hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Filmer i sprang:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Filmer i sprang:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  16:22:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Wow, veldig pen den da :) Så ut som at den var litt mer villig til å hoppe hinderne da
-Marte Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  21:43:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Får ikke sett filmene på photobucket jeg=/ skal de komme opp automatisk liksom??
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  22:51:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
http://s11.photobucket.com/albums/a187/martelita/boms/?action=view¤t=MOV00541.flv

Her er fra det første stevnet mitt med daværende forponni; Iselin. Hun er faktisk mamma'n til Harry =)

Glemte meg litt bort på omhoppinga, så derfor ble det litt lange rideveier, men ble veldig fornøyd med delt andreplass og plassering :)

-Marte Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  23:07:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Får ikke sett filmene på photobucket jeg=/ skal de komme opp automatisk liksom??

Opprinnelig postet av Hanniball

går også ann å legge inn på www.vimeo.com , om d ikke får det til på photobucket

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  23:15:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Hva slaks nettleser bruker du? Jeg bruker Opera men dersom du ikke laster ned noe så får man ikke sett div filmer, men om du bruker IE så vett jeg ikke ..
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  08:12:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Slet ikke med å laste ned...Det har jeg ikke prøvd.Men det var å se andres filmer jeg slet med.Men når jeg gikk til album eller no,også trykte på tilbake knappen,gikk det plutselig=p
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Beverly Hoff

Norway

Skrevet - 09/07/2006 :  01:31:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeverly Hoff  Svar med kopi av melding
Film av meg og x-traveren min på hjemmesiden min - Div. Filmer og den nederste filmen der . (du ser linken lenger nede) PS: Dere må stoppe den øverste filmen slik at de ikke begynner på likt Er tatt med vanligt kamera.
Besøk min hjemmeside! http://www.rosamulle.piczo.com Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  12:19:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Har ikke noen filmer av at jeg hopper med Espen selv, men løshoppa han her for ikke så lengesiden, og fikk litt video av det, så resultatet blei omtrent dette:
Løshopping med Espen.

Redigert av - Ragnhild E den 18/07/2006 12:19:57 Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  13:13:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Den var stilig Ragnhild
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2006 :  21:55:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Takk! Alltid koselig med kommentarer på videoene! Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  15:23:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Og jeg gir meg ikke jeg. Fått helt dilla på filmer. Var så heldig at været var på min side i dag, så jeg fikk hoppa litt med Espen, som jeg har på fôr. Jeg har kun hoppa 50-60 med han før, men som dere så på forrige film, har Espen hoppa noget høyere. Begynte å hoppe i dag, og for en gangs skyld var det ei som kunne filme meg! Jeg så jo fort at det trengtes, for gud så mange feil! Nå skal det sies at jeg har ikke hoppa over 80 siden før jul omtrent, og jeg har ikke hatt time siden rundt mars. Kunnskapene er ikke helt opprettholdt, men prøve, det må vi! Så resultatet blei da dette.

Og bare for å ha sagt det, jeg er veldig klar over hendene mine (nå etter jeg har sett videoen). Jeg har før blitt retta på at jeg har henda for langt frem før, og jeg har visst hørt litt for godt etter. De skal lengre frem igjen!
Jepp, puppene skal også frem!
Jada, jeg lener meg mye frem etter hvert hinder når de blir litt høyere, det er delvis fordi jeg er så fantastisk glad for at både jeg og hesten faktisk kom over, så jeg klapper Espen som bare det (han har ikke hoppa så høyt med rytter på gud vite hvor lenge). Jeg skal "trene" på å ikke klappe så masse.. Funker ikke så bra om man skal ri en sammenhengende bane..

Og en hel haug annet som kan rettes på. Nå har jeg iallefall en reell sjanse til å rette på det, for nå veit jeg om det! Så nå er det bare og trene og trene. Og å trene sprang er jo ikke det verste man gjør, så forhåpentligvis kommer forbedringene etterhvert. Bare synd jeg skal slutte å ri Espen om en tre ukers tid. Tror vi kunne kommet et godt stykke om vi hadde hatt muligheten. Nei, nå snakker jeg meg bort. Se filmen og jeg blir veldig glad for kommentarer!
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  16:34:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Så søte filmer,Ragnhild!Du ga jo minimalt ut på tøylen,men så lenge man er klar over det selv,er det faktisk en helt annen sak...Lettere å gjøre noe med det da=D
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 24/07/2006 :  18:28:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Ja, jeg er jo totalt flau over å se det nå! Sånn er det når man har hatt en uvane som blir retta på, så skal man være SÅ flink og gjøre det HELT riktig, også blir det feil det også fordi man gjør det for mye andre veien. Men som sagt, det skal ikke skje igjen! Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  05:03:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Hmm, har vel noen sprangvideoer jeg og da, som jeg alltids kan legge ut her:
http://www.vimeo.com/clip:90642
Meg og Cheri, koser oss med å hoppe litt på egenhånd=) Hun var sinnsykt "treg" denne dagen, så det ble ikke den beste filmen, men men..

http://www.vimeo.com/clip:90643
Meg og Cheri igjen, fortsettelse av film 1=)

http://www.vimeo.com/clip:74183
Meg og den forrige hesten min, Diamond, hopper en serie med små kryss. Gammel video!

http://www.vimeo.com/clip:74327
Meg og Diamond igjen, hopper et stigesprang/okser på 120 og en rekk (som vi bomma litt på).

Kjempeflotte filmer dere andre har foressten=)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3

Redigert av - Svalgårds-Cheri den 25/07/2006 05:12:38 Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 26/07/2006 :  00:18:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Fiiine filmer!=D ser skikkelig arti ut;)
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.