hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ditt værste tryn fra hesten
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Ditt værste tryn fra hesten
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  18:37:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
trynte noe skikkelig nå på fredag, skulle på tur med en unghest som jeg hadde ridd på banen et par dager på rad, og hesten va godt vandt med rytter.

mens vi ventet på den andre hesten klikket han helt og bukket som en gal, og jeg havnet på trynet...trynte halvveis borti en hestehenger som sto foran oss, så er både gul og blå og rimelig stiv enda...glad jeg hadde hjelm, for jeg landa rett på huet!
Gå til toppen av siden

_Frizzie-Jenta_

» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  20:14:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var jo ikke så farlig fall. men kunne gått riktig ille med oss.
Bi hadde sprangtime og vi skulle komme på et hinder(stus) og hesten skulle ta de to siste i et og der datt både jeg og hesten. Vi knakk en bom. Vi kom fra det med at hesten var litt halt(men gikk fort over) og at jeg forstua skulderen. Men alle sier det kunne gått være og at både jeg og hesten var heldige!
Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 20/06/2006 :  09:28:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Jeg har egentlig aldri hatt noen seriøse fall jeg. Hmm.. værste gangen må være da jeg red på skjold ponnirideskole(4 år siden..) , så red jeg en hest som het leo da.. Utspekulert liten ung ponni... Vi skulle galoppere på storvolte da, men neida, det ville ikke han, så han satte igang med MASSE bukking han ja.. Hang på siden hannes i sikkert 5 minutter, føltes som en evighet... til slutt gadd jeg ikke og holde meg fast mer, så jeg dunken ryggen inn i ridehus veggen, og landet med ett stort smell på det harde gulvet det var ikke akkurat deilig skal jeg si deg..
men kom fra det med litt blåmerker her og der, og litt stiv og støl

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  15:50:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
jeg detter skjelden av hesten.

1 gang: jeg var 7 år..satt på fjording i voltige, sta, så pisken måtte opp som skremmsel, helt til pisken traff hestren. da begynnte den å springe, denne jenta som sto å longerte klarte ikke å holde igjen. så med det resultate at hesen sprang med meg på ryggen en hel langside.. ....helt til hjørnet kom, og med den farta tengte jeg at hesten skulle hoppe over gjærde.. næij, noen cm. før snudde den.. jeg valgte å hoppe av fort, men ble slengt av hesten i det øyeblikket jeg hoppet..
jeg skadet meg ikke veldig, men litt svimmel etter flyginga...

1 gang: jeg red Jovita på tur, fin trav oppover. så skulle vi galoppere. men hun snubblet og datt så vi skurte bortover grusveien. jeg fikk ett stort sår oppover låret, Jovita ble heldigvis ikke skadet=)

2 ganger jeg bare red i trav på Herkula og hun finner plutselig på at hun skal søkk motsatt meg som jeg vil, med det resultat at jeg ligger på bakken å flirer meg ijæl!

også noen ganger med vilje

Hilsen:
Karen
Herkula <3
Bleikur <3

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  15:36:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Denne topicen er jo døds gammal da=p Men jeg er ny her....
Huff...Jeg har falt av så utallige mange ganger!Men de aller fleste fallene har gått bra da.
De verste fallene har jeg vel hatt med den hesten jeg har nå.
Men brakk skuldra en gang jeg skulle sritte i mørket opp fra ridehuset til stallen.Mens jeg ventet på ei som skulle lukke porten,stakk hesten forran meg.Jeg falt rett i isen.Resten av kvelden satt jeg ganske fast i en stol,om natten lå jeg bare å klynker.Neste dag dro vi på legevakten,og vips et stk. brukket skulder=( Det var utrolig vondt!!

har jo falt av utallige mange ganger,og møtt hinder og kasser og det som er.På en sprang time som jeg re en dressur hest til venninna mi,falt jeg av 4(!!!!) ganger på et og samme hinder!!Den likte ikke grind gitt!
Hadde også en fullblods som ikke helt skjønte det å stoppe når vi lå feil,før vi begge lå oppi hindret..
Men de største fallene har jeg vel hatt med hesten jeg har nå.
Han hadde en tendens i vinter,til å ikke ville hoppe små hinder på volte,mens de andre hestene var i andre enden av ridehuset.Jepp...Han kastet seg til en side,og jeg var på god vei til den andre.Jeg holdt meg på til jeg ble slengt i vantet.Hesten hadde vantet,meg og et hinder å løpe igjennom...Han valgte meg,og tråkket kraftig rett over leggen min.Jeg ble kjørt rett på legevakta,med angst for en knust legg.På enerleannen merkelig måte,fikk jeg bare en kraftig blødning,og et par brodde arr for livet.

Han hadde også for seg en stund å ALLTID bukke ned den ene diagonalen.Spessielt etter hinder.Jeg ble IGJEN slengt i vantet,og strakk en sene oppi benet og da var det krykker i 2 uker.Jeg bruke 45 min(!!) på å gå fra stallen inn i huset etterpå,og det er 20 meter...Jeg viste ikke om jeg skulle le eller grine på den veien.Alt var så sinnsykt komisk og vondt.

Men det sykeste jeg noen gang har vært med på,var vel en sprang time i det værste dritt været.Banen var helt fullstendig dritt våt!vi jobbet med umhoppningssvinger,for så å skulle hoppe en linje sinnsykt frem på 4 steg.Det gikk flere ganger.Men plutselig satt jeg bare der passiv.Jeg var HELT sikker på at hesten skulle legge inn et steg til,som var absolutt mest naturlig.Men neida...Han tenkte vel !4 steg er 4 steg...Er det det hun vil ha,skal hun få det" Jeg og hesten fløy igjennom luften...jeg litt på aveie da...det stupte kråke og landet rett på tryne ned i søla.Ikke nok med det,dette var rett forran hesten.Hadde ikke han eid litt fornuft,hadde han sansynligvis tråkket rett oppå meg.Men han stoppet,og så temlig fortvilet på meg,med noen øyne som sa "Var det ikke det du ville da??"
Men han er jo så golli da!Han gir meg noen bjørnetjenester noen ganger gitt!Skal love jeg re som pokker på den linja etterpå...for jeg var ikke intressert i å oppleve det der en gang til..Men det så nok værre ut enn det det kjentes ut for meg..

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

BellaMin

Skrevet - 06/07/2006 :  19:31:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette hendte for ikke så lenge siden, tenker jeg

Jeg skulle ri Bella etter at hun hadde blitt brukt i terapiriding, og de bruker jo ikke sal der, så jeg skulle skritte en liten tur med det utstyret hun hadde på da. Jeg hadde kommet et stykke, og plutselig ble Bella skremt ellernoe sånnt, slik at hun begynte å løpe
Jeg mista balansen og falt av, slik at hun trampa på kneet mitt! :P

Ikke noen brudd, tror jeg :P For kneet er helt fint igjen nå

En hest er ikke bare en hest! Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  03:54:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jeg sier bare,å det var blod over alt,å det var hele ting ting som smalt.som de sier i sangen bohemen til postgirobygget..seriøst,våkna bare av blodets som rant nedover i sølepytten,å klarte ikke å bevege en muskel i kroppen.var sikkert et pent syn der jeg lå,å så helt monga ut..men ingen ting er så gæli at det ikke er godt for no..den brekte nesa mi,ble plutselig litt rettere etter en tur grusen..men det gikk utrolig nok bra,bare noen stygge skrubbsår,blodutredelser og blåmerker..
men har hatt verre fall på skolen"knis"
bra vi overlever alle sammen,jenter:))))))))

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Linda-hestegal91

Norway

Skrevet - 10/07/2006 :  13:06:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda-hestegal91  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinda-hestegal91  Svar med kopi av melding
Vell, jeg red en fjording jeg passet på kurs en gang. Vi skulle ri barbak og det var mørkt ute. hesten ble skremt av en lastebil med løs presening og løp ut. jeg fløy rett på gjerdet... det var vondt. Jeg svima av en liten periode. Jeg måtte selvsakt opp på hesten igjenn, og det samme skjedde. Et par ganger faktisk. Til slutt klarte jeg ikke å bevege meg så de måtte sette meg opp på hesten og leie meg opp i stallen igjenn. Jeg fikk litt "hesteskrekk" da... men nå er det heldigvis over hehe
mine hjemmesider:
http://yrvinter.piczo.com
http://augnelill.piczo.com
http://o-h-k.tripod.com
Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2006 :  02:32:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Hihi, mange bra historier her gitt

Jeg er kjent for å falle av på morsomme måter, så har noen komiske fall jeg har lyst til å fortelle om.

Jeg kan vel like så godt starte med det sykeste. Red hesten min rundt i skogen like ved jordet vi bruker som sommerbeite om sommeren. Så skulle vi opp en liten kneik, og jeg ville at hesten skulle hoppe, så jeg ga han en liten oppmuntring. Da dette er en hest som en UHYRE var for sjenkler (noe jeg burde visst, i og med at jeg hadde kjent hesten i 5 år, hvorav jg hadde eid han i 3 år), men uansett.. Hesten hoppa opp og begynte å bukke. Høyt. Og siden jeg red uten sal havna jeg foran skulderne hans, i galopp. Og hesten fortsatt og bukke. Og det som da skjer er at jeg mister balansen og faller nedover mot høyre. Men siden jeg har krysset bena mine for å holde meg på hesten, klarer jeg faktisk å bli hengene under hesten, opp ned i nesten full galopp, fortsatt med tøylene i hånda. Og det jeg da tenker er at dette fører jo ikke til noe, så jeg slipper meg med bena, og havner under hesten. Stakkars Tyrol, var ikke forbedret på dette, så jeg kjenner bare at han tråkker på meg på armen, leggen og kragebenet. Enden på visa var at hesten stoppa etter noen meter (jeg holdt jo fortsatt i tøylene) og jeg lå i en eneste stor knute på bakken og holdt på å le meg ihjæl. Det var vinter, så det var litt snø på bakken, og heldigvis er gampen barfot. Men må si jeg fikk meg en latter der jah. Synd ingen så det..

Et annet morsomt fall jeg har hatt var på samme hest. Satt på han og skulle holde hesten til venninna mi mens hu skulle hente den ene beinbeskytteren hun hadde mistet.. Så når begge hestene går hver sin vei og man ikke slipper så deiser man ned i bakken, med kneet først, og leggen treffer den eneste store sparke steinen, mens kneet går rett ned i fjellet. Dette var et par dager før jul, så da satt jeg der, på julaften med et lilla kne. Vakkert!

Jeg har også klart å hoppe over samme hest. Tok i litt for mye og tok salto ned på andre siden og landet midt i en sølepytt. Ganske komisk.

Husker også det første stevnet jeg startet med denne hesten. Han er heit i sprang, og da vi kom nedover diogonalen i 160 km/t ble vi litt uengie om hvor vi skulle, så det endte med at jeg fikk meg en fin flyvetur rett i inn i veggen. Snakk om stevnedebutt a!

Har også klart å tryne med den andre hesten min Montana. Vi kom i høyregalopp, så kjente jeg plutseligat hele bakparten forsvant da vi svingte. Og i sakte film falt vi lissom. Jeg red bareback, opg ble bare sittende, dum som jeg var. Og 500 kg på mitt lille kne merktes GODT. Hehe. Men da hesten endelig kom seg opp (noe for meg virket som en evighet, men sikkert bare var max 2 sek.) så kunne jeg ikke annet enn å le, så jeg satt i 10 minutter og bare lo. Stakkars hesten var jo helt forfjamsa.

Husker også en gang jeg red på tur på en sti med masse greiner hengende over seg. Hadde hette på jakka, og i det jeg bøyer meg ned for en grein klarer hetta på et eller annet vis å hekte seg fast, og jeg blir rett og slett kvalt. Fikk ikke puste og hørte halsen min lage sånne "kvelelyder". Heldigvis stoppa hesten min da han kjente at jeg bare gled bakover, og jeg kunne da skli ned fra ham på rompa hans.

Et annet morsomt fall var da jeg red en skolehest på sprangtime, hesten stoppa og jeg tok et flott svalestup over hinderet.

Ellers har jeg blitt kasta i veggen, sklidd rundt hesten, hengt "død indianer" på nakken til hesten over et hinder (åssen jeg greide det aner jeg ikke..) +++

Som sagt, jeg er kjent for å falle av på morsomme måter

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  01:58:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Hmm, det morsomste fallet jeg har hatt er vel på et sprangstevne for mange år siden. Etter en okser så glei plutselig hesten (litt snublefot av seg) på knærne i en voldsom fart. Jeg flakset self. over hodet/nakken hans, men det som var litt morsomt var at jeg faktisk landa perfekt på beina etter saltoen Med tøylene i hånden! Idet hesten falt hørte jeg bare gipsping fra publikum, men så gikk det over til latter da både meg og hesten stod oppreist på beina som om ingenting hadde hendt!

Har hendt mer enn en gang at hesten har falt oppå meg, både på sprangbanen og på tur, men utrolig nok har jeg ikke blitt skadet av det.

Men har nok dessverre hatt litt mer alvorlige fall. For å gjøre en lang historie kort: Var ute på barbak tur, bare i grimen, på hesten min. Og som alltid var det full galopp!
Gikk alltid greit bortsett fra denne ene gangen, da jeg skulle tilbake på den stien vi kom fra, fordi en pynteting på grima falt av på den ville ferden, og vi skulle altså da tilbake for å hente den. Satte hesten i galopp, men så beg. den å protestrere litt. Misliker nemlig å gå tilbake steder den har vært, *nå vil jeg hjem*. Og noen sprell sendte meg i bakken. Greit nok det, men så sjedde det som utgjorde skaden. Han tråkket nemlig oppå ankelen min med stor kraft/fart... Jepp, ble ganske skvist inni der ja I tillegg til det måtte jeg gå rundt på denne skada ankelen i en time ca. for hesten stakk av og jeg sprang panisk rundt for å finne han igjen. Ignorerte smerten i foten helt, det eneste som betydde noe var å finne min elskede hest i igjen. Fant han igjen da, til slutt
Trodde ankelen var brukket etter dette, det verket nemlig like masse som da jeg brakk ankelen sist, men heldigvis var den bare kraftig forstuet. Selv i dag, over et halvår siden skaden sjedde, gjør den vondt til tider
Ops, historien ble visst ikke så kort alikevel

Og det verste er at jeg fremdeles tar slike sjanser som å farte rundt uten sal og sånn på tur... Skal nok mer til enn en skade hehe, skal nok ganske mye til før jeg slutter å være vill og litt dumdristig på hesteryggen...

Nei, nå tror jeg ikke jeg skal ramse opp alle fallene gjennom årene med ridning, men har nok x antall ganger falt av lille, rampete shettisen, blitt slengt inn i ridehusveggen av hesten og landet under hesten som plutselig hev seg til siden forann hinderet, og et ganske morsomt "fall" da jeg ble hengende igjen i den lave greinen på tur

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  02:09:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Misforstå meg rett men jeg hadde blitt j..... rasende om jeg hadde blitt møtt av din løse hest i full fart etter veien! Greit å ha det gøy uten grime og hodelag men tenk om dere møter noen, tenk om han stikker av ut på en vei med traffikk.
Om du ikke er redd for deg selv, helt greit for meg, det bestemmer du selv, men tenk på sikkerheten til hesten din!! og de uskyldige dere kan møte på deres vei....
Hold dere inni gjerdet. (bare et tankekors)

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 19/07/2006 :  00:34:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
OK da - får vel fortelle om nok et "tryn" - selv om mine verste har skjedd på vinterstid, og her sitter jeg i bare shortsen langt på kveld.

Holdt på å ri inn en ung araberdame, som i "Stallen" på Gaustad sykehus, skulle bli en fin terapihest for pasientene. Jeg jobbet der som fysioterapeut, og hadde rideterapien der som en del av mitt arbeide.

Dette var ved påsketider, og vi hadde droppet banetreningen til fordel for en god tur, som hyggelig avveksling. Dette var langs en skogsvei. Hadde friskt tempo i kort galopp, da det plutselig kom et forferdelig rabalder fra bakken på den ene siden av veien. Jeg rakk akkurat å se at det var flere barn på plast-akebrett som kom ned en islagt bakke, rett ned på veien.

Hesten skvatt så voldsomt at hun steilet rett opp - OG falt bakover - OPPÅ MEG!
Jeg hørte at det knaste i ribbein, og heldigvis for hjelmen ble jeg ikke "borte" - men DET ble hesten!

Hun spratt opp og løp det forteste hun kunne - HJEM til stallen, og dit var det 3 km.
Det første jeg tenkte på var hesten - en verdifull, ung araber - tenk om hun løper ut på bilveien, tenk om hun får tøylene rundt beina og faller, tenk om hun løper ned noen, tenk om, tenk om...

Jeg kom meg på beina, og siden det enda var snø, kunne jeg følge sporene hennes. Hun hadde heldigvis ikke løpt ut på veien, da det gikk stier langs den, og hesten visste på en eller annen måte at stiene hjem var kortere enn veien - heldig for hesten (og meg...)

Da jeg nærmet meg stallen - etter 3 km med bekymringsfull løping - vel, etter omstendighetene, en noe krøkkete jogging - ble jeg møtt av folk, som hadde sett hesten komme styrtende hjem - uten rytter. De hadde salt av henne, satt henne inn og så var spørsmålet: HVOR er rytteren?

Jeg var glad for å bli funnet, og ikke minst var jeg glad for at hesten var i god behold. Jeg ble spurt om jeg var OK, og siden jeg ikke hadde kjent etter selv, svarte jeg "Ja da".

Da jeg hadde forvisset meg om at alt var OK med hesten, skulle jeg kjøre hjem, og satte meg inn i bilen. Det gjorde litt vondt her og der, men kjøringen hjem gikk greit.

MEN da jeg vel var hjemme, klarte jeg IKKE å komme meg ut av bilen, var blitt stiv som en stokk og det gjorde vondt overalt! Jeg måtte tute med hornet, og heldigvis var min mor hjemme.
"Legevakten neste!" sa hun klart ifra, da hun møysommelig hadde fått meg ut av førersetet og inn på passasjersetet.

Røntgen viste at jeg hadde to knekte ribbein, og jeg ble blå, lilla, grønn og gul over hele kroppen i de neste dagene, etter "krønsjen" jeg hadde fått av hesten. Jeg kunne knapt røre meg på flere dager, så mørbanket som jeg var.

Da "byråkratiet" med skjemaer osv. skulle fylles ut, var det mer enn èn kontor-rotte som løftet på minst ett øyebryn, da jeg kunne dokumentere at "skaden" hadde skjedd i arbeidstiden. Altså at min 3 ukers sykmelding gikk på arbeidsgivers regning...

I skjemaene fantes det ingen rubrikk for "innridning og fall fra hest"..... I arbeidstiden. Heldigvis fikk jeg støtte fra mine kolleger, så jeg slapp å lide økonomisk for dette.

Kan til slutt nevne at denne lille araberdamen BLE en utmerket terapihest for pasientene på Gaustad sykehus, og gjorde jobben sin i mange år. Mine ribbein grodde fint, og blåmerkene forsvant - men gu'bedre så støl jeg var i laaang tid!
Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Skrevet - 22/07/2006 :  01:58:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har falt av utrolig mange ganger, men har aldri blitt alvorlig skada.

Det værste var en gang jeg rei sprang. Ponnien stoppa, jeg tok salto over hue på den og kræsja i hinderet. Fikk en veldig liten forstuelse i beinet og et digert blåmerke. Hadde litt problemer med å bevege meg den neste uka...

Og det er jo ikke så ille, i forhold til hvor mange ganger jeg har falt av ; )
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  10:32:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Falt av i går. Vi hadde oppvarming til ''stevnet'' på leiren. Vi skulle hoppe mur på 110, men det vill ikke Roxanne. Dvs jeg red litt forseint. Hun bråstoppet litt forseint rett inni muren før hun hoppet tilbake. Vet ikke når jeg datt av men jeg pleier og klamre meg fast så lenge som mulig så jeg landet jo nesten på beina og var oppe igjen på hesten før noen rakk og le og spørre om det gikk bra:P
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

sandrapizi

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  16:14:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
hadde ei shire en gang som jeg holdt på å ridde inn...så var det full fart nedover en nedoverbakke..så slidde hesten, og der rullet vi rundt..meg under hesten...fik bare litt vondt i foten så jeg var nok heldig der...hehe...hesten ble ganske forskrekket etterpå... Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.