hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bjerge 18.05.98 - 10.05.06
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Bjerge 18.05.98 - 10.05.06
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  14:34:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Uff, stakkars deg! Kjenner til følelsen da jeg mistet min hest på samme måte året han var fylte 9.
Tok lang tid å komme over han, er vel ikke over han ennå heller.
Får håpe de er ett sted med masse masse grønt gress og koser seg.

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  14:51:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff så trist *Trøsteklem*

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 11/05/2006 :  15:01:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Uff, fikk helt vondt inni meg da jeg leste overskriften! Det er jo ikke så lenge siden jeg skrev en slik overskrift selv! Jeg føler virkelig med deg!!
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  15:15:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Så trist:( Vet hvor vondt det er å miste en hest.. Håper det går bra med deg..
Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  15:23:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff, så utrolig trist. Føler virkelig med deg. Håper du har familie og venner som støtter deg i den tunge tiden.
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  15:23:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff, føler virkelig med deg nå! Han ble jammen ikke gammel.. *stooor trøsteklem til deg*
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  15:45:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Åh nei!

Fikk sjokk når jeg så overskriften... Jeg kunne ha skrevet side opp og side ned om hvor synd jeg synes på deg nå, Helle.... Er ikke lenge siden jeg var innom dere på vip'n og beundret han, men likevel: Det var nok kanskje det beste, i.o.m. at han skadet seg? Håper alt går bra med deg, og at du prøver å tenke positivt videre.

Stor trøsteklem fra Mari og hestene.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  15:50:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Ja, det var best for ham slik. Han ble sparket på innsiden av det ene frambeinet, over kneet. beinet som sitter der knakk tvers av. Han ble nok ikke sparket hardt, for han gikk jo ute med vennene sine, men han var så uheldig at det traff akkurat slik at det knakk. Han levde litt over en time etter at han ble skadet, så sovnet han inn. Det er ufattelig trist, men han hadde nok ikke hatt noe godt liv om vi hadde klart å nagle beinet sammen, så det var best slik...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/05/2006 :  16:03:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åh, så trist.

Så at det sto på nicket til Mari på msn, tenkte ikke å gå inn på mix'en, men klarte ikke å holde meg unna. Iom at jeg visste at hesten din het det, Helle.

Bjerge så jo ut til å være en kjempefin kjørehest. Og han er nok en av de fineste fjordingene jeg vet av(når jeg egentlig ikke liker fjordinger).

Føler virkelig med deg, Helle. Og ikke glem alle de gode minnene du har. Han lever fortsatt i drømmene <3

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  16:08:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Så at det sto på nicket til Mari på msn, tenkte ikke å gå inn på mix'en, men klarte ikke å holde meg unna. Iom at jeg visste at hesten din het det, Helle.

Opprinnelig postet av X-tine

Samme her. Deretter så jeg på nicket ditt og da skjønte jeg sammenhengen.. Desverre.

Som jeg skrev i gjesteboka di Helle, det er helt ufattelig. Den ene timen så rir du dressur på en fantastisk ponni og noen timer etter så må du ta farvel

Håper det går bra med deg og dine og at du ikke gir opp planene dine om NM. Unner deg så inderlig å nå det målet,om ikke med Bjerge så med en annen flott hest.

mange trøsteklemmer herfra

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  16:11:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Stakkar deg Helle.

Fikk en utrolig stor klump i magen nå. Syns synd på deg nå.
Kan ikke få sagt det.

Stor trøste klem fra Ina (som skal gjøre som du sier: Kose meg sammen med Løkken i dag, for jeg vet aldri når han ikke er her lenger)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  16:13:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Tusen takk for alle gode ord, det varmer virkelig, og betyr mye<3
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  16:43:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
nei! det kan da ikke være mulig.ikke bjerge vel..=(
ble super trist da jeg leste det på nicket til mari..
har jo fulgt med på dere,beundret virkelig den hesten..

håper det går bra med deg helle...
Vondt når sånt skjer...;(

Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  18:15:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Sitter her med frysninger nå...
Uff, så fælt! Håper det går bra med deg

*Trøsteklem*
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  18:29:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
kan bare gi deg en klem og si det var trist...
mvh Mia..... Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.