hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Filmer i sprang:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Filmer i sprang:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Linda B.

Norway

Skrevet - 30/07/2006 :  21:22:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
http://s52.photobucket.com/albums/g33/LindaBerg/?action=view¤t=Skjetlein.flv Film fra stevnet på Skjetlein den 21.05.06
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  15:37:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Og jeg gir meg ikke. Her er en film fra sprangtime jeg hadde med Espen i går:
Sprangtime

Hinderhøyden lå på fra 60 og oppover til nesten metern. Espen har ikke blitt hoppa med på gud vite hvor lenge, og instruktøren var nervøs, for hun har sett han løpe som om han har sett fanden selv på sprangtimer før. Når man da får kommentarer som at hun aldri har sett hesten har hoppa så godt før, det varmer rimelig godt!

Veit fortsatt at jeg sliter med de henda mine, men jeg prøver, jeg prøver.

Uansett.. Timen var helt kanon, og til en stiv kaldblods med dårlig kondis som har gått en times bykjøring med vogn tidligere på dagen var han flott! Kunne ikke bedt om bedre hest for meg! Bare så utrolig synd jeg må dra fra han om halvannen uke
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  16:26:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjempeflink er du, Ragnhild E! For å være en hest som har hatt en lang sprangpause var han ekstremt flink. Strekker seg og greier. :)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  22:09:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns du rir veldig pent Ragnild E! Fin sits, og du er flink til å sitte å vente på hesten før hinderen...=) Tøff kaldblods! Gøy å se kaldblodser i rolig galopp og hoppe så godt! Lykke til!
camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  22:16:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Tusen tusen takk! Så snille dere er som orker å kommentere! Blir så glad jeg!

Følte vel ikke helt at det var så veldig rolig galopp når vi rei, men han var faktisk roligere enn vanlig. Åh, er helt forelska i det dyret jeg altså! Han er bare knallgod!
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  20:36:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
De siste fire hinderne er omhoppninga

[URL=http://s37.photobucket.com/albums/e62/majapews/?action=view¤t=Stevnekragerridesenter06.flv][/URL]

Vet jeg lener meg forover, fyfy! Men kom gjerne med ris og ros=)

Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 09/08/2006 :  21:12:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer med 3. plass, Maja =] Synes du sitter fint! Litt utoverstilt i et par svinger, men sånne detaljer er slikt man ikke tenker på når man hopper bane.
- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2006 :  21:27:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Måtte stille hu litt utover for at hun ikke skulle kutte svingene. Hjalp ikke med innvendig sjenkel på den hesten nei

3.plass er ikke så stort siden det bare var 6 startende, men takk like vel=)

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  17:16:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cBEAfc9LO2I"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/cBEAfc9LO2I" type="application/x-shockwave-flash" width="600" height="350"></embed></object>

Her har vi gulle mitt som løshopper. 90 på det høyeste

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

TahiaPiken

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2006 :  17:49:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTahiaPiken  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTahiaPiken  Svar med kopi av melding
åå guud hvor sjalu jeg blir på disse flotta sprang kaldblodsene dere har. Jeg vil ha min JERK tilbake. :) er så gøy å se så fine kaldblodser, dere bøør være stolte av de. Fine hestene
sooove ja takk Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  13:33:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Charlie løshopper lite kryss
http://www.youtube.com/watch?v=vYQ52SvRNXw
Roxanne løshopper 80cm oxer. Sjekk så høyt hun er over!
http://www.youtube.com/watch?v=ZADiIa3pRzM
Pernille løshopper (og overrasker)
http://www.youtube.com/watch?v=p3CFbOudecU

<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  13:45:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
HAHAHA! Jeg LO da jeg så Pernille da hun refuserte xD Hahaha! Morsomt :P
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  14:04:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Det gjorde jeg også Hadde du sett hele greia hadde du iallefall ledd. Gadd ikke og flytte noen av hestene så en periode fannt Roxanne og Pernille ut at de ikke ville hoppe og galopperte bånn gass på hele banen bare ikke over hindrene. Mamma sto oppå terrasen og lo av meg som forgjeves prøvde og få tak i en av de
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  23:49:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
I helga reiste eg og Siri Hero til Florø for å starte stemne. Vi har tatt oss ein del fri begge to etter NM for Fjordhest så treninga i forkant ver så som så. Med litt beitemage på hesten osv. men men. ehh

Vi starta 60 og 70 cm sprang der bedømningsmetoden var feil og stil.

I 60 cm fekk vi 0 feil 0g 80 stilpoeng som resulterte i ein andreplass i klassen.

I 70 cm fekk vi 1. plass med 0 feil og 76 stilpoeng.

Må nok sei att tempoet vårt i 70 ehh ikkje akkurat var noko å skryte veldig av hehe, men vi kom da oss gjennom bana med ein viss stil

Film frå 60 cm kan du sjå her

Film frå 70 cm kan du sjå her

Gå til toppen av siden

|| Marthe

» VIP

Skrevet - 19/08/2006 :  01:29:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Meg og Kompis i finalen i BRYK's Vintercup 06 i Hønefoss.
Tror det er i omhoppningen, derfor så høyt tempo :P

http://www.bolt.com/Kompiis/video/1992222

Redigert av - den Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.