hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Konfirmasjonsbilder?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Konfirmasjonsbilder?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Ina_R

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  17:16:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Så nydelig pelsdotter ;D Kjempefine bilder Bente.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  18:06:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Takker og bukker for komplimentene
*june*, jeg skal ha valper på den ene tispen til neste år (hint hint, hehe).
Ellers så er disse hvite pelsdottene mine ganske så avrøytet her, spesielt han største, guttebassen i flokken

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  19:58:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ååååhh... Skulle gjerne hatt en... Men så er d jo sånn at jeg bor hjemme, og mora mi er ikke så glad i hund + meg..
Hadde nemlig en liten valp, men d er såå slitsomt å gå tur med den mange ganger om dagen:P
Spesiellt når man er i stallen hele dagen, og er utslitt når man kommer hjem
Men for en sånn hund, tror jeg virkelig at jeg hadde gjort hva som helst.
Hehe..
De er helt fantastiske..!
*Løpe til mamma og smiske for harde livet*
Gå til toppen av siden

Karoline og Funa

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  20:41:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
Kjempe fine bilder alle sammen
hvilken rase er hundene dine Bente?? Utrolig fine..;)

her er konf bilder av meg og Funa

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  20:59:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Fine bilder :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  23:02:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Nydelige bilder, Karoline =D Virkelig flott bunad også!!
Det er samojeder jeg har :o) *June*, om du tar en titt inn på vipsiden min har jeg noen valpebilder av siste kullet + Kiwi (vår danske import). Du kan jo vise dem til din mor og se om hun smelter?, hehe :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  15:25:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
D skal jeg jammen gjøre
Må bare vente til hun kommer hjem fra jobb.
Hehe.
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  15:52:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
*host, kremt* Ikke for og friste men...

Ta med deg din mor og se innom hjemmesiden min, der er link til den på vipsiden. Der er der bilder der...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 23/05/2006 15:54:28 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/05/2006 :  18:54:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Herregud så søt..

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  18:58:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeppz
Og så må jeg jo friste når jeg kan, hihi.
Denne vesle guttebassen har vunnet Best In show bl.a., på utstillinger, så han er blitt en flott kar

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  19:52:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Nomin, den var jo bare herlig
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  19:58:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hihi, ja ikke sant?

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  20:29:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Å herregud! Noe såå nyyyyedlig! *toltalsmelt*
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  20:59:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nomiin, liten isbjørn pelsdott!! Må hilse deg fra mamma Bente, og si at det der var noe av det nusseligste hun hadde sett, hehe :) Var på skitur her om dagen, og da var det med en samojed. Han var 15 mnd., og en skikkelig sjarmis! Satt nærmest hele dagen og bare koste med han jeg. Kosegris :D
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  21:42:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Å?? Vet du hva han heter?
*Bente blir alltid såå nyskjerrig vet du *

Hilse din mor og si tusen takk for det De er noen herlige sjarmtroll ja, alldeles nydelige kosebamser.. Spesielt når de er 8 uker, som han her karen på bildet. Så det er jo "kjekt" og selge når de er i den aldren, hehe. Jaja, er blitt vandt til det, så det går helt fint

I fjor hentet jeg hjem en slik herlig kosebamse (tispe) fra Danmark, så forhåpentligvis skal hun ha valper i beg. av neste år

Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.