hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Staller i Buskerud/Akershus?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Staller i Buskerud/Akershus?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

reaching nirvana

Skrevet - 18/05/2006 :  22:59:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Selvfølgelig er det lov å si om stallen er bra eller ikke finnes dårlige og bra staller. Men jeg synes at det å klage på at det blir møkket dårlig er en ting og så flytte hesten men vente til hesten blir syk pga. istedet for å gjøre noe med det selv det synes jeg ikke noe om.

Og det at mugget spredde seg seg til knærne det tar lang tid. Og det hjelper ikke hvor glad en er i hestene så lenge en ikke tar nødvendig stell på alvor og da kan en takke seg selv om og ikke stallen de står på!

Hvis hestene mine hadde srått i en møkkete stall hadde jeg møkket ekstra nøye vær dag slik at det ikke oppstår noen sykdommer. Og selvfølglig sjekker jeg bena nøye ver dag hos ver hest!
Det er for meg selvfølge og almen heste kunnskap.
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  11:34:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Allt var inkludert i leien, men jeg synes det ble møkket så dårlig så jeg møkket også selv i tillegg til at de møkket. Men ikke alltid like lett å holde det rent og pent til ei 3årig hoppe på spilt som er vant til å være mye ute (stått på løsdrift) som plutselig bare kan være ute noen få timer om dagen, og resten må hun stå inne siden det er normalt for hester å stå inne sammen med de andre hestene.
Og når man nesten ikke kan bruke flis så er det ikke så lett å bare bytte ut den møkkete fæle flisa. Er en grunn til at jeg ikke står der nå!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  13:01:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
der jeg sto fikk jeg nesten drept hesten min fordi eieren var sur på meg og startet en drill bak hesten min så den sklei og nesten trynet på gulvet når han sto bunnet i kort tau!

hadde det ikke vært for kjapp reaksjon fra meg så hadde hesten min skadet nakken sin alvorlig!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  20:03:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tigull & Roxira: Skikkelig god reklame for hestemiljøet i Røyken og Hurum dette gitt...?

Slik jeg leste trådstarters innlegg var hun/ han ikke ute etter å finne de verste stallene i disse områdene, eller hva tror dere?

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  08:26:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Nei, det er kanskje ikke det, men det er iallefall et par tre staller man bør holde seg langt unna. Om ikke flere.

Jeg synes hestemiljøet her ute er blitt dårligere og dårligere med åra. Jeg hører jo dritt om alle og enhver.
Og alle klager på alle, istedenfor og egentlig ta en titt på sitt eget hestehold før man går ut å prater om andres.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  13:01:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Dere to: Hva med en oppramsing av det som er positivt med staller og hestehold i dette området? Tror vi har hørt ferdig om de negative ;)
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  13:35:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Dere to: Hva med en oppramsing av det som er positivt med staller og hestehold i dette området? Tror vi har hørt ferdig om de negative ;)

Opprinnelig postet av Eva V

Beste forslaget jeg har hørt på lenge

*blomst til deg*

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  17:22:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg hører jo dritt om alle og enhver.

Opprinnelig postet av Roxira

Det føler jeg sannelig at jeg og gjør..
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  17:57:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
enig!! Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 21/05/2006 :  14:29:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke for å fornærme trådstarter, men folk bør ikke gi ut stallnavn og adresser/hvor den ligger på internett.

Eter tyveri raidet i Follo for noen uker siden har vi fått streng beskjed av stalleier om å ikke skrive om stallen på nettet. Det er stor sannsynlighet for at grunnen til at tyvene ikke besøkte vår stall er at de ikke visste om den. Så vær litt forsiktig! Bare en liten formaning fra en som har fått utstyr stjålet før!

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

GPA

Skrevet - 22/05/2006 :  12:34:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
De som har noen staller og anbefale kan jo sende meg en mail på; litago_kua92@yahoo.no
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.