hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Konfirmasjonsbilder?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Konfirmasjonsbilder?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Madam Fame

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  06:32:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Stilig!!
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  08:33:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Skal snike meg oppover til Løkken en gang jeg også å ta noen bilder. Ble konfirmert i går, men bilde blir ikke tatt før i sommer. Satser på bedre vær.

Bente: Utrolig fine bilder, og du må hilse datteren din og si gratulerer med gårsdagen. Du er vle glad at det er over nå? Jeg vet hvertfall om ei som er det her i huset!

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 15/05/2006 08:35:38 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  08:42:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ja det skal jeg si til henne
Og gratulerer så masse selv!!! Du også glad det er over eller?
Jeg er hvertfall, selv om vi ikke var så mange. Og jeg fikk meget god hjelp til hele arrangementet. Men endelig kan en puste ut og bare slappe av
Det kjekkeste er fotograferingen syntes jeg. Gleder meg til de neste bildene.
OG: Gleder meg til og se dine konf.bilder

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  09:32:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
konfirmasjonsbilde av meg og tristan, var ikke dette jeg brukte på takkekort, for det finner jeg ikke igjen..ser større ut enn han er

Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  09:49:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Så utrolig fine bilder! Elsker dine, Bente <3
utrolig flott, det utstyret.

Her er ett av mine:

Hesten heter Ibn's Absira.
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  14:13:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja det skal jeg si til henne
Og gratulerer så masse selv!!! Du også glad det er over eller?
Jeg er hvertfall, selv om vi ikke var så mange. Og jeg fikk meget god hjelp til hele arrangementet. Men endelig kan en puste ut og bare slappe av
Det kjekkeste er fotograferingen syntes jeg. Gleder meg til de neste bildene.
OG: Gleder meg til og se dine konf.bilder

Opprinnelig postet av Bente71

Takk for det. Utrolig glad det er over. Er så mye stress og mas. Spesielt fra Mamma, som tok seg fri ei hel(!) uke før konfen for å forberede. Er jo kun mennesker vi kjenner godt som kom. Tok det ikke så veldig seriøst jeg. Men det gikk veldig fint. Men unntak av at Mamma holdt tale. Noe jeg må henne spesielt om å ikke ha.

Så morsomt at du gleder deg til å se dem. Håper de blir fine jeg. (Skal ta dem selv, og Pappa er ikke verdens beste fotograf)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  14:15:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ååå så stor Preston virket Nyydelig han var!!
Også Ibn`s Absira!! Nydelige bilder

Her er et av min datter og den ene stallkatten vår, Musti.
Han liker ikke og se ut som Amish, men han har ikke noe valgt, hihi :

Og her er enda et av Etanec og Michelle (for dere som liker best forfra-bilder der han ser inn i kameraet Her har han ørene bedre frem):

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 15/05/2006 :  15:12:38  Vis profil  Svar med kopi av melding

Jeah..

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  15:26:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Næmmen Kristine da???!! Jeg vet nå at du ikke er hvit og firkanta i ansiktet altså
Kjempeflotte bilder du har der, søt Rosita er!! Og nydelig bunad, hvilken bunad er det?

Bustetrollet

Skrevet - 15/05/2006 :  15:34:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Næmmen Kristine da???!! Jeg vet nå at du ikke er hvit og firkanta i ansiktet altså
Kjempeflotte bilder du har der, søt Rosita er!! Og nydelig bunad, hvilken bunad er det?

Opprinnelig postet av Bente71

Kystdrakten :)

Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  23:40:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Flotte bilder! Det siste du la inn Bente var utrolig fint! Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  08:05:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Tusen tusen takk

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  09:38:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Her kommer komf bildene mine

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  09:48:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
susanne, er du søsteren til ingunn?? takk takk "bente 71" , kjempefine bilder du har også! nyydelige hester. Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  10:43:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
susanne, er du søsteren til ingunn?? takk takk "bente 71" , kjempefine bilder du har også! nyydelige hester.

Opprinnelig postet av Preston

Ja, jg er lillesøsteren til Ingun.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.