hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - drittbutikk!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 drittbutikk!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  12:17:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Bestilte noe greier fra hooks forie uke... var vel på tirsdag, skrev det at det måtte komme så fort som mulig, og tirsdag i uka her ringte jeg til hooks, da lå det til sending, sender sikkert fra skjesmokorset virket som, og det er i akershus, bor bare toppen 1 1/2 time unna, og kunne godt dratt dit selv, men ble så jeg bestlite. Greia er den at når jeg ringte lå det til utsendelse, virker ikke som dom sender hver dag, for hakke fått post lappen enda... *ARGH* får jeg ikke den i dag ringer jeg og purrer, for når alt er der og den ligger klar sku man tro at det gikk fort.. men neeeida!
Garsy du er verdens beste!

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  13:35:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Husk at posten din skal innom Oslo først. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  14:16:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hööks er nok ikke den rette plassen og bestille hos om du skal ha en "hastepakke". En bør nok rekner hvertfall 2 ukers leveringstid hos dem. Men Skoies derimot er kanonraske :o)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

sannejento
» VIP

Skrevet - 05/05/2006 :  14:19:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
minhestebutikk og!!!=D Tok 4 dager, det syns jeg er akeptabelt=D bestillte på mandag..(1mai..) og fikk den i dag:D! Fredag..! Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  14:21:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
minhestebutikk og!!!=D Tok 4 dager, det syns jeg er akeptabelt=D bestillte på mandag..(1mai..) og fikk den i dag:D! Fredag..!

Opprinnelig postet av sannejento

Det var bra, for jeg bestilte meg en ny Euro Star ridebukse derfra i går, og jeg håper jeg får den i løpet av neste uke! Jeg har lett etter akkurat denne modellen i flere måneder, og nå fant jeg den! Har den nemlig i hvit, og den er kjeeeempegod, beste ridebuksa jeg har hatt, men den butikken jeg kjøpte den på kunne ikke skaffe akkurat den samme.. Men nå har jeg altså fått tak i en!

Litt OT ble det men..

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  14:43:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
bole leverte dagen etter!

da bestilte jeg kl 8 på mandag og hadde pakken tirsdag!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  15:17:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
løwenborg er også raske, bestilte tirsdag kveld/natt og fikk lappen fra posten fredag! =) Men løwenborg er ganske dyre... Minhestebutikk og skoies har jeg hørt at er veldig raske.... =) Gå til toppen av siden

HelleG

Skrevet - 05/05/2006 :  15:25:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
Et lite tips......høøks sender varer fra Sverige!! Ikke fra Skedsmokorset. Varene må innon hovedpostkontoret i Oslo før du får pakken til ditt kontor og de sender nok pakker hver dag fra Sverige, men tenk på hvor stor avstanden er (samt hva med tollen?? kan være det må innom der og på sin ferd).....J
Ja de er trege og mer opptatt av å åpne nye butikker og drive reklame enn å serve på postordre, men har du hasteordre burde du velge en butikk i Norge. Det står også i katalogen hva du kan forvente av leveringstid.....

Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  15:25:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
sist jeg purret på noe fra høøks fikk jeg vite at alle postvarer blir send fra sverige fra hovedlageret. kanskje derfor de er så treige?? nå handler jeg 99% på stallfrisk!!! Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  17:02:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
minhestebutikk andbefales på det sterkeste! God service og rask leveringstid. Tok tre dager fra jeg bestilte pakka derfra til jeg fikk den
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  17:35:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Ringte dit i dag, sender 2 g i uka fra sverige, noe jeg synes er aaaalt for lite, men pakken er sendt og skal til fortolling i oslo for den kommmer til hamar, så til Br dal, så skulle komme i løpet av neste uke.... men da blir hesten skodd oxo... Endelig så bra i beinet at hun kan bli skodd *glad* (slike medicine combo boots) men kan jo ha dom på like vel.... Var bare hooks som hadde slike med boots og hovkopper i ett, så derfor ble det hooks
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  22:25:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Vil også skryte av Minhestebutikk! Eg bestilte ein sal på fredagen, tirsdagen var den her (og då hadde det vore helg). Dette synest eg er kjempe bra! I tillegg har dei kjempe bra service, og dei har laga til sånn at du kan følge pakken din steg for steg, alt etter kor i landet den befinner seg!
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  20:58:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
MINHESTEBUTIKK!
Fantastisk! Jeg bestilte en ridebukse derfra på torsdag kveld, og i dag lå det lapp i postkassen om at jeg kunne hente den på postkontoret! Utrolig, under 2 dager

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  20:59:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Wow!!!!
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  10:13:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vil også skryte av Minhestebutikk! Eg bestilte ein sal på fredagen, tirsdagen var den her (og då hadde det vore helg). Dette synest eg er kjempe bra! I tillegg har dei kjempe bra service, og dei har laga til sånn at du kan følge pakken din steg for steg, alt etter kor i landet den befinner seg!

Opprinnelig postet av Oxhovds Victoria

Det med at du kan spore pakken din, er det nok posten som har fiksa Så lenge du har sendingsnummeret på pakken, kan alle spore pakker på posten.no.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  11:12:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ridebuksa jeg har på nå kjøpte jeg på MHB (Minhestebutikk) for 259,- og fikk etter knappe 4 dager ;-) Jiihaa..
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.