hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Han klarte å tråkke seg selv på underleppa i trav
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Han klarte å tråkke seg selv på underleppa i trav
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  11:43:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hehe...må le jeg da. Litt klønette..
Men et litt lignende tilfelle hadde vi for noen uker siden. Inni en av luftegårddene så har bonden laget en diger haug med sand og jord som egentlig skulle spres utover i luftegården. Men så kom det frost og det ble bare utsatt og utsatt. Den haugen er som en hvilken som helst sand haug, ser ut som en maurtue i fasong omtrent. Hestene begynte å gå opp på haugen og haugen ble litt flatere på toppen men alikevel en høy haug. En av hoppene i den luftegården, en unghest, hun er litt blond om man kan si det slik...hun fant da ut at hun skulle legge seg oppå den haugen, noe som i utganspunktet jo er greit...men så kan det virke som hun glemte seg litt så hun skulle rulle seg da, oppå toppen der....og hesten tar fart og ruller over på siden og ruller da 4 ganger helt rundt nedover siden på haugen...donk donk donk donk. Ble liggende litt overasket og forvirret på bakken før hun reiste seg og tuslet.
Er det mulig liksom...

Opprinnelig postet av oleo

He, he, he... Syntes jeg ser det hele for meg ja. Godt å høre at jeg ikke er den ensete med "blond" hest her. Utrolig hva våre firbeinte venner greier å få til inne i mellom.

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  11:46:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hehe, bra det ikke bare er hesten min som er så klønete. Har opplevd akkurat det samme. Var på ridetur for ca en måned siden også skulle hun snuse på noe. Men så satte hun ene hoven fram samtidig og tråkket seg på leppa av alle ting(tror det var slik det skjedde, virket sånn ihvertfall). Hun rev bare av en skinnfille hun da, så det blødde ikke så mye, men vondt var det nok. Hun gikk ihvertfall og gjorde noen rare grimaser.

Denne hendelsen har spredd seg et lite stykke på bygda skjønner jeg så stakkars hesten min har blitt ledd mye av, hehe...

Opprinnelig postet av lillings

Mon tro om hestene våre er i slekt...???
Heldigvis at det gikk bra da. Lurer noen ganger på hva hestene våre egentlig tenker på når de gjør de utenkelige ting.

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.