hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva syntes dere om denne?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hva syntes dere om denne?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  12:46:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så om hesten din er forfangen skal den stå alene i en luftegård (med grus) om sommeren? De som er forfangen kan ikke gå på fri tilgang om dagen bare for å sette de inn på natta.... Der er forskjellige grader og noen tåler ikke gress i det hele tatt.
Om den ikke skal stå alene skal du da holde en annen hest av beite for å holde den med selskap?
Jeg har ikke luftegård.. har bare store beiter hvor hestene (4 stk) går fritt hele året. Nå har jeg ingen som er syke da, men om en av de ble det hadde jeg MYE heller kjøpt en slik maske og latt den gå sammen med de andre enn å isolere den inne/luftegård.
Mvh Helen

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  13:34:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Signerer Harneshaug. :-) Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 05/05/2006 :  13:44:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg syns denne maska var teit jeg...

Hvis hesten er forfangen, eller så feit at den ikke kan gå på beite, hvorfor plent slippe den på beite?

Kan du ikke slippe den i luftegården i stedet, eller la den stå inn om natten, eller slippe den på et beite med mindre mat?

Skjønner liksom ikke hvorfor en skal gjøre ting så vanskelig når en kan gjøre det enkelt...

Opprinnelig postet av Braastad

Jeg synes dette var en tungvindt løsning jeg da... Mye enklere å kunne sette på en slik og la hesten oppholde seg der pleier å være.
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  14:13:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
jeg ser heller ikke noe problem i denne... naboen sin kunne trengt en sånn.. tykkeste hesten i verden.. pluss at den blir forfangen om sommern.. .

skal hester bare stå på en trist grusbane helt alene hele sommern da? det må da være bedre med en slik innretning.. den er vel ikke noe værre en disse heldekkende fluemaskene??? eller tusen andre ting vi stropper på hestene våre???

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  10:19:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
MaJaPeWs: Den hindrer ikke hesten i å spise. Den får fortsatt tak i en viss mengde gress. Det er det som er poenget med den.

Opprinnelig postet av Formosissima

Aha.. *opplyst*

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.