hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ALLTID sikkerhetsvest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 ALLTID sikkerhetsvest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Pernille_Ludo
» VIP

Skrevet - 12/05/2006 :  10:40:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er jeg den eneste overnervøse her som ALLTID rir med sikkerhetsvest?

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  10:44:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Nope, det er du ikke. Jeg rir ALLTID med sikkerhetsvest, om det så bare er skritteturer jeg skal ut på
Form in del er sikkerhetsvesten blitt like nødvendig og normalt og ha på seg som ridehjelmen.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  10:57:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og jeg har aldri hatt på meg en sikkerhetsvest..
Var ikke vanlig å bruke det da jeg var yngre,og så har jeg aldri fått rota meg til det.

Men nå skal jeg skaffe meg en.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  10:57:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker ikke.. sikkert dumt , men føler jeg blir for stiv og pakket inn.. Men kommer nok til å invistere i en på et tidspunkt. Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  11:07:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vil vel ikke kalle deg overnervøs, men fornuftig. Jeg har heller aldri brukt det, men ser at det er en god sikkerhetsanretning man bør investere i.

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  11:17:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Måtte ri med det før, men pappa har heldigvis skifta mening og lar meg ri uten:) Jeg rir med det kun på stevner.
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  11:21:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg rir med det innimellom, særlig når jeg skal ri/kjøre nervøse og unge hester, og da pleier jeg å låne.. Må vel investere i en egen snart.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  13:10:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om du er overnervøs eller ikke skal ikke jeg uttale meg om,for jeg vet ikke hva slags hester du rir til daglig.
om man velger å bruke vest eller ikke får være opp til den enkelte.

Jeg la min innerst i skapet da jeg sluttet å ri feltritt og der har den blitt...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  13:21:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg bruker det hvis jeg en sjelden gang hopper, og når jeg kjører maraton, men ellers bruker jeg den aldri.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 12/05/2006 :  13:31:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg føler bestandig at jeg MÅ ha den på meg.. føles at noe mangler om jeg ikke benytter meg av det. Uansett hvor stor jeg ser ut med den på, er det bedre enn hvis uhellet skulle være ute:)
Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

kjersti *

» VIP

Skrevet - 12/05/2006 :  16:00:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
natalie: er det lenge siden sist? tror vesten din ligger i skapet mitt ennå Gå til toppen av siden

malinas

Skrevet - 12/05/2006 :  16:16:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker sikkerhetsvesten når jeg hopper og når jeg er ute på tur...

Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  17:37:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Føler meg stiv og liker ikke og ri i den. Må derimot begynne og bruke den nå til høsten hvis jeg skal hoppe. Skal få meg ny fôrhest og mamma insisterer.. eh vet ikke hvor mye den blir brukt da..
Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  17:54:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
litt O.T, men du må ikke bruke sikkerhetsvest i dressur hvis du er under 16år?
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  18:10:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg bruker ikke sikkerhetsvest når jeg rir dressur i ridehall, fordi det ikke er bra for sitsen, og sjansen for å brekke ryggen er mindre da.

Ellers alltid
Gå til toppen av siden

samor

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  18:13:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesamor  Svar med kopi av melding
rir ikke selv med vest, men anbefaler det på det sterkeste.. uansett hvor sikker man er på seg selv og hesten, kan det alltid oppstå en siuasjon der man gjerne skulle brukt en slik.. mange sier at de føler seg stiv, og slik er det på mange vester.. (dessverre) de "gamle" vestene var som rustning på kroppen, men det er kommet nyere modeller og forskjellig på markedet.. disse er derimot dyrere, men jeg vil si at det er bedre å invistere i noe dyrt man kommer til å bruke, enn noe billig som blir lagt igjen hjemme!

jeg vil også si at jeg synes det er rart at de menneskene som utvikler disse vestene ikke har klart å komme fram til noen enda bedre enn de man har den dag i dag.. sikkerhetsvester man bruker til MC eller alpint er noe helt annet og bevegeliheten MYE bedre.. sjønner at fall og skader vil komme på en annen måte under riding, men med dagens tekniske duppeditter og genier burde man klare bedre.. håpen det en dag kommer noen som virkelig slår igjennom.. vesten er like viktig som hjelmen:)

Si Hei og vær glad

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.