hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - drittbutikk!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 drittbutikk!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  12:49:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
ikke fått sporings nr, men sendt fra sverige.. så kommer vel i løpet av uka tror jeg... om ikke så kan dom drite i å sende pakken til meg hehe
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  14:49:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
jeg har aldri fått sporingsnr fra hooks..
ikke for å være frekk, men du virker litt barnslig med det siste innlegget..

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  15:17:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Vil skryte litt av skoies! Hadde bestilt meg leggchaps, og det hadde skjedd ein feil slik at eg fekk to til høgre beinet..ingen til venstre. Ringte klokka 15:00 same dagen, og dei ba meg sende tilbake den eine, så skulle eg få den venstre i posten. Morgenen etter låg chapsen i postkassa mi, sammen med ein liten pose med portopengar så eg kunne sende den andre, og i tillegg eit gummibitt med eplesmak som plaster på såret (rette størrelsen også!). Den andre chapsen kom altså på under 24 timar, og da ringte eg sikkert rett før stengetid også.. superservice!
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 07/05/2006 :  16:57:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
har faktisk aldri hatt problemer med hööks jeg. Det lengste jeg har venta har vært 10 dager, og det synes jeg faktisk er akseptabelt :)
http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  19:09:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Noen som komenterte at jeg var frekk ved å si at dom kan drite i å sende den om den ikke kommer i uka her, men så ha det seg slik at jeg har ringt, pakken er på vei, men om det tar 1 uke å fortolle den samt sende den til br dal så kan jeg få tak i nesten samme greia ved å kjøre til butikken dems.... Så om jeg virket frekk for du bare beklage Kross...

Hooks har sikkert mange sopm kjøper ting og tang, ikke hatt dårlig erfaring før, men skrev det som komentar at jeg håpte pakken kom fort, om dom ikke hadde det på lager så kunne dom kontakte meg, om det var en slik ordning, men ingenting ble hørt, ringte å pratet med ei muggsur kjærring sa at pakken ventet på sending... Ringte på fredag 3 dager etter og da var pakken sendt den fredagen, virker som om dom sender alt for skjeldent til norge....(Påpeke det at damen jeg snakket i tlf på fredag var hyggelog og beklaget seg, såfikk et litt annet intrykk da)

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  19:20:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er fornøyd med Hooks og synes virkelig at om du er SÅ misfornøyd burde du la være og handle der! kunne spart deg og oss for mye slenging her...
Du snakker om et luksusproblem! Sett inn i bilen og kjør da i stedenfor å tyte slik.. Her hvor jeg bor finnes det ingen hestebutikker. Jeg må ta ferje 1 time og kjøre 7 mil for å komme til nærmeste FK butikk så ærlig talt....
For oss som ikke har alternativer er det kjempeflott at man kan bestille via postordre til lave priser. Jeg har brukt å ringe inn mine bestillinger, alltid hyggelige folk, får beskjed om hva de har inne og ikke, om jeg vil vente eller dele opp forsendelsen.
Lighten up!!

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  21:47:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
sa ingenting om frekk jeg..joda hooks er kanskje ikke verdens raskeste, men man får alltid varene..jeg har ikke noe å klage på..
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  01:10:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har aldri hatt trøbbel med Høøks, men fort går det ikke.
Bestiller aldri "hastevarer" derfra.
Jeg har handlet mye der, og også byttte varer uten problem.

Anette Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  08:58:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Helt enig med Harneshaug!!!

Jeg har bestilt masse fra Hooks.no gjennom flere år, og har aldri vært misfornøyd. Bestiller ikke ting jeg trenger i morgen på postordre så klart!!

10 dagers leveringstid er helt akseptabelt for meg!

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  11:57:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Skal slutte å syte, har verken lappen eler bil så får ikke kjørt om ikke gubben tar seg tid å kjører, har aldri hatt negative opplevelser med høøks, og tingene jeg har kjøpt har egentlig vært kjempefornøyde med, men burde ordne slik at dom sendte fra sverige mer enn 2 g i uka, er jo billig fra butikken noe som er max bra, men bare det at kunne event få mail at det og det har vi ikke på lager, beregnet ventetid vil fkr bli 2 uker.... sådæ

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  12:19:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Når du bestiller hos høøks på nettet, ser du om varen leveres omgående, eller om de ikke har den på lager.

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  13:16:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Det hakke jeg fått med meg... men men... jaja kommer sikkert snart...

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  17:17:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
http://www.minhestebutikk.no/mhb/
Dette er en bra hestebutikk:)

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  17:25:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vil skryte litt av skoies! Hadde bestilt meg leggchaps, og det hadde skjedd ein feil slik at eg fekk to til høgre beinet..ingen til venstre. Ringte klokka 15:00 same dagen, og dei ba meg sende tilbake den eine, så skulle eg få den venstre i posten. Morgenen etter låg chapsen i postkassa mi, sammen med ein liten pose med portopengar så eg kunne sende den andre, og i tillegg eit gummibitt med eplesmak som plaster på såret (rette størrelsen også!). Den andre chapsen kom altså på under 24 timar, og da ringte eg sikkert rett før stengetid også.. superservice!

Opprinnelig postet av Gunvor, Løkki og Belinda

Nå gikk hjertet til tunga! Åårh! Jeg vil også ha et slikt bitt som trøstepremie! Hva med å gå ned på skoies å bytte ut den ene skoen (feks) med en annen lik samme beinet...

Friista siinsyykt! :-P

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  20:48:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Hööks er verdens treigeste til å sende. Løwenborg, derimot, sender på dagen hvis man ber om det. Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.78 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.