hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - drittbutikk!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 drittbutikk!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Snerten

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  12:44:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er jo såpass heldig at jeg bor sentralt i forhold til utvalg av hestebutikker i nærheten. (20 min til hööks, 10 min til fk og en anna butikk) Men på grunn av latskapen som mange mennesker lider under så er jeg også en tilhenger av nettbestillinger.
Og Skoies er helt råe!! Leverer raskt og gjør alt de kan for å få fornøyde kunder.
Bestilte Lick it med eple til Snerten, men det hadde de ikke mer igjen på lager av holderen , så de prøvde å fa tak i meg, men jeg var på jobb og fikk ikke ringt opp før etter pakken var sendt og da hadde de sendt en holder med gulerot og en ekstra refill på kjøpet med eple i steden.
Skal ikke så mye til før en forbruker (og hest....) blir fornøyde!!

Jeg kommer i fremtiden til å forholde meg VELDIG ofte til Skoies =O)

Snerten, Ajax og Laila Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  15:56:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Vet ikke hvor pappa bestilte det fra, men han bestilte i vært fall en vest til meg. Så reiste hun som eide butikken til frankrike også fikk ikke de andre fikset det eller noe. Så da hun kom hjem igjen ringte hun og var lei seg og sendte med meg en sånn hestekalender bok=)
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  11:46:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Fikk pakken min fredagen, alt var med, kjøpte grima til 30 kr elendig form og litt for liten, men men, beskytterene slir ned og slikt, men pruker dom når jeg rir for å få bedre passform, kjøpte jo to framme til bakbeina, ok egentlig, men slikr ned disse oxo....

Hooks er ok, men når jeg ringer og hører hvor pakken er så er det ei muggsur kjærring som svarer, da blir jeg irritert...

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  08:48:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Sånn ja der fannt jeg tråden=D
Bestillte Senebeskyttere og Martingal fra www.minhestebutikk.no på mandag. Var ikke hastepakke eller noen ting. Det kom i går=D

<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  13:43:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er fornøyd med Hooks og synes virkelig at om du er SÅ misfornøyd burde du la være og handle der! kunne spart deg og oss for mye slenging her...
Du snakker om et luksusproblem! Sett inn i bilen og kjør da i stedenfor å tyte slik.. Her hvor jeg bor finnes det ingen hestebutikker. Jeg må ta ferje 1 time og kjøre 7 mil for å komme til nærmeste FK butikk så ærlig talt....
For oss som ikke har alternativer er det kjempeflott at man kan bestille via postordre til lave priser. Jeg har brukt å ringe inn mine bestillinger, alltid hyggelige folk, får beskjed om hva de har inne og ikke, om jeg vil vente eller dele opp forsendelsen.
Lighten up!!

Opprinnelig postet av Harneshaug

HELT ENIG! Jeg må innrømme at Høøks er ikke yndlingsbutikken, derfor bestiller jeg mest fra Skoies. MEN; jeg bestiller da i ny og ne fra Høøks også, når de har ting jeg ikke finner andre steder. Da kan jeg heller finne meg i å vente litt lengre. En må jo også ha i bakhodet at Høøks har mange flere kunder å holde styr på enn f.eks Skoies, og da sier det seg selv at ting tar tid og kan klusse seg til innimellom.
Det er menneskelig å feile, så SLAPP AV!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  12:24:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Jeg vil også bestille fra skoies, men så hadde de ikke hodelag med kryssnesereim:(
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  13:41:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
det står i katalogen til hooks at leverings tid er 8 - 10 dager men tror aldri jeg har fått varer før etter 14 dager 3 uker. Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  18:58:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Bestillte fra Hôôks for tre uker siden, og pakken har ennå ikke kommet, men er vell forståelig når det sendes fra Sverige.
Derfor handler jeg mest hos Bole og skoies. Er vanligvis bare snakk om dager :) Minhestebutikk har jeg aldri hørt om, skal sjekke de ut :) *Gleder meg*

Jeg og en venninne bestillte forresten engang noe westernhodelag o.l fra Hôôks som aldri kom, er 3-4 år siden... Hehe :)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  17:08:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Jeg har opplevd akkurat det samme, de sa det lå klart til sending, allikevel tok det 2 og en halv uke.... ikke spes fornøyd da nei, så hvis jeg skal ha noe på høks nå, så kjører jeg heller halvannen time!
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.