver og masse utropstegn på et åpent forum ;) Bruk heller epost og PM funksjon.

Men, selvfølgelig bør man jo heller fokusere på det positive og heller anbefalle steder man har gode erfaringer om, enn å bare klage på de dårlige ;)

Redigert av - Eva V den 18/05/2006 21:16:00 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.