hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjøtt gra Gilde?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Kjøtt gra Gilde?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  00:11:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har holdt meg unna salamien....;)

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  00:18:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kjøttet har vel aldri vært såå godt kontrollert som det er i disse dager etter E.Coli-saken. Spiser kjøtt fra Gilde og lever enda ;)
Jeg har ingen problemer meg kjøtt eller noe annet fra Gilde etter denne saken.

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  00:34:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Uff, som Gilde tabber seg ut.. Nå har de visst levert muggen skinke til noen storkjøkken og greier.. *sukk*
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  10:14:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Og lammesteik med sauebæsj i, og en oksestek med en stor plastikbit i. Go Gilde. Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  00:03:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja, spiser vel samme som før.. Spiser igrunn veldig lite brødmat, så pålegg er et lite problem.. Når det kommer til kjøtt / -deig spiser jeg like gjerne Gilde som noe annet.. Tar det jeg finner først jeg ;)

Hehe, det som var "positivt" med hele Gilde historien var jo at fugleinfluensaen forsvant da.. Hørte plutselig ikke mer om den ;)

Og, NEI jeg flirer ikke av de tragiske sjebnene som kom i kjølvannet av Gildehistorien...

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  12:53:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Spiser mye kjøtt, litt gilde og litt andre ting.. Bortset fra det som kommer fra sau.. Skal vi ha sau, så har vi en kar i nærheten vi kjøper en hel sau om gangen fra, og fryser ned.. (forresten samme fyren som skal være med på bonderomantikk) de slakter sauene hjemme hos seg nemlig..
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  13:32:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Jeg har mer eller mindre spist kjøtt fra Gilde som vanlig.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Rystad

Skrevet - 15/05/2006 :  13:47:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror nok med trygghet man ikke trenger å bli hysterisk, og vi spiser Gilde akkurat som før. Og for å ha det sagt, så er det bare Gilde det går i her til gårds...

Godt poeng, det at nå ble det endelig stilt om fugleinfluensa...
Spiser fugl og førde... NAM NAM
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.