hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Moe Nare (u.Moe Embla e.Slogum Jørn)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Moe Nare (u.Moe Embla e.Slogum Jørn)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lille-Trille

» VIP

Norway
Innlegg: 24

Skrevet - 06/05/2006 :  18:15:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLille-Trille  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLille-Trille  Svar med kopi av melding
Hei! Er det noen som har noen form for informasjon om kaldblodsen Moe Nare, og hans forhistorie? Alt av interesse! Dette er hesten jeg skal kjøpe, og ønsker ALL informasjon!

Litt om han:

Navn:Moe Nare
Født:1999
Kjønn:Vallak
Farge: mørkbrun

Avtegn:

Ansikt: bles, kjøttfarget flekk på underleppen

Høyre bak: hvite hår i ytre kronen
Venstre bak:
Høyre fram:
Venstre fram: hvit krone


Hilsen Janka, og Moe Nare...


Redigert av - Lille-Trille den 06/05/2006 19:42:21

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 06/05/2006 :  19:18:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uansett hva hesten heter, er det kanskje en fordel å vite hvilken rase den er ;-)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Lille-Trille

» VIP

Norway
Innlegg: 24

Skrevet - 06/05/2006 :  19:43:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLille-Trille  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLille-Trille  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Uansett hva hesten heter, er det kanskje en fordel å vite hvilken rase den er ;-)

Opprinnelig postet av *Hrafn*



Hvis man vet noe om den, så vet man jo det!
Men nå har jeg endret det da, så nå skjønner man hvordan han ser ut oxo, i tilfelle man har sett han ett eller annet sted! Hilsen Janka!

Å ri er ikke et spørsmål om liv eller død. Det er viktigere en som så!
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 06/05/2006 :  19:45:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Okii.. Blabla..

Oppdr: Tor-Martin Moe, , 4993 SUNDEBRU

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 06/05/2006 :  19:45:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Okii.. Blabla..

Oppdr: Tor-Martin Moe, , 4993 SUNDEBRU

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Leikas

Norway
Innlegg: 679

Skrevet - 06/05/2006 :  22:27:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Siden Oppdretter er Tor Martin Moe (Samme Moe Odin og Co), så foreslår jeg at du ringer til han og hører med ham om han har noen informasjon om hesten.. Så kan du jo kanskje høre om han husker hvem han solgte til, og ringe til dem osv. ;)
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lille-Trille

» VIP

Norway
Innlegg: 24

Skrevet - 06/05/2006 :  22:39:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLille-Trille  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLille-Trille  Svar med kopi av melding
Det skal jeg gjøre! Takk!
Å ri er ikke et spørsmål om liv eller død. Det er viktigere en som så!
Gå til toppen av siden

Lille-Trille

» VIP

Norway
Innlegg: 24

Skrevet - 07/05/2006 :  21:18:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLille-Trille  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLille-Trille  Svar med kopi av melding
Ikke til deg!
Å ri er ikke et spørsmål om liv eller død. Det er viktigere en som så!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.