hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bjerge 18.05.98 - 10.05.06
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Bjerge 18.05.98 - 10.05.06
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  12:22:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Min kjære hest døde i går, så alt for tidlig, etter en sparkskade. Han brakk beinet, og beskjeden fra veterinæren var at det ikke var noen tvil. Han kunne ikke leve slik. Dermed ble han skutt sent i går kveld, og nå hviler han på de evige beitemarker. Må du for alltid hvile i fred gutten min..<3

Han døde altså ti dager før han ble åtte år, og er et stort tap for familien. Han var en fantastisk fin hest, snill og god, min aller beste venn. Vi hadde våre uenigheter, men nå de siste månedene var han en engel. Jeg trente dressur med ham i går ettermiddag, og hanvar virkelig fin blitt. Med en del mer trening hadde han hatt gode sjangser til å hevde seg i hvertfall i juniorklassene på NM.

Tusen takk for alt, du var en fantastisk venn! <3

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Tone_

Skrevet - 11/05/2006 :  12:26:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så trist..ikke kjekt å miste hesten sin på den måten!

Varme tanker...

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  12:27:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Neimen :-( Huff, dette var triste greier. *Trøsteklemme* Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  12:33:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
så trist:-( føler med deg.
*trøsteklem*

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  12:37:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Uff.. Kjempetrist å høre! Masse tanker til deg og familien! Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  12:43:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Å nei!!!

Trasig å miste hesten sin så uventet!

Føler virkelig med deg!

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  12:50:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Oj, så leit da!
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 11/05/2006 :  12:56:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Slikt føles så urettferdig..
Men med dyr er glede og sorg, dessverre en vanlig hverdag.

Se fremover og smil over gode minner.

Redigert av - xxxx den 11/05/2006 12:58:24 Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  13:08:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Takk for alle fine ord, det betyr mye.

Jeg har bare lyst til å si til alle sammen; gled dere over det dere har, man vet aldri når det plutselig tar slutt..

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  13:13:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Åå nei, så trist, var inne på vipen din for bare noen dager siden og beundret den hesten din..vet ikke hva jeg skal si, *trøsteklemme*
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  13:19:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
uff nå ble jeg skikkelig trist. fikk litt vont i magen da jeg leste overskriften, tenkte at nei det må da være en spøk.. føler virkelig med deg. Masse klemmer fra oss og.. Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  13:31:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Føler med deg! Sant det du sier om at man må glede seg over det man har, mens man enda har det.. Vet litt hvordan du har det, for jeg mistet hunden min da den var 7 år, ikke pga sykdom, men fordi den ble påkjørt av toget..
Hege Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  13:47:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Nei å nei... Føler virkelig med deg i denne triste vonde stunden...
Ord strekker ikke til nå...

*Stor varm trøsteklem fra Bente..*

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  13:49:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Føler med deg, dette var trist..

Stor trøsteklem fra Renate

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  14:22:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Huff og huff, dette er ikke gøy.. Føler virkelig med deg!!
Tenk på de gode minnene

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  14:26:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Jeg har bare lyst til å si til alle sammen; gled dere over det dere har, man vet aldri når det plutselig tar slutt..

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Ja, der sa du det. Det gjelder både mennesker og dyr. Tenker på det hele tiden, tenk om det siste du sa til en person var noe stygt, og så dør personen, og du angrer på at du var så slem. Eller at du har mobbet noen så de tar selvmord.

Gruer meg til hestene dør er så glad i de snille vennene mine!
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.